چهار چیز سرگرم کننده | جام جو

سالاد آشپزخانه خرد شده

سالاد آشپزخانه خرد شده

پیاز ترشی همه غذاها را درخشان می کند، بنابراین من هیجان زده هستم که سالاد کودک گوه ای Smitten Kitchen را با آووکادو و پیاز ترشی امتحان کنم، که او آن را «ترد، خامه ای و قابل استنشاق» توصیف می کند. (این روزها به سالاد دیگری علاقه دارید؟)

هفته گذشته، توبی به بازی نتس رفت و از بازیکنان سابق و فعلی سوال پرسید. او له شد! توبی پس از آن به من گفت: «عصبی بودم اما احساس آمادگی می کردم. “نگران بودم که فکر کند من خیلی جوان هستم – من 2/12 سال دارم – اما وقتی او را دیدم، کمتر عصبی شدم. در پایان، من هنوز چهار نت دیگر در ذهنم داشتم: کوین گارنت، شاهزاده تورین، جیسون کید و دراژن پتروویچ. آیا می خواهید دوباره آن را انجام دهید؟ “حتما این کار را خواهم کرد.”

من عاشق تی هستم

در تابستان، من عاشق حال و هوای خنک تی‌شرت‌های جین هستم، اما نکته جالب این است که این ترکیب می‌تواند برای شام‌های بیرون و برای بزرگسالان معمولی به نظر برسد. یک آستین کمی بلندتر باعث می شود همه چیز شیک تر و عمدی تر به نظر برسد. در اینجا چهار نسخه زیبا وجود دارد: کتان، راه راه، ارگانیک و جعبه ای.

مرکز طلاکاری

وای! موزه تاریخ طبیعی آمریکا مرکز جدید علمی گیلدر خود را در 4 می افتتاح خواهد کرد. این فضا که شبیه یک دره طراحی شده است، دارای پروانه‌های پرواز آزاد، تاسیسات حشرات، کتابخانه‌ای به شکل قارچ، و سالن تئاتری به اندازه پیست هاکی با سقف‌های آینه‌ای است. نیویورک تایمز آن را “یک دلباز فوری” و در یک کلام “عالی” می نامد. (لینک هدیه)

PS چیزهای سرگرم کننده تر، و همه توصیه های کتاب ما.

(عکس موزه توسط پیتر فیشر/نیویورک تایمز.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.