این روزها به چه درخششی توجه می کنید؟

گل های بروکلین

گل های بروکلین

این آخر هفته، در مورد درخشش ها یاد گرفتم:

یک راهنمای کوچک برای درخشش ها: * درخشش ها برعکس محرک ها هستند.  * آنها لحظات کوچکی از هیبت هستند.  * جرقه شادی می دهند و آرامش درونی را برمی انگیزند.  * تاثیر مثبتی بر سلامت روان ما دارند.  * آنها لحظات کوچکی هستند که باعث تغییرات خلقی می شوند.  * آنها نشانه های ایمنی را به سیستم عصبی ما ارسال می کنند.  * آنها احساس راحتی و رضایت را به ارمغان می آورند.  * بدن ما با انرژی مثبت پاسخ می دهد.  * آنها به ما این امکان را می دهند که در هنگام از دست دادن احساس امید کنیم.  * سیستم عصبی ما توسط آنها تقویت می شود.  * آنها می توانند به افزایش رفاه ما کمک کنند.  * وقتی شروع به در آغوش گرفتن آنها کنیم، می تواند راهی زیبا برای دیدن دنیای اطراف شما شود.

چقدر دوست داشتنی است

بنابراین، امروز صبح، من در اطراف محله قدم زدم و اجازه دهید به شما بگویم، درخشش فراوان است. در اینجا یک لیست کوتاه آمده است:

* احساس نسیم بهاری.
* قدم زدن از کنار چند پسر با سبیل. *خود هواداران*
* ملاقات با نوزاد پنج ماهه ای با افتادگی ترین و گشادترین گونه ها و تشخیص قدرت گردن هرکول که باید هر روز گونه های گفته شده را در تمام طول روز به اطراف حمل کند.
* آشپز در کافه کاملاً همراه با رادیو سوت می زند، از جمله شیفت های نیمه و هارمونی.
* جاسوسی خالکوبی نان تست یک زن. (او به من گفت: “مادر من همیشه به من می گفت که نان تست همه چیز را بهتر می کند.”

خالکوبی نان تست

کیت، یکی از خوانندگان جام جو می‌نویسد: «وقتی لحظات آرامشی را احساس می‌کنم، معمولاً توصیه‌های کرت ونه‌گات را قبول می‌کنم و به خودم می‌گویم: «اگر این خوب نیست، من نمی‌دانم چیست». خیلی خوب است که اکنون برای آن احساس اسمی داشته باشیم. به علاوه، از دیدگاه روانشناسی، من فکر می کنم نامگذاری آن مفهوم را ملموس تر می کند و بنابراین جستجو و توجه فعالانه را آسان تر می کند.

لورن می افزاید: «دیروز یک درخشش فوق العاده را تجربه کردم. بعد از یک سفر کاری چهار روزه، به دور از سه فرزندم، با یک پرواز تاخیری به فرودگاه دیترویت رسیدم. من که به دلیل نیاز به پمپاژ مجدد و احساس نیاز شدید به خانه تشدید شده بودم، با حالتی ترش وارد اتاق مادران در ترمینال E شدم. شگفت‌انگیزترین درخشش در قالب یک کتاب مهمان با تفکرات مادرانی که برای پمپاژ یا پرستاری به آنجا رفته بودند، از سال 2021 شروع شد. این چنین آسانسوری بود! من شخص شگفت انگیزی را که این ایده درخشان را داشت می ستایم.”

تو چطور؟ اخیراً چه نورهایی دیده اید؟ لطفا در زیر به اشتراک بگذارید… xoxoxoxoxo

PS ترفندی برای افراد نگران، و لذت های ساده شما چیست؟ به علاوه، 12 خواننده خالکوبی های معنی دار خود را به اشتراک می گذارند.