یافته های تصادفی که به آنها قسم می خورید چیست؟

بهترین خریدها 2023

بهترین خریدها 2023

می‌دانید زمانی که با دوستانتان در حال معاشرت هستید و شخصی درباره رژ لبی که به نوعی برای همه خوب است یا وسیله‌ای که نمی‌توانند بدون آن زندگی کنند، مونولوگ می‌کند؟ با روحیه به اشتراک گذاری – و با این امید که شما موارد دلخواه خود را در نظرات بنویسید – در اینجا شش یافته است که من در حال تبلیغ کردن آنها هستم، گویی سهام شرکتی دارم…

تشک حمام سنگی

ارتقاء حمام

تشک های حمام مانند جراحی دندان هستند – به طور شگفت انگیزی قرون وسطایی هستند و نیاز مبرمی به ارتقا دارند. می‌خواهید به من بگویید لوله‌کشی داخلی را اختراع کرده‌ایم، اما بهترین ایده ما برای بیرون آمدن از حمام، تکه‌ای پارچه است که خشک شدن آن برای همیشه طول می‌کشد و یا قبلاً بوی کپک می‌دهد یا به زودی خواهد شد؟ بنابراین، وقتی آگهی اینستاگرامی برای سنگ حمام «فوراً خشک می‌شود» دریافت کردم، آنقدر خوب به نظر می‌رسید که درست باشد. اما آن سنگ اهریمنی من را در اینترنت دنبال کرد تا اینکه غار کردم. این “فوراً خشک می شود” نیست، اما من آن را “سریع خشک می شود و بسیار رضایت بخش” می نامم – به علاوه، هرگز بدبو نمی شود. به خصوص برای اجاره دهندگان بدون واشر/خشک کن (مثل من)، این محصول 10 ستاره می گیرد.

کیف کمری lesportsac fanny pack

لوازم جانبی که نیاز به عذرخواهی رسمی دارد

وقتی یک بسته fanny LeSportsac خریدم که شبیه بسته‌بندی مادرم در اواخر دهه 90 بود، با خجالت او را صدا کردم. “یادت میاد وقتی بچه بودیم چجوری اون پکی که تو بچه بودی رو مسخره کردم؟” گفتم: “خب، متاسفم چون تازه یکی خریدم.” من آن را به دور کمرم یا به صورت کراس بادی می پوشم و با همه چیز مناسب است، از جمله این اعتراف متواضعانه که مادرم، طبق معمول، در تمام مدت درست می گفت.

بهترین مداد ابرو آناستازیا

ابرو برای آدمک

من دست ثابتی ندارم، بنابراین کاندیدای بعید برای هر مدادی هستم که روی صورت اعمال شود. پاک کن تعبیه نشده؟ نه ممنون! اصل کار من بوده است. و با این حال، در اینجا من مشتاقانه از مداد آناستازیا حمایت می کنم، که فرم دادن به ابروهای من را به طرز شگفت انگیزی آسان می کند. 12 رنگ برای انتخاب وجود دارد (من موهای بلوند کثیف دارم و “Taupe” عالی است)، و می توانید اشتباهات را با اسپولی تعبیه شده اصلاح کنید. این مداد به سرعت تبدیل به محصول شماره 1 آرایش من برای تقویت خلق و خو شد. تمام صورت من روشن می شود – به نوعی وحشیانه است که یک اصلاح ابرو چقدر تفاوت ایجاد می کند.

بهترین خریدهای طاووس

اشتراکی که ارزش هر پنی را دارد

در 3 مارس، متوجه شدم که اشتباه بزرگی مرتکب شده ام. وقتی #Scandoval شکست، من به شدت می خواستم به سال 2013 سفر کنم تا تماشا کنم قوانین پمپ واندرپمپ از آغاز. از آنجایی که این غیرممکن است، من کاری را انجام دادم که در موقعیت من بود و شروع به تماشای آخرین فصل کردم و کم کم به فصل اول رسیدیم اشتراک 5 دلاری Peacock من برای این عملیات مهم ضروری است. آیا فعالیت در چندین جدول زمانی گیج کننده است؟ آره. آیا می بینم که هوس چیزی به نام “پمپتینی” دارم؟ همچنین، بله.

سس سالاد oxo

کمک آشپزخانه

در وقت شام، اگر خسته باشم یا روز بدی داشته باشم، حتی کوچکترین ناراحتی می تواند مرا به منطقه «بیایید بیرون ببریم» بفرستد. و درست کردن سس سالاد گاهی اوقات به نظر خیلی زیاد است. اما پس از آن، یک تکان دهنده سس سالاد سفارش دادم تا کارت هدیه ای را که روی آن نشسته بودم تمام کنم. به محض رسیدن، مصرف سالاد من بسیار بالا رفت، زیرا همیشه یک شیکر سس خانگی در ظرفی با قابلیت ریختن آسان در دست داشتم.

کفش های هوکا بهترین کفش های پیاده روی راحت

کفش هایی که حس راه رفتن روی ابرها را دارند

بنا به دلایلی، کفش های ارتز در حال حاضر مد شده اند، و به عنوان فردی که زیاد راه می رود و انگشت شست پا آرتروز دارد، آن را قبول می کنم. در رنگ مشکی روی مشکی، این هوکاها کمتر شبیه کفش‌های دویدن فانتزی هستند و بیشتر شبیه کفش‌های کتانی پلتفرم آخرالزمانی هستند که در سرتاسر بروکلین می‌بینم. آنها فوق‌العاده راحت هستند و 95 درصد از مواقعی که از آپارتمانم بیرون می‌روم، روی پاهای من هستند.

بهترین خریدهای هوکا

هوکاهای من اغلب در عکس‌های پیدا شده در خیابان، از جمله کارت تاروت و یادداشتی که روی بلوک خود دیدم، مهمان ستاره می‌شوند که روی آن نوشته شده بود: «متاسفم که دیشب یک احمق بودم:(

بهترین خریدهای اخیر شما چیست؟ دارم میمیرم بدونم

الکس رونان یک نویسنده و گزارشگر تحقیقی از نیویورک است. آثار او توسط ال، مجله نیویورک، ووگ و نیویورک تایمز منتشر شده است. او همچنین برای Cup of Jo درباره مادران مجرد، از دست دادن خواهر و برادر، والدین در خارج از کشور و رژ لب برهنه نوشته است. او را در اینستاگرام دنبال کنید یا توییتر، اگر می خواهید

PS موارد دلخواه ما تریدر جو، و چیزی که روی آن هدر رفتید چیست؟

(عکس برتر از J. Anthony/Stocksy. عکس های دیگر از برندها به جز عکس های لپ تاپ و هوکاس که توسط الکس رونان هستند.)