خانه مادرم در میشیگان

گشت در خانه ژان گودار

مادر من در میشیگان – جایی که ما بزرگ شدیم – در یک حومه جنگلی زندگی می کند. چند سال گذشته سخت بود: خانه او در آتش سوخت و نیاز به تعمیرات عظیم داشت. سپس شوهر محبوبش هاروی در ماه دسامبر درگذشت. (ما خیلی دلتنگ او هستیم.) به عنوان یک راه کوچک برای حمایت از او، به خانه او کمی شادابی دادیم – فکر کنید: عکس های خانوادگی و یک تخت مخملی – تا برای فصل بعدی او احساس شادی و نرمی کند. نگاهی به اطراف بنداز…

آشپزخانه

گشت در خانه ژان گودار

فرش: فروشگاه بلوک. دیگ: Le Creuset. دستکش فر: Food52. گلدان و گل: UrbanStems.

در مورد وعده های غذایی مورد علاقه: من و شوهرم همیشه آشپزی می کردیم، اما حالا که فقط من هستم، صبح ها بلغور جو دوسر یا نان تست آووکادو را دوست دارم. من گاهی اوقات خودم شام درست می کنم، اما بیشتر فقط نان و پنیر می خورم. نان تست هم با بورسین و قارچ تفت داده شده درست میکنم که خیلی خوبه.

در مورد وسایل آشپزخانه قابل اعتماد: در سال 1980، ما با بچه های دوقلو در فرانسه زندگی می کردیم و من یک اجاق هلندی Le Creuset به قیمت 25 دلار گرفتم. آن زمان بیست و پنج دلار گران بود. من هزاران چیز در آن درست می‌کنم – کاچیاتور مرغ، سوپ پیاز، سوسیس، ماکارونی راگو… اما بعد از 30 سال استفاده مداوم از آن، مینای دندان شروع به کنده شدن کرد. بنابراین، من با شرکت تماس گرفتم، و آنها فقط یک شرکت جدید برای من ارسال کردند!

گشت در خانه ژان گودار

میز ناهارخوری: مقاله. صندلی غذاخوری: مقاله. لیوان گل های تیم: انسانی نگاه کنید. چراغ آویز: مدرسه. گلدان و گل: UrbanStems. فریم ها: قیام مصنوع.

در تصاویر بچه ها و نوه ها: دیوار گالری فرزندانم هر روز روحیه ام را بالا می برد. نوه ها فقط شایان ستایش هستند. من عکس فوری از ما در Manzanita، و آنتون در حال خوردن کرم بروله، و توبی و من در مین را دوست دارم، و همه خیلی خندان به نظر می رسند. دوستم روز گذشته آمد و گفت: “شما واقعاً با نوه های خود خوش می گذرانید!”

روی یک میز دوستانه: من اغلب لپ‌تاپم را اینجا می‌آورم تا بتوانم در کنار چشم‌اندازهای جنگل کار کنم. نکته خوب در مورد یک میز گرد این است که شما واقعاً می توانید وقتی مردم برای بازدید می آیند فشار وارد کنید. من عاشق احساس محکم بودن آن هستم، اما شبح آن سبک است. من هم رنگ زیبای چوب را دوست دارم. و رنگ‌های رنگی صندلی‌ها مانند تمی به نظر می‌رسد که در کل خانه می‌چرخد – شاد اما همچنان زیبا.

در لامپ های آویز: من عاشق لامپ آویز هستم. این یک اثر هنری کوچک است. بسیار درخشان است، و حتی زمانی که تمام راه روشن است، نور ملایمی است. هنگام انتخاب آن، انتخاب رنگ سخت بود، اما در نهایت رنگ سفید مطبوع و مناسب بود.

هال

گشت در خانه ژان گودار

مبل: مقاله. فرش: فروشگاه بلوک. پرده: فروشگاه بلوک. بالش پرتاب، سمت چپ: Svenskt Tenn. بالش پرتاب، وسط: Etsy. بالش پرتاب، سمت راست: Etsy. گل و گلدان: UrbanStems.

در مراسم شب: در حال حاضر، دارم Somebody Somewhere را تماشا می کنم. من قدردانی می‌کنم که در غرب میانه اتفاق می‌افتد، اگرچه این مکان بیشتر از جایی که من در میشیگان زندگی می‌کنم، روستایی‌تر به نظر می‌رسد. شخصیت ها همیشه می خندند، اما همچنان با مسائل واقعی سروکار دارند. دخترم لوسی این مبل را دارد، بنابراین او آن را توصیه کرد. رنگ قهوه ای گرم و غنی احساس می شود. بالشتک های پشتی نیز زیبایی خوبی دارند و صندلی نیمکتی آن را برای تماشای تلویزیون راحت می کند.

در مورد فیلم های مورد علاقه: سه فیلم برتر من، فیلم جدید ایرلندی The Quiet Girl (من هم کتاب را دوست داشتم) است. پدر؛ و البته وقتی هری با سالی ملاقات کرد!

گشت در خانه ژان گودار

فرش: فروشگاه بلوک. بالش: دوسن دوسن. چراغ آناناس: “من این یکی را 100 سال پیش گرفتم”، مشابه. پرده: فروشگاه بلوک. گل و گلدان: UrbanStems.

در فضای نرم: این فرش زیباست با وجود اینکه یک الگوی دایره برجسته دارد – که زیباست – روی پاهای من بسیار نرم است. و من عاشق داشتن گل در خانه هستم. همیشه می‌گفتم اگر فوق‌العاده پولدار بودم، در هر اتاق گل و هر روز ملحفه‌های تازه می‌داشتم!

در تصاویر هاروی: من عکس های شوهر مرحومم را در سراسر خانه دارم، از جمله عکسی که روی مانتو است، جایی که او را می بوسم. یکی دیگر مربوط به روز عروسی ما بود، و عکسی از ما در حال خندیدن در آشپزخانه قدیمی مان وجود دارد. اما تصاویر من را ناراحت نمی کند. من دوست دارم او را ببینم. من غصه می خورم که چقدر خوب بود و وقتی آن عکس ها را می بینم یاد آن می افتم. این جمله وجود دارد که عشق و غم دوقلو هستند، و این درست است. چقدر خوش شانس بودم که این رابطه را داشتم؟

اتاق خواب اولیه

گشت در خانه ژان گودار

آثار هنری: لولو و جورجیا. تخت: مقاله. روتختی: خانه هدر تیلور. لامپ: هدف. ورق: بروکلین. گل و گلدان: UrbanStems.

روی یک تخت راحت: من هنوز روی همان سمت تخت می خوابم. فکر می کنم همیشه به آن طرف بخوابم و تشک را هر چند وقت یکبار بچرخانم. من عاشق این تخت آبی مخملی هستم. احساس خوبی است که روی بالش بنشینید و بخوانید. ملحفه ها کره ای و دلپذیر هستند و لحاف سبز با درختان بیرون اتاق خواب زیبا به نظر می رسد.

در مورد گرایش به جغد شب: من اغلب تا دیر وقت بیدار می مانم تا در رختخواب برنامه بخوانم یا تماشا کنم. وقتی بالاخره نیمه شب شد و وردل بیرون آمد، ساعت 12:01 شروعش می کنم و بعد می خوابم!

در مورد زندگی در میشیگان: من از داشتن چهار فصل لذت می برم، اگرچه زمستان کمی طولانی است. اما ما یک پاییز زیبا و یک بهار زیبا داریم. و دریاچه های زیادی وجود دارد. من هر روز از کنار دریاچه ها رانندگی می کنم. من عاشق بزرگ کردن بچه‌ها در اینجا بودم – مثل یک شهر کوچک بود و بچه‌ها می‌توانند به باشگاه شنا بروند و با دوچرخه به کتابخانه بروند.

اتاق خواب مهمان

جام تور خانه ژان گودارد جو

تخت: زینوس. روتختی: لوئیس. ورق: بروکلین. بالش پرتاب، سمت چپ: Svenskt Tenn. بالش پرتاب، سمت راست: Svenskt Tenn. چاپ نیویورکر: فروشگاه Condé Naste. چاپ رولان گاروس: Etsy. فرش: فروشگاه بلوک. میز خواب: وسایل شهری. لامپ: چراغ و لامپ.

در دکور سرگرم کننده: اتاق خواب مهمان بیشتر از بقیه خانه احساس غریبی می کند. این یک مکان رنگارنگ برای کودکان است. جوآنا و من این پرینت های تنیس را پیدا کردیم زیرا از تنیس لذت می برم – من و هاروی با هم بازی کردیم و مسابقات اوپن فرانسه و آزاد آمریکا را از تلویزیون تماشا کردیم. بازیکن مورد علاقه من سرنا ویلیامز است. او بهترین ورزشکار تمام دوران است. من همچنین فکر می کنم خنده دار است که چگونه جان مک انرو راوی نمایش نتفلیکس Never Have I Ever است!

خیلی ممنون مامان ما شما رو دوست داریم!

PS بسیاری دیگر از گشت‌های خانه، از جمله بازسازی خانه خواهرم در کالیفرنیا، یک آپارتمان در بروکلین پر از شگفتی‌ها و یک خانه در کنتیکت با 10 مرغ.

(عکس‌های Marta Xochilt Perez برای Cup of Jo.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما کمیسیون وابسته به دست آوریم، محصولات هدیه ای دریافت کرده باشیم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون هیچ هزینه ای برای شما. ما فقط محصولاتی را توصیه می کنیم که واقعاً دوست داریم و خودمان استفاده می کنیم. خیلی ممنونم.