راهنمای هدیه روز مادر 2023

13 هدیه روز مادر

13 هدیه روز مادر

امسال روز مادر یکشنبه 14 مه است و گروهی از خوانندگان درخواست یک راهنمای هدیه کرده اند. من می دانم که بسیاری از افراد روابط مادر و دختر پیچیده ای دارند و ممکن است آن روز را استرس زا بدانند، بنابراین لطفاً از آن صرف نظر کنید. اما، اگر دوست دارید، در اینجا 13 ایده جالب برای مادران و چهره های مادر (و خودمان!) وجود دارد…

13 هدیه روز مادر

یک دسته گل تازه، از 51 دلار، برای میز آشپزخانه او.

13 هدیه روز مادر

گردنبند اولیه بادکنک، 170 دلار، مانند حروف بادکنک فوق العاده جالبی که در دوران راهنمایی می کشیدید. (و در اینجا یک نسخه خوب Etsy، 45 دلار است.)

13 هدیه روز مادر

یک پیراهن کتان در دو رنگ زیبا، 98 دلار، برای پوشیدن هر روز. یا این 25 دلاری یک در هفت چاپ.

13 هدیه روز مادر

ست زیبای پنجه و شانه 77 دلاری. پنجه برای تابستان عالی است و من شانه را زیر دوش نگه می دارم و دوست دارم هر روز صبح از آن استفاده کنم. همچنین این کلیپ چقدر زیباست (پاداش: تا 15 می 20٪ تخفیف برای همه چیز در Machete دریافت کنید.)

13 هدیه روز مادر

عکس قاب شده او در مکان شادش، از 50 دلار.

13 هدیه روز مادر

رمان جدید مهمان برای مادرانی که عاشق فیلم های هیجان انگیز روانشناختی هستند، 24 دلار; یا به اندازه کافی شیرین برای کسانی که به پخت علاقه دارند، 24 دلار.

13 هدیه روز مادر

عطری که تمام روز می پوشد، 25 دلار، که با روحیه او مطابقت دارد: بادگیر، گرم، سکسی یا رویایی. من دوست دارم با همه آنها سفر کنم! (پاداش: با کد CUPOFJO15 در الیس 15 درصد تخفیف دریافت کنید.)

13 هدیه روز مادر

این ممکن است مادرانه ترین چیزی باشد که من تا به حال نوشته ام، اما وقتی دستمال های پارچه ای را قرار می دهید، خانه زیبا می شود. اونجا گفتم 44 دلار

13 هدیه روز مادر

یک جعبه شکلات با یک اردک مادر و اردک هایش، 38 دلار. یا خوراکی‌های «ظالمانه» از کونتسا پابرهنه.

13 هدیه روز مادر

لباس خواب نرم برای شب های تنبل تابستان هنگام مطالعه در رختخواب با پنکه، 138 دلار.

13 هدیه روز مادر

برای یک مادر بچه های کوچک، یک شب انفرادی در خانه خودش! بچه ها را ببرید! آب گازدار و لیمو را در یخچال بگذارید! اگر این امکان وجود ندارد، چند ساعت به او فرصت دهید تا در اتاق خواب استراحت کند، همراه با گوش گیرهای جادویی.

13 هدیه روز مادر

اهدایی به نام او به Planned Parenthood، برای حمایت از حقوق زنان.

13 هدیه روز مادر

کارتی با تمام دلایلی که او را دوست دارید، 6 دلار.

PS 12 ایده بیشتر برای هدیه، و 15 چیز که می خواهم به یک مادر جدید بگویم.

(عکس اتاق خواب از آپارتمان گریس، گرفته شده توسط کریستین هان.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.