تغییر دکوراسیون اتاق خواب مهمان ما (و فروش بروکلین)

تغییر دکوراسیون اتاق مهمان جوآنا گدارد

تغییر دکوراسیون اتاق مهمان جوآنا گدارد

ما یک اتاق کوچک در خانه خود داریم که در طول همه گیری از آن به عنوان فضای کاری استفاده می کردیم. اما با الهام از دوستان و خانواده‌ای که از بروکلین بازدید کردند، تصمیم گرفتیم آن را به یک اتاق مهمان تبدیل کنیم. در اینجا تغییراتی به وجود آمده است، با کمک Brooklinen، برند فوق‌العاده‌ای که ما بیش از یک دهه است که آن را دوست داشته‌ایم و از آن استفاده می‌کنیم…

تغییر دکوراسیون اتاق مهمان جوآنا گدارد

ورق: لوکس ساتین. بالش نیروی دریایی: شمس سبک. پتو صورتی: پرتاب بافت. کوسن گل: Etsy. کاغذ دیواری: ربکا اتوود.

ابتدا تخت را با ملحفه‌های ساتن صاف و کره‌ای بروکلین مرتب کردیم. من اینها را روی تختم نیز دارم، و در پایان یک روز طولانی نمی توان از آنها بالا رفت. (نکته حرفه ای: ما بسته نرم افزاری Luxe Hardcore را دریافت کردیم که با یک ملحفه نصب شده، ملحفه صاف، روکش لحاف و چهار روبالشی ارائه می شود و در کل 25% صرفه جویی در مصرف شما می کند.) ما همچنین در شمع های سرمه ای با دوخت زیبا قرار دادیم. آنها احساس خوبی برای تکیه دادن در هنگام خواندن دارند.

تغییر دکوراسیون اتاق مهمان جوآنا گدارد

ورق: لوکس ساتین. جلد جعبه دستمال کاغذی: خانه هدر تیلور. کاراف: مزون بالزاک.

وقتی اقوام نزدیک – مثل مامان یا پدرم – می‌آیند تا بمانند، دوست داریم عکس آنها را روی میز کنار تخت بگذاریم. این یک راه آسان برای خنده کردن آنها و احساس خوش آمد گویی است.

تغییر دکوراسیون اتاق مهمان جوآنا گدارد

ورق: لوکس ساتین. بالش نیروی دریایی: شمس سبک. چهارپایه: زارا هوم. لامپ: منو.

ما همچنین چند کتاب مانند مقاله‌های خنده‌دار، مجموعه‌های شعر و کتاب‌های عکس را برای ورق زدن مهمانان کنار می‌گذاریم. (این سگ مورد علاقه آنتون است.)

تغییر دکوراسیون اتاق مهمان جوآنا گدارد

قاب: Framebridge.

سال‌ها پیش، از سر کار به خانه آمدم و این یادداشت را روی در ورودی دیدم: «خانه تمیز ساخته‌شده توسط توبی و یک قطعه کوچک آنتون که کمکی نکرد.» آنقدر خنده ام گرفت که در نهایت آن را قاب کردم، به عنوان یک شگفتی برای مهمانان که هنگام رفتن به رختخواب متوجه آن شوند.

تغییر دکوراسیون اتاق مهمان جوآنا گدارد

پتو صورتی: پرتاب بافت. چاپ نیویورک: David Ehrenstråhle.

چیز دیگری که من قدردانی می‌کنم این است که اتاق‌های مهمان دارای آثار هنری از مکانی است که شما بازدید می‌کنید. (وارد شدن به اتاق هتلی در میشیگان پر از پوسترهای پاریس نوعی گیج کننده است!) بنابراین، من پوستر نیویورک خود را به اینجا منتقل کردم تا مهمانان برای ماجراجویی در شهر هیجان زده شوند.

تغییر دکوراسیون اتاق مهمان جوآنا گدارد

شمع: ساعت مبارک. سینی کوچک: Chloe May Brown.

این اتاق کوچک است، بنابراین ما یک شمع با بوی مرکبات و سدر را روی طاقچه قرار دادیم. ریتا کونیگ، طراح انگلیسی، می گوید: «حتی لازم نیست آن را روشن کنید. فقط آن را در اتاق بگذارید، و عطر ملایم خوبی می دهد، و بسیار بهتر از پات پوری گرد و غبار است.

تغییر دکوراسیون اتاق مهمان جوآنا گدارد

حوله: سوپر لوش.

در نهایت، چند چوب لباسی و یک دسته حوله بروکلین تازه را کنار می گذاریم. برای طولانی‌ترین زمان ما حوله‌های حمام موخوره‌ای داشتیم، و جابه‌جایی به این حوله‌های هتل‌مانند بازی را تغییر می‌داد. آنها فوق العاده ضخیم و مخملی هستند اما همچنین جذب می شوند. آنها با پنبه ترک ساخته شده اند و در 13 رنگ و طرح هستند (من راه راه را دوست دارم!).

ورق: لوکس ساتین. پتو: پرتاب بافت.

چقدر می خواهید در آن صعود کنید؟ ما بروکلین را دوست داریم، شرکت مستقر در بروکلین که توسط یک تیم زن و شوهر اداره می شود. همه طرح‌های آن‌ها مانند پرتاب بافت صورتی‌شان ساده و کلاسیک است. و در حال حاضر آنها در حال برگزاری فروش بزرگ تولد خود هستند، که در آن شما 25٪ تخفیف در سراسر سایت دریافت می کنید، تا 8 می.

تغییر دکوراسیون اتاق مهمان جوآنا گدارد

پتو: پرتاب بافت. آینه: مدرسه. کاغذ دیواری: ربکا اتوود.

چه قطعات بروکلین را به خانه خود اضافه می کنید؟ در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد…

خبر عالی برای همه خوانندگان: Brooklinen فروش بزرگ تولد خود را با 25٪ تخفیف در سراسر سایت برگزار می کند. برای اعمال تخفیف در هنگام تسویه حساب، اینجا را کلیک کنید. اگر مایلید همه چیز را اینجا ببینید.

راز شما برای یک اتاق مهمان دنج چیست؟

(عکاسی توسط کیت جردن، سبک طراحی توسط الیور کانو برای Cup of Jo. این پست توسط Brooklinen حمایت می‌شود، برندی که خانواده ما سال‌ها از آن استفاده می‌کردند و دوستش داشتند. از شما برای حمایت از مارک‌هایی که به اجرای Cup of Jo کمک می‌کنند، سپاسگزاریم.)