کجا زندگی می کنید؟ | جام جو

اتاق خواب جوانا گودارد

اتاق خواب جوانا گودارد

کجا زندگی می کنید و با چه کسانی زندگی می کنید؟ این باعث خنده ام شد…

مت بوچله کمدین – با نام مستعار اینترنت، که یکی از خوانندگان CoJ او را “یک پسر خواب آلود” توصیف کرد – سه نوع ترتیب زندگی و تفاوت همه آنها را توصیف می کند.

با هم اتاقی‌ها، خیلی بیشتر از برنامه‌ریزی شده تلویزیون تماشا می‌کنید، او می‌گوید: «از سر کار به خانه برمی‌گردی و مثل دو گاوچران روی تلویزیون می‌آیند و می‌گویی: «اوه، چه می‌بینی؟» و آنها مانند “اوه، این برنامه ای است به نام قانون شکنان” و شما مانند “قانونی ها چه جهنمی هستند” هستند… در نهایت در 24 ساعت هفت فصل را تماشا می کنید و فیلم های فانتزی می نویسید.”

زندگی با شریک زندگی چطور؟ می‌توانید سؤالات بسیار عاشقانه‌ای بپرسید، مانند: «من می‌روم دستمال کاغذی بیاورم، آیا به چیز دیگری از Rite Aid نیاز داریم؟» و آنها مانند “من در زوم هستم” و شما مانند “خوب باحال” هستید.

ترتیب سوم، تنها زندگی کردن است، جایی که متوجه می شوید با صدای بلند صحبت می کنید. «مردم مثل این هستند که «زندگی تنها باید خیلی ترسناک باشد. اگر صدایی بشنوید، آیا تا به حال ترسیده اید؟» مت می گوید. “مثل این است که “نه، من هراسان نمی شوم. من خیلی مشغول میزبانی و مهمان شدن در پادکستی هستم که وجود ندارد و همه نارضایتی هایم را علیه هر کسی که تا به حال به من ظلم کرده است، بیان می کنم.

بنابراین! سه سوال از شما:
* کجا زندگی می کنید؟
* شما با کی زندگی می کنید؟
* چیزهای خنده دار کوچک در مورد خانواده شما چیست؟

برای من، من با دو فرزندم در بروکلین زندگی می‌کنم که بیش از آن چیزی که فکر می‌کردم جوراب‌ها را روی زمین می‌ریزند. ما همیشه دو گالن شیر کامل در یخچال داریم، زیرا بچه های پیش از نوجوانی خیلی غذا می خورند، و ما دوست داریم با هم بخوانیم، هر کدام با کتاب های خود، روی تخت من با پنکه روشن. شب‌هایی که انفرادی پرواز می‌کنم، دوست دارم هر کاری که دلم می‌خواهد انجام دهم، که معمولاً به معنای خوردن پنیر و کراکر و تماشای یک کمدی تلویزیونی درخشان است.

تو چطور؟؟؟ xoxoxo

PS یک قصیده برای زمان تنهایی، و کجا دوست دارید بچه ها را بزرگ کنید؟

(عکس از اتاق خواب من توسط Alpha Smoot برای Cup of Jo.)