آخر هفته ی خیلی خوبی داشته باشید. | جام جو

آخر هفته چه کاره ای؟ من و پسرها به دامپلینگ های جدید میمی چنگ در بروکلین می رویم و از قبل گرسنه ایم. همچنین، ما این هفته با هم The Sound of Music را تماشا کردیم و باعث شد قلب مامانم ترکید. ما فقط باید از طریق یک قسمت خسته کننده به سرعت جلو می رفتیم! امیدواریم که یک لینک خوب داشته باشید، و در اینجا چند لینک سرگرم کننده از سراسر وب وجود دارد…

من یک راهنمای هدیه روز مادر را با جواهرات فروشی مورد علاقه خود در نیویورک تهیه کردم. (این انگشتر چقدر دوست داشتنی است؟)

چشمان خود را برای درخشش نگه دارید.

آیا دوست ندارید در این اتاق خواب زیبا بخوابید؟

جاستین بیتمن فکر می‌کند که چهره سالخورده‌اش به نظر “رخ” می‌آید. موافقم قوی

من این کلاه را دوست دارم. (مرتبط، هاها.)

کیک جشن طلاق.

بچه ها آیا این ابزار خواب را امتحان کرده اید؟ بسیار کنجکاو

یام، مینسترون سبز.

«سلیقه من اساسی است. پس چی؟» وقتی کسی فروشگاهی را که سامانتا ایربی دوستش داشت تمسخر کرد، او پاسخ داد: «دوست دارم! این را بسیار دوست دارم!’ … در آن روز شخص جدیدی متولد شد، نسخه ارتقا یافته ای از خودم که دیگر احساس شرمساری از شلوارهای هوشمندی که رمان جان گریشام را از کوله پشتی من بیرون می آورد، نداشتم. من نمی توانم در جهنم زندگی کنم و بهانه ای برای مصرف هولناک یک واقعیت شوی مزخرف تهیه شده توسط شخصی که شخصا نمی شناسم در شبکه ای که به آن وابسته نیستم، بیاورید. شما می توانید از “من آن را دوست دارم!” (علامت تعجب لازم است) هر زمان که افراد عجيب از يک چيز معمولي که شما از آن لذت مي بريد سؤال مي کنند و هر بار پاهايشان را از زير آنها بيرون مي کشد.»

حفر راه راه بهار.

این داستان عاشقانه 13 دقیقه ای درباره یک تایپوگراف لندنی که لکنت زبان دارد بسیار زیباست.

به علاوه، چهار نظر خواننده:

کلر در راهنمای هدیه روز مادر می گوید: «مادر من آنقدرها به هدایا علاقه ای ندارد، بنابراین یک سال نشستم و فهرستی از سپاسگزاری درباره او تهیه کردم. این فهرست در نهایت دارای 40 چیز بود، مثلاً وقتی بچه بودیم برای ما یک سگ گرفت، عشق او به موسیقی را به او منتقل کرد، همیشه من را به کتابخانه می برد، می گفت: «فقط یک چیز در یک زمان» یا «چند دست باعث کار سبک می شود». و همچنین تشکرهای اخیر. این برای من هم خیلی خوب بود، بنابراین ممکن است امسال دوباره این کار را انجام دهم.”

لوسی در مورد وضعیت رابطه شما می گوید: “برای سال های زیادی، “این” پیچیده بود. حالا “این” خیلی ساده است. بنابراین، توصیه شماره 1 من برای دوستیابی: تا زمانی که ساده نشده است، قانع نشوید.

مادلین در مورد وضعیت رابطه شما می گوید: «نکته حرفه ای من برای قرار آنلاین این است که به شخص مقابل علاقه مند باشید. من هرگز عصبی نمی شوم، زیرا چه کسی اهمیت می دهد که شما را دوست داشته باشد، آنها یک غریبه هستند. فقط تمام تمرکز خود را روی آنها بگذارید و اوقات خوبی خواهید داشت. بدترین قرار من با کسی بود که از ابتدا به وضوح نشان داد که در دورترین نقطه طیف سیاسی از من قرار دارد. اما من یک نوشیدنی کامل داشتم، بنابراین فقط از او در مورد نکات بازسازی خانه DIY (علاقه او) سؤال کردم و اطلاعات مفید زیادی به دست آوردم! ارزان ترین توصیه ساختمانی که تا به حال دریافت کرده ام و استفاده عالی از زمانم.

کتی در مورد وضعیت رابطه شما می گوید: «من 46 ساله و مجرد هستم، هرگز ازدواج نکرده ام. توصیه من این است که به همه دوستان خود بگویید که اگر راهنمایی آنها را بخواهید به آنها مراجعه خواهید کرد. هیچ چیز به اندازه گوش دادن به صحبت های دوستانی که از آن زمان با یکدیگر قرار ملاقات نداشته اند، سرگرم کننده نیست دوستان این بود که افکارشان را به شما بدهند.»

(کیک جشن از طریق The Audacity.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون هیچ هزینه ای برای شما. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.