یک هفته لباس: لی حکیم

لیا عاقل کشیش هفته لباس

لیا عاقل کشیش هفته لباس

لی وایز، کشیش اسقفی مقیم هیوستون که همچنین می‌خندد: «در مدرسه ابتدایی، روزهایی که خانواده‌ام نمی‌توانستند به کلیسا بروند، من یک موعظه می‌نوشتم، همه را در اتاق نشیمن با هم دعوا می‌کردم و مراسمی را برگزار می‌کردم. وبلاگ مد اخلاقی StyleWise را اداره می کند. در اینجا، لیا پنج ظاهر روزمره را به اشتراک می‌گذارد…

لیا سبک حکیم

تاپ روحانی با یقه: تصویر روحانیت. شلوار: هدف، مشابه. کفش: سام ادلمن. Blazer: Matter Prints، “یک برند مد اخلاقی که اکنون از بین رفته است.”

وقتی بزرگ شدم، خانواده من در یک کلیسای انجیلی بنیادی شرکت کردند. همیشه احساس می‌کردم مکانی امن است، اما با بزرگ‌تر شدن، متوجه جنسیت‌گرایی و همجنس‌گرا هراسی شدم. در اواسط 20 سالگی، از بودن در محیطی که فقط صدای مردانه می شنید خسته شده بودم. بنابراین، من از رفتن منصرف شدم. یک سال بعد، من و شوهرم با یک کشیش زن از یک کلیسای اسقفی بازدید کردیم. با دیدن او در آنجا، اشتیاق من برای خدمت در خدمت برانگیخته شد. امروز، من یک کشیش تعیین شده و متصدی کلیسای اسقفی گریس در هیوستون هستم.»

لیا سبک حکیم

تاپ روحانی با یقه: بخیه های مقدس. شلوار: مقرون به صرفه، مشابه. توت: هدف، مشابه. کفش: کروکس.

من عاشق فلی‌باگ هستم و فکر می‌کنم بحث داغ کشیش بسیار جالب است، زیرا بیشتر کارهایی که او انجام می‌دهد باعث می‌شود در زندگی واقعی با او ارتباط برقرار کند! اما این یکی از نمایش‌های کشیش در فرهنگ پاپ بود که برای من دقیق‌ترین احساس را داشت – گرم و پذیرفتن. تصویر مورد علاقه من از یک جامعه کلیسا در لارس و دختر واقعی است. داستان فیلم در یک شهر کوچک روستایی لوتری می گذرد و شخصیت رایان گاسلینگ با یک عروسک جنسی رابطه عاشقانه برقرار می کند. دوستان و خانواده‌اش به جای طرد کردن او، با همدلی و حساسیت پاسخ می‌دهند.»

لیا سبک حکیم

«کلیسای ما یک مدرسه روزانه دارد، و من این را می پوشم در حالی که نمازخانه را برای کودکان پیش دبستانی هدایت می کنم. نیروی دریایی نسبت به سیاه پوست نرم تر و قابل دسترس تر است. من این Crocs – راحت ترین کفشی که دارم – هر روز به جز یکشنبه می پوشم. یکی از خدمتگزاران کلیسا، سلینا، زنی شیرین در 90 سالگی، همیشه به ما کشیش ها می گوید: «هنگام خدمت در مراسم یکشنبه، کفش های دم باز نپوشید». این یک امر رسمی قدیمی است، اما من خوشحالم که به آن احترام می گذارم.»

لیا عاقل کشیش هفته لباس

پیراهن: کیت، مشابه. شلوار جین: Madewell. کیف پول: باگو. کفش: Birkenstock، “آنها با همه چیز پیش می روند زیرا با هیچ چیز نمی آیند.”

شعاری که ما در کلیسای خود استفاده می کنیم این است که “خدا شما را دوست دارد، بدون استثنا.” اگر LGBTQIA+ یا یک متحد هستید و به دنبال کلیساهای تایید کننده در منطقه خود هستید، می توانید به gaychurch.org مراجعه کنید. به وب‌سایت‌های فرقه‌ای نگاه کنید تا ببینید آیا آنها زنان و افراد عجیب و غریب را منصوب می‌کنند یا خیر، و آیا در رهبری آنها تنوع می‌بینید. اگر خیلی نگران کننده نیست، می توانید با روحانیون ملاقات کنید و از آنها در مورد اعتقادات و ارزش های کلیسا بپرسید. یا با تماشای خدمات آنلاین شروع کنید.”

لیا عاقل

سویشرت: تهیه شده از Leopard Lounge. کیف: باگو. شلوار جین: هدف. آپارتمان: Vivaia.

سال‌ها پیش، در هابی لابی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای صنایع دستی، کار می‌کردم. یک روز، هنگام تخلیه کالا، متوجه برچسب‌های «دست‌ساز» روی این مجسمه‌های کوچک شدم. اما مجسمه ها فقط 3 دلار بودند. دیدن تأیید «دست ساز» و برچسب قیمت پایین در کنار هم باعث شد متوجه شوم که کالاهای تولید انبوه گاهی دست ساز هستند، نه از دستگاه پمپاژ می شوند. و تقریباً به هیچ قیمتی فروخته می شدند. بنابراین، این برای افرادی که آنها را ساخته اند چه معنایی دارد؟»

من وبلاگ خود را با نام StyleWise راه اندازی کردم تا بتوانم با افراد دیگری که علاقه مند به تغییر سیستم فست مد هستند ملاقات کنم. همه نمی توانند لباس های پایدار بخرند یا زمانی برای صرفه جویی در اختیار ندارند، اما انجام هر کاری که می توانید، هر چند وقت یکبار عالی است. من به نزدیک شدن به زندگی پایدار از محل همبستگی اعتقاد دارم. ما توسط سرمایه داری استثمار می شویم و تحت تأثیر عواملی مانند سرکوب دستمزدها، تبعیض استخدامی، عدم دسترسی و رکود اقتصادی هستیم. بنابراین، همیشه جایی برای همدلی در گفتگو وجود دارد.»

لیا سبک حکیم

تی شرت: Everlane. فلانل: مقرون به صرفه، مشابه. شلوار جین: Madewell. چکمه: جاستین “برای 6 دلار!”

من این لباس را در هیوستون رودئو پوشیدم، زمانی که همه چکمه‌های کابوی خود را می‌پوشند. من همیشه چکمه های کابویی را دوست داشتم اما احساس می کردم که یک شیاد هستم. با این حال، وقتی به تگزاس نقل مکان کردیم، همه بسیار دوستانه و خوش‌آمد بودند. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید: “تو اینجا به دنیا نیامده ای، اما به همان سرعتی که می توانستی آمدی.” بنابراین، به محض اینکه من و شوهرم در خانه مستقر شدیم، مغازه‌های خنثی‌فروشی را برای یافتن چند چکمه جستجو کردم.»

خیلی ممنون، لیا! در صورت تمایل می توانید او را در اینستاگرام دنبال کنید.

PS زنان بیشتری لباس‌های هفته خود را به اشتراک می‌گذارند، از جمله یک معمار که عاشق رنگ است و دانش‌آموزی که کمد لباس‌هایش 80 درصد مقرون به صرفه است.

(عکس‌های جولیا بری برای Cup of Jo.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.