آپارتمان سرسبز Plant Kween در بروکلین ریشه در عشق دارد

تور گیاه کوئین خانه کریستوفر گریفین

“وقتی مردم می آیند، آنها مانند، اوه، شما هستند واقعا کریستوفر گریفین، متخصص گیاهان آپارتمانی، با نام مستعار Plant Kween، می خندد. آنها در یک آپارتمان رنگارنگ در بروکلین با بیش از 225 “قرمز سبز” زندگی می کنند، اما از آنجایی که هر گیاه به طور استراتژیک قرار دارد، فضا بیشتر مطبوع به نظر می رسد تا شلوغ. اینم نگاهی به داخل…

هال:

تور پلنت کوین خانه

صندلی: Ikea. شمع: بوی پسر. کاشت دیواری: WallyGrow.

در خانه ای خوش بوی: آپارتمان من شبیه یک جنگل بارانی سرسبز است. هرگاه گیاهی شکوفا شود، فضای من پر از عطر می شود. گیاهان رطوبت را در هوا آزاد می کنند، بنابراین پس از آبیاری آنها، سطح رطوبت در آپارتمان من بالا می رود. در واقع، اخیراً یکی از دوستان گفت که آپارتمان من احساس شبنم دارد. و من اینطور بودم، خوب، من آن را دوست دارم.

در مورد اصل داستان: وقتی جوان بودم، مادربزرگم مرا با عشق خود به باغبانی آشنا کرد. او در یک مزرعه خانوادگی در جورجیا بزرگ شد، جایی که آنها غذای خود را پرورش می دادند. وقتی هفت سال پیش اولین گیاه آپارتمانی ام را به خانه آوردم – یک پوتوس ملکه مرمری – بسیار زیبا بود که مراقبت محبت آمیز او را انجام دهم و رشد او را تماشا کنم. و آن یک رابطه جرقه این ماجراجویی را زد.

تور پلنت کوین خانه

مبل: ایکیا. میز قهوه خوری: ایکیا. فرش: مقاوم. پتو: هدف، مشابه. پرتاب بالش: هدف. شمع: Maison Margiela.

در مورد دکوراسیون معنی دار: هر گیاه با یک خاطره همراه است. من برخی از آنها را در سفرها جمع آوری کرده ام. یا شاید به سادگی یک روز زیبا بود و من اینطور بودم میدونی چیه، من گیاهی میگیرم تا خاطره این روز رو برام نگه داره. من روند آوردن گیاهان به خانه را به عنوان “تزیین” توصیف نمی کنم. در عوض، من آن را نوشتن نامه ای عاشقانه برای خود گذشته، حال و آینده خود می دانم.

تور پلنت کوین خانه

علامت نئون: Yellowpop. کابینت تلویزیون: هدف، مشابه. کوسن کف: هدف.

در مورد پذیرش خانواده: تابلوی “عشق” نئونی من یادآوری دائمی است که سفر من با عشق آغاز شد. من به خاطر خانواده‌ام به همان شکلی زندگی می‌کنم که عشق آنها مرا آزاد کرد تا ببینم چگونه می‌خواهم در این دنیا ظاهر شوم، می‌دانستم که هر چه باشد، آنها از من حمایت خواهند کرد. شعری از مایا آنجلو به نام “عشق آزاد می کند” وجود دارد، و من آن را تغییر دادم تا برای مراسم خاکسپاری مادرم در سپتامبر 2020 بخوانم. من همانی هستم که هستم – و خواهم بود – به دلیل عشق.

هنگام بیرون رفتن: علاوه بر Plant Kween، من در یک شرکت فناوری کار در زمینه تنوع را رهبری می کنم. از آنجایی که مشاغل من دور از دسترس هستند، سعی می کنم هر روز بیرون بروم، در اطراف پارک پراسپکت دوچرخه سواری کنم یا تا گردشگاه بروکلین برای تماشای غروب خورشید پیاده روی کنم.

گوشه گیاه:

تور پلنت کوین خانه

مدفوع گیاهی: Ayva & Avery. فرش: مقاوم.

در مورد باغبانی مراقبه: هر روز به زمان نیاز دارم تا فقط باشم. بنابراین، تلفن و لپ‌تاپم را کنار می‌گذارم و به گیاهانم می‌روم، مانند: بگذار ببینم با شما چه اتفاقی می افتد. من اصطلاح “باغبانی مراقبه” را دوست دارم زیرا مراقبه هر کاری است که باید انجام دهید تا احساس کنید در بدن خود حضور دارید. گاهی بدنم اجازه نمی دهد آرام بنشینم، اما می توانم باغبانی کنم.

در مورد کنجکاوی ماندن: چیزی به نام “شست سبز” وجود ندارد. من معتقد نیستم که مهارت های ذاتی وجود دارد که فرد برای مراقبت از یک گیاه به آن نیاز دارد – فقط زمان و کنجکاوی می خواهد. بزرگ‌ترین نکته‌ای که من به افرادی که می‌خواهند این سفر گیاهی را شروع کنند، می‌دهم این است که یک ارزیابی محیطی از فضایی که قصد دارید سبز کنید، انجام دهید. میانگین درجه حرارت و رطوبت چقدر است؟ پنجره های شما به چه سمتی هستند؟ چقدر نور خورشید وارد می شود؟ سپس می توانید بفهمید که کدام گیاهان در آنجا رشد می کنند.

تور پلنت کوین خانه

در خرید گیاه: وقتی به سرسبزی که مغازه گیاهان محلی شماست رسیدید و یک گلاب سبز توجه شما را به خود جلب کرد، از یکی از افراد خوش ذوقی که در آنجا کار می کنند بپرسید که آیا می توانید محیطی بهینه برای او فراهم کنید. سپس گلدانی پیدا کنید که حداقل دو اینچ بزرگتر از گلدان مهد کودک او باشد. او به فضا برای رشد نیاز دارد، هانی. او همچنین ممکن است با عادت کردن به خانه جدید خود دوره‌ای از استرس را پشت سر بگذارد، پس با او صبور باشید.

در مورد نکات اشتراک گذاری: من کتابم را نوشتم تو رشد می کنی، گورل!، برای کمک به مراقبت از گیاهان در دسترس و سرگرم کننده برای مردم. این یک پنجره بازیگوش، کمپینگ و رنگارنگ به زندگی با گیاهان است.

تور پلنت کوین خانه

ابزار باغبانی: رطوبت سنج، پروب خاک و دستمال کاغذی قابل استفاده مجدد.

در مورد درس های آموخته شده: این مهم است که به خود لطف بدهید. من هزاران گیاه را کشته‌ام و این فرآیند یادداشت برداری و درس گرفتن از آن اشتباهات بوده است. تا زمانی که آفت آلوده نباشند، من آنها را کمپوست می کنم تا به زمین بازگردانده شوند. اگر در ابتدا موفق نشدید، سعی کنید، دوباره تلاش کنید!

حمام:

تور پلنت کوین خانه

میز کناری: غرب نارون، مشابه. گیاه آویز: هورتی.

در مورد مراقبت از خود: مانند گیاهان، ما برای رشد به آب، نور خورشید، مواد مغذی و فضا نیاز داریم. اما همیشه نمی توان آب داد خودت. من جامعه ای از عزیزان دارم، از جمله خانواده معین و خانواده انتخابی ام، و دارم یاد می گیرم که تکیه بر آنها اشکالی ندارد. من در حال درمان هستم و درمانگرم فضایی در اختیار من قرار می دهد تا نیازها و خواسته هایم را کشف کنم. و در نهایت، گل های سبز من به من یادآوری می کنند که همیشه به رشد خود ادامه دهم.

اتاق خواب:

تور پلنت کوین خانه

چارچوب تخت: جعبه و بشکه. تشک: آووکادو. بالش های پرتاب: صرفه جویی شده، مشابه و مشابه. پتو پرتاب: به صرفه، مشابه. میز کناری: غرب نارون، مشابه. قوطی آبیاری: نور و نردبان.

در نور آفتاب صبحگاهی: آپارتمان من دارای پنج پنجره رو به جنوب و نور طبیعی بسیار زیاد است. وقتی مردم نمی‌دانند پنجره‌هایشان به کدام سمت است، همیشه خنده‌ای به من دست می‌دهد. برای من، حس کردن چگونگی ورود نور خورشید به یک فضا امری ذاتی است. این فقط برای گیاهان من نیست، برای بدن من نیز مهم است. من دوست دارم با نور صبحگاهی که از پنجره ها به بیرون نگاه می کند از خواب بیدار شوم.

تور پلنت کوین خانه

پرچم: رعد و برق و عسل.

در مورد ایجاد یک پناهگاه: من یک رابطه واقعی و عمیق با این آپارتمان دارم. من در مورد اینکه چه چیزی و حتی چه کسی را به خانه خود دعوت می کنم بسیار عمدی هستم. به‌عنوان یک فرد سیاه‌پوست، عجیب و غریب، غیردودویی، وجود بدون عذرخواهی در این دنیا چیز زیبایی است، اما، متأسفانه، چیز بسیار خطرناکی نیز هست. وقتی از در بیرون می روم، مطمئن نیستم که چگونه برداشت خواهم شد، به ویژه با توجه به اینکه بیش از 450 لایحه ضد دگرباش جنسی+ در مجالس ایالتی ایالات متحده ارائه شده است، و اکثر این لوایح، قوانین ضد تراجنسیتی هستند. و بنابراین، برای من، خانه من باید مکانی باشد که بتوانم در آن آسوده خاطر باشم، خود را جوان کنم و درگیر شفا باشم. من مجبور شدم یک فضای مقدس برای بازگشت به خانه بسازم تا بتوانم روز بعد به دنیا برگردم.

تور پلنت کوین خانه

در عکس های خانوادگی: این عکس با مامان، پدرم و من به معنای واقعی کلمه عکس مورد علاقه من است. اگر در آپارتمان من آتش سوزی بود، اولین چیزی است که نجات می دهم.

در مورد کتاب های تغییر دهنده زندگی: در بالای پشته کتاب من همه چیز درباره عشق توسط بل هوک است – فکر می کنم اگر اقدامات مردم ریشه در عشق داشته باشد، دنیا جای بهتری خواهد بود. اما به دلیل زمانی که این کتاب نوشته شده است، بسیار جنسیتی است. به عنوان یک فرد غیر دودویی، باید در نظر بگیرم که چگونه در آن جا می شوم. بنابراین، من وقتم را با این یکی می گذارم. همچنین کتابی است که خواندنی است شما برای کثیفی وقتی مثل این هستی، لعنتی، شاید من مشکل من هستم، می دانید که کتاب خوبی است! من همچنین Audre Lorde’s Zami: A New Spelling of My Name را توصیه می کنم. این در مورد شخصی است که در زندگی خود تلاش می کند تا بفهمد او کیست و درک کند که تلاقی های زیادی از هویت او وجود دارد. او سعی می کند خانه را پیدا کند تا بفهمد خانه در درون خودش است.

تور پلنت کوین خانه

از اینکه فضای خود را با ما به اشتراک گذاشتید بسیار متشکریم، کریستوفر! ما شما رو دوست داریم.

PS گشت‌های خانه بیشتر، از جمله خانه مزرعه رنگارنگ LaTonya Yvette و خانه‌ای پر از کتاب در کپنهاگ.

(عکس های کریستین هان برای Cup of Jo.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون هیچ هزینه ای برای شما. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.