چک لیست تابستانی بسیار کم کلید

چک لیست تابستانی بسیار کم کلید

در چک لیست تابستانی شما چیست؟ من برای تعطیلات آخر هفته تابستان هیجان‌زده هستم و چیزی جز گوش دادن به کامیون بستنی در دست نیست. در اینجا 10 چیز آرام دیگر وجود دارد که من و پسرها مشتاقانه منتظر آن هستیم…

1. فقط بکوبید. “به من بگو، قصد داری با زندگی وحشی و ارزشمند خود چه کنی؟” مری الیور شاعر نوشته است. نقل قول او اغلب در مقالات شغلی یا گفتگوهای حرفه ای استفاده می شود، اما او در مورد کار سخت صحبت نمی کرد. داشت تماشای ملخی را در چمن ها توصیف می کرد. بنابراین، یک دقیقه به تماشای ملخ اختصاص دهید، یا به آرامی یک بستنی می خورد، یا صور فلکی را در آسمان شب (یا سقف) ببینید. این چیزهای حیات وحش و گرانبها است.

2. در تاریکی دوش بگیرید. روز دیگر، زود از خواب بیدار شدم و برای نورهای روشن آماده نبودم. بنابراین، من در تاریکی وارد حمام شدم و احساس کردم آبگرم سبک و آرام است. شاید دفعه بعد شمع روشن کنم.

3. یک بازی رومیزی انجام دهید اما آن را جالب کنید. آنتون نه ساله عاشق هیجان شرط بندی است، بنابراین ما در هر دور 50 سنت بازی Dog Bingo را انجام می دهیم. این باعث خنده من می شود که چقدر سرمایه گذاری می کنیم. متناوبا، آینده خود را با بازی MASH پیش بینی کنید

چک لیست تابستانی بسیار کم کلید

4. یک سری تلویزیون تماشا کنید و نگران آن نباشید. همه چیز در مورد تابستان این است که شما باید پای خود را از روی گاز بردارید. آیا می توانم Frasier را پیشنهاد کنم؟ یا هر کدام از این سریال های عالی

5. پیامک تعارف برای یک دوست. پیام‌ها: چه چیزی آنها را زیبا می‌کند، چرا شما را عصبانی می‌کنند، لحظه‌ای که می‌دانید دوست خواهید بود…

6. رنگ ناخن جدید را امتحان کنید. هر تابستان، مانند ساعت، خواهرم از من می خواهد که یک رنگ لاک را به شما توصیه کنم. برای سال 2023، پاسخ قاطع من یک رژگونه محض است.

چک لیست تابستانی بسیار کم کلید

7. در یک کافه بنشینید و به گفتگو بپردازید. خواننده ای به نام آلیسیا لذت ساده خود را اینگونه توصیف کرد: «گوش دادن به صحبت های بیهوده دلپذیر غریبه ها، مثلاً در حمل و نقل عمومی، در آرایشگاه ها و غیره». مثل تماشای مردم است اما گاهی آبدارتر.

8. بستنی های آب پرتقال درست کنید، مانند زمانی که در غرب میانه بزرگ شدیم، یا یک میان وعده عالی را قبل از شام میل کنید.

9. فقط آب اضافه کنید. این توصیه های والدینی که برای بزرگسالان نیز مفید است. در یک استخر بپرید، از طریق کارواش رانندگی کنید، در اقیانوس قدم بزنید، از میان آبپاش ها بدوید. (من در مورد Swimply که مانند Airbnb استخرها است کنجکاو هستم – کسی آن را امتحان کرده است؟)

چک لیست تابستانی بسیار کم کلید

10. فهرستی از لذت های شخصی خود تهیه کنید. وقتی خوانندگان سرگرمی‌های خود را به اشتراک می‌گذاشتند، من به‌ویژه پاسخ لیتون را دوست داشتم: «همیشه برای به خاطر آوردن کارهایی که از انجام دادن آن لذت می‌برم مشکل داشتم، بنابراین شروع کردم به تهیه فهرست‌هایی با عنوان «کارهایی که برای سرگرمی انجام می‌دهم». ندانستن کاری که دوست دارم انجام دهم همیشه باعث شده احساس کنم که یک ربات هستم، اما همانطور که مشخص است، من یک ربات نیستم. من فقط عصبی هستم!» من عاشق نوشتن ایده برای اوقات فراغت شما هستم.

در چک لیست تابستانی شما چیست؟ و این بهترین توصیه والدینی است که تا به حال دریافت کرده ام.

PS تلاش برای فرزندپروری آهسته، و چیزهای شگفت انگیز در مورد تربیت فرزندان در ایرلند شمالی، فرانسه و ژاپن. به علاوه، ایده های تابستان گذشته اینجا و اینجا.

(عکس برتر از نیکی سباستین، عکس سگ از جنی روزنستراک.)