کدام برند لباس دارای ملزومات عالی است؟ ما جواب را پیدا کردیم

ژاکت ماهیگیر به

ژاکت ماهیگیر به

چند هفته پیش، یک نظر از خواننده ای به نام هیلاری دریافت کردیم: “مد امروزی مرا در اتاق های مناسب گریه می کند.” امیلی اضافه کرد: “وقتی من روندهای فعلی را امتحان می کنم، احساس می کنم به جای اینکه لباس ها من را خوب نشان دهند، سعی می کنم لباس ها را خوب جلوه دهم.” و راشل خاطرنشان کرد: «اگر در لباس‌هایم راحت نباشم، احساس اعتماد به نفس سخت است.»

لباس کتان به

ما شما را می شنویم! پیدا کردن لوازم با کیفیت بالا – مثلاً یک پیراهن یا تی شرت ساده – می تواند به طرز شگفت آوری سخت باشد. مطمئنا، آستین پف دار یا پشت باز می تواند سرگرم کننده باشد، اما گاهی اوقات شما فقط چیزی بی انتها می خواهید. بنابراین، من خوشحالم که بگویم ما جایی را برای چرخش پیدا کردیم: به.

پیراهن کتان به

اول از همه، ما مأموریت کوینس را دوست داریم: ایجاد لوازم ضروری لوکس با قیمتی در دسترس. آنها با تامین کنندگان برتر جهان برای ساخت سبک های کلاسیک – مانند ژاکت های نخی، پیراهن های کتانی و لباس های ابریشمی – که مستقیماً درب منزل شما تحویل داده می شوند، همکاری می کنند.

لباس کتان به

مثلا این لباس تاب دار چقدر زیباست؟ دکمه ها! پنتاکس! جیب ها! برای استراحت در تمام تعطیلات آخر هفته یا پوشیدن لباس های تکراری در حین سفر عالی است.

بلوز ابریشمی به

یکی دیگر از قطعات کوینیس که کل تیم ما آن را دوست دارد، این بلوز ابریشمی قابل شستشو با بیش از 1000 بررسی پنج ستاره است. من اخیراً آن را در یک رستوران با دوستانم پوشیدم و بدون زحمت احساس شیک بودن کردم. شکل یقه V خیلی خوب می آید.

سه راهی پنبه ای به

برای روزهای تنبل تابستان، من هم این تی شرت آرام را دوست دارم. این فقط مقدار مناسبی از پارچه، و فوق العاده بافت نرم و برس خورده باعث می شود کمی لباس پوشیده تر احساس شود. (این سه راهی ابریشمی نیز دوست داشتنی است و در 11 رنگ موجود است.)

شلوار پا راست به

برای محل کار، این شلوارهای پونته صاف مانند ساق های یوگا (واقعی) هستند و در هفت رنگ هستند. یا اگر هوس لباس سرهمی دارید، این یقه مربعی چقدر جذاب است؟

ژاکت ماهیگیر پنبه ای

در نهایت، قطعه مقاومت Quince: ژاکت ماهیگیر 100٪ پنبه ای آنها. آجدار و سبک است و برای عصرهای تابستانی مناسب است. می‌خواهم آن را با شورت کتان برای آویزهای آتشین یا دامن برای عصرانه‌ها ست کنم.

از زمانی که کوینس را کشف کردم، آنها را به شدت به همه کسانی که می شناسم توصیه می کنم. و با ارسال رایگان و سیاست بازگشت 365 روزه از مشتریان خود مراقبت می کنند. اینم چندتا نگاه دیگه…

اندیشه ها؟ کدام سبک ها مورد علاقه شماست؟ همه چیز را اینجا پیدا کنید، از جمله یک لباس لاستیک و تاپ کار روزمره.

(این پست توسط Quince حمایت می شود. از اینکه از برندهایی که از Cup of Jo حمایت می کنند بسیار سپاسگزاریم.)