در اولین قرارها چه می پوشید؟

بهترین لباس قرار اول

بهترین لباس قرار اول

اخیراً در اینستاگرام مشغول نودلینگ بودم که سوالی از آماندا موری استایلیست نظرم را جلب کرد: “در اولین قرار چه می پوشی؟”

آخرین ملاقات من شش سال پیش در یک رستوران ایتالیایی با پسر بامزه ای بود که خالکوبی های داغ و گودی روی دست داشت. لباس انتخابی من؟ یک لباس تاب دار ابریشمی و کفش های پاشنه بلند که باعث شد من هول کنم. نگاه کردن به آن لباس باعث خنده ام می شود. به‌جای اینکه به استایل شخصی‌ام متمایل شوم – مثلاً کفش‌های کتانی و لباس‌های ماکسی – بیشتر نگران دستیابی به ظاهری قدیمی، جذاب و شیک بودم.

از آن زمان، خیلی چیزها تغییر کرده است. زوج های جدید در طول یک بیماری همه گیر با هم قرنطینه شدند. زنان بیشتر و بیشتر در مورد آنچه در رختخواب می خواهند صحبت می کنند. مردم به صورت داوطلبانه از بسته های فانی استفاده می کنند! بنابراین، آیا دوستان هنوز هم سعی می کنند مانند نسخه های براق 2.0 خود به نظر برسند؟ آیا لباس های جادویی دوستیابی هنوز یک چیز هستند؟

کنجکاو، از سه زن مجرد در مورد قیافه های قرار ملاقات پرسیدم که هرگز آنها را ناکام نمی گذارد…

اتانی لی، 34 ساله، برکلی، کالیفرنیا
یه لباس مشکی کوچولو

من اخیراً پس از خارج شدن از یک رابطه پنج سال و نیمه با نامزد سابقم برای اولین بار قرار ملاقات گذاشتم و نه ایده چی بپوشم من در سنین پایین تر چیزی می پوشیدم که باعث می شد احساس سکسی داشته باشم، هرچند ناراحت. اما من بزرگتر می خواهم احساس سکسی داشته باشم و راحت با کمک بهترین دوستم، یک لباس مشکی کم پشت و کفش کتانی Onitsuka Tiger را انتخاب کردم. من آن را با حداقل آرایش ست کردم و احساس راحتی و شیکی کردم. این طوری بود که من دوست دارم در زندگی روزمره لباس بپوشم، قرار ملاقات بگذارم یا بدون قرار قرار بگذارم، که باعث شد وقتی در وهله اول تلاش می کنم به یاد بیاورم چگونه قرار بگذارم، خودم باشم!»

ویکتوریا لاکون، 27 ساله، دالاس
شلوار جین و یک تاپ زیبا

من در تمام قرارهای اولم یک لباس مشخص می پوشم: یک تاپ آستین بلند سبز زمردی، شلوار جین صاف و کفش ورزشی سوپرگا. من شلوار جین را برای قرارهای اول ترجیح می دهم زیرا دوست دارم احساس کنم پوشیده شده و نگران بلند شدن دامن نباشم. من آن را تکرار می کنم زیرا پیدا کردن لباسی که به نظر می رسد بسیار سخت است و احساس خوبی دارید، به علاوه افرادی که ملاقات می کنید نمی دانند که شما آن را در سه قرار دیگر قبل از آنها پوشیده اید!»

جردن ساندلر، 33 ساله، بروکلین
ست های همسان

من شش سال است که با هم قرار می گذارم و به مرور زمان یاد گرفتم که به لباس هایی تکیه کنم که به بدنم احساس راحتی و عدم انقباض بدهد. من دوست دارم یک ست ست جالب را با یک کت جین ست کنم. ست‌ها شبیه چیزی هستند که در خانه می‌توانید در آن استراحت کنید، و همیشه می‌توانید از تکه‌هایی مانند یک کیف مهره‌دار یا حلقه‌های پررنگ برای بالا بردن یک لباس غیر رسمی استفاده کنید. هر زمان که از این تکه ها منحرف می شوم و لباسی می پوشم که تنگ است یا چند لایه دارد، نگران این هستم که آیا تا پایان تاریخ کاملاً عرق کرده و متلاطم خواهم شد.

حالا نوبت شماست: در اولین قرارها چه می پوشید؟ لطفا ما را پر کنید…

PS معمای اولین قرار ملاقات و مراسم اولین قرار.