چهار چیز سرگرم کننده | جام جو

ساندویچ پنیر خامه ای و زیتون

ساندویچ پنیر خامه ای و زیتون

وقتی بزرگ شدیم، پدر بریتانیایی من همیشه برای ما ساندویچ های پنیر خامه ای و خیار درست می کرد، اما من هرگز ندیده بودم که با زیتون درست شود. آیا آن را امتحان می کنید؟ می نویسد: «این ساندویچ پنیر خامه ای و زیتون لازم نیست خودش را برای شما توضیح دهد نوش جون سردبیر رستوران Elazar Sontag که از طرفداران نسخه S&P است. این یک ساندویچ سه ماده‌ای است که یا دوستش خواهید داشت یا از آن متنفر خواهید شد. اما با عشق برویم!»

تریلر فیلم Past Lives که در 2 ژوئن اکران می شود، واقعا خوب به نظر می رسد. فرضیه اینجاست: بهترین دوستان دوران کودکی نورا و هه سونگ وقتی خانواده نورا از کره جنوبی مهاجرت می کنند از هم می پاشند. بیست سال بعد، آنها دوباره در نیویورک گرد هم می آیند تا یک هفته را با هم بگذرانند. نمی توانم صبر کنم برای تماشا.

Eames همه آن را آویزان می کند

خواهرم لوسی امروز با یک سوال تماس گرفت: “من به یک چوب لباسی نیاز دارم، اما آیا یک چوب لباسی غیر زشت وجود دارد؟” نسخه‌های مناسبی وجود دارند (این نسخه توبی نام دارد!)، اما فضای ارزشمندی را نیز اشغال می‌کنند. بنابراین، در مورد یک قفسه آویزان چیست؟ اگر پول چیزی نیست، Eames Hang-It-All یک طراحی کلاسیک است. اگر بودجه تان کم است، H&M یک عیار با قیمت 13 دلار دارد.

داستان کوتاه ربکا مکی

دیشب با هم به رختخواب رفتم نیویورکر و این داستان کوتاه ربکا مکی را بخوانید. چه کسی می‌دانست که داستان عاشق شدن یک دختر شهر کوچک به پسر شهر بزرگی می‌تواند چنین پیچ و تاب‌هایی داشته باشد؟ آنقدر نفس نفس زدم که آنتون از من التماس کرد که آن را با صدای بلند بخوانم. من نه – او نه ساله – اما شما باید!

PS چیزهای سرگرم کننده تر، و چه چیزی باعث خنده شما اخیرا شده است؟

(عکس ساندویچ از الکس هوانگ، طراحی غذا توسط میکو تاکاهاشی. تصویر توسط جوآنا آویلز.)