یک هفته لباس: سو پول

“هر وقت از کنار زارا رد می‌شدم، همیشه فکر می‌کردم، “اوه، من فقط یک نگاه سریع خواهم داشت.” سو پول به یاد می‌آورد که اکنون نمی‌توانم آخرین باری را که به مغازه‌ای رفتم به شما بگویم – سه سال است که به یک مغازه لباس فروشی نرفته‌ام. «از زمانی که کاملاً دست دوم خرید می‌کنم، از استایلم خیلی خوشحال‌تر هستم. خیلی اصلی تر است.» سو که در ویندزور انگلستان زندگی می‌کند، با همسر و سه پسرش زندگی می‌کند و فروشگاه اینستاگرام At Source Vintage را اداره می‌کند. در اینجا، او پنج نگاه جذاب را به اشتراک می‌گذارد…

سبک سو پول

جلیقه: دپاپ، مشابه. لباس: برگرفته از Stories in Clothes، مشابه.

«بعد از اینکه وارد اینستاگرام شدم، متوجه شدم که سعی می‌کنم با ترندها همراه شوم، اما دیگر از لباس‌ها لذت نمی‌برم. در سال 2019 در سپتامبر دست دوم شرکت کردم، جایی که فقط آنچه را که داشتم یا دست دوم خریدم می پوشیدم. آخر ماه متوجه شدم که این کار را نکردم نیاز لباس های جدید. من یاد گرفتم چطور با خودم درست لباس بپوشم. این جلیقه ژاکت مورد علاقه من است و با یک لباس روان به نظر می رسد.

سو واتسون استایل

ژاکت: برگرفته از Wild Daisy Vintage، مشابه. کت خانگی: خرید از eBay. کفش: زارا، مشابه.

من همیشه به دنبال مانتوهای قدیمی هستم، لباسی که زنان در دهه 60 قبل از اینکه برای بیرون رفتن لباس بپوشند، در اطراف خانه می پوشیدند. من عاشق این هستم که هر کدام یک جیب دارند. فکر می کنم کمی بتی دراپر-ی از Mad Men است که چگونه همیشه سیگار در دست دارد. من در ویندزور انگلستان زندگی می کنم، جایی که همه لباس های تیره و خاکستری می پوشند. بنابراین، وقتی با یک مانتو قدیمی در خیابان قدم می‌زنید، ظاهری پیدا می‌کنید، اما من کاملاً آن را دوست دارم.»

سبک سو پول

ژاکت: سایمون الیس مقرون به صرفه. شلوار جین: مقرون به صرفه، مشابه. گردنبند: برگرفته از Wild Daisy Vintage. کفش: Maje، یافت شده در Vestiaire Collective.

“من از یافتن منابع وینتیج لذت می برم زیرا قطعات منحصر به فرد زیادی وجود دارد که باید دوباره به خانه بازگردند. من همیشه در تلاش برای یافتن برندهای میراثی، مانند دیور، سلین، بیل گیب، ژان وارون و فرانک آشر هستم. من شروع به استفاده از «ذخیره این جستجو» در eBay کرده‌ام، که در آن کلمات کلیدی را برای هر چیزی که به دنبال آن هستید تایپ می‌کنید – مانند «Christian Dior قدیمی» – و ایمیل‌های روزانه را با همه موارد دریافت می‌کنید. به محض اینکه همه چیز کم شود، می توانید همه چیز را ببینید و زمان جستجو را کاهش می دهد. این تاپ سایمون الیس متعلق به دهه 80 است. آستین های سه طبقه آنقدر زیبا ساخته شده اند که من را به یاد پشت یک دایناسور می اندازد.

سو پول

انتقال به پوشیدن لباس های قدیمی آسان نیست. برای انجام این کار به کمی “امتیاز زمانی” نیاز دارید و برای خرید آنلاین باید اندازه های خود را بدانید. اما هنگامی که سه قطعه اصلی به دست آوردید، می توانید شروع به اضافه کردن آنها به آنچه قبلاً دارید، کنید. من فکر می‌کنم برخی از مردم از وینتاژ می‌ترسند، زیرا فکر می‌کنند فقط می‌توانند لباس‌های قدیمی کامل بپوشند. اما می توانید با هم ترکیب کنید. من این تاپ را هر زمان بپوشم. مثل پوشیدن یک تی شرت و شلوار جین است.»

سبک سو پول

پیراهن: “یک دست ساز ایتالیایی” از Froxhound Vintage. جلیقه: “یک بافتنی قدیمی اتریشی” از Wild Daisy Vintage. شلوار: داکس که در آکسفام یافت می شود. کفش: «سلین قدیمی» که در Etsy یافت شد.

به این شلوارها «به علاوه چهار» می گویند. آقایان آنها را می پوشیدند تا به اردک تیراندازی کنند. آنها پشمی هستند، کاملاً افسانه ای هستند و بیشترین واکنش ها را دریافت می کنند. من همچنین عاشق چاپ های درشت هستم، که زیر چاقو یا جلیقه ژاکت خیلی خوب کار می کنند. اخیراً من به بلوزهای چاپی جدید با زنانه روی آنها علاقه مند شده ام. هنگام جستجوی آنلاین، «چاپ جدید وینتیج» یا «چاپ بانوی هنر دکو» را تایپ می‌کنید. اگر فقط «چاپ خانم» را بنویسید، همه چیز ظاهر می‌شود، از رنگ کراوات گرفته تا یوزپلنگ.»

سو پول

لباس: اسکاروین صرفه جویی شده از آکسفام. کفش: غاز طلایی، در Vestiaire Collective یافت می شود. عینک: “بازار کک ایتالیا در تعطیلات سال گذشته”، مشابه.

من این لباس را در آکسفام، فروشگاه و سازمان خیریه گرفتم. زیباترین آستین های سیم کشی و دامن مدادی مخملی را دارد. 50 پوند بود، یک سرقت، و می دانستم که دیگر هرگز چیزی شبیه آن را پیدا نمی کنم. من این را برای یک شب، جشن تولد یا ناهار یکشنبه می پوشم. آستین ها خیلی بیرون هستند. این لب دختر اژدهای NARS است که با مک روبی وو رونمایی شده است. این تنها لبی است که می پوشم – من قبلا یک آرایشگر بودم، بنابراین می دانم چه چیزی را دوست دارم و به آن پایبند هستم. این رنگ واقعاً برای عکس‌ها خوب است.»

سو پول

با افزایش سن، سبک من جسورتر شده است. من همیشه به بچه‌هایم می‌گویم: “لازم نیست با روندها مطابقت داشته باشید”، زیرا این در واقع فقط ابزار یک بازاریاب است، این روند نیست؟ کاش زودتر می دانستم که ضربات طبل خودم را دنبال کنم.»

بسیار متشکرم سو، ما شما را دوست داریم! در صورت تمایل می توانید او را در اینستاگرام دنبال کنید.

PS زنان بیشتری لباس‌های هفته خود را به اشتراک می‌گذارند، از جمله یک نویسنده انگلیسی که با رنگ‌های پاستلی زندگی می‌کند و یک فعال که تماماً در مورد «جذاب متواضع» است.

(عکس ها از ژوزفین الویس.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.