بهترین دوست خود را ملاقات کنید، مارینینگ

آیا به مفهوم مارینینگ فکر کرده اید؟ یعنی واقعا فکر در مورد آن؟

این واقعیت را در نظر بگیرید که می توانید دسته ای از مواد را با هم در یک کاسه یا کیسه بریزید – حتی به نوعی بی هنر اگر می خواهید – مرغ، گوشت، لوبیا و هر چیز دیگری را اضافه کنید. و به طور جادویی، همانطور که روز خود را می گذرانید (یا حتی زمانی که می خوابید!)، هر چیزی که در آن ماریناد خیس می شود بهتر و بهتر می شود. شما دقیقاً هیچ کاری انجام نمی دهید، و با این حال، شام شما لطیف تر، خوش طعم تر و آماده تر برای پختن می شود. متاسفم، اما این عالی است.

مرغ کبابی به دلیل خشک شدن روی رنده ها، رپ بدی می گیرد، ولیبا کمک کمی از آن ماریناد، می تواند بهترین چیز در باربیکیو باشد. در اینجا به این صورت است:

مرغ ترشی کبابی

مرحله 1: ماریناد خود را انتخاب کنید (پایین را ببینید). سپس در یک کاسه متوسط، همه مواد را با همزن بزنید یا با هم مخلوط کنید. به همراه مرغ (ران ها یا سینه هایی که به ضخامت یکنواخت کوبیده شده اند یا به صورت افقی برش داده شده اند) به کیسه زیپلاک اضافه کنید. حداقل 8 ساعت یا تا 24 ساعت مرینیت کنید و در صورت امکان چند بار در یخچال قرار دهید.

مرحله 2: گریل. وقتی آماده طبخ شدید، یک گریل را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و کمی روغن زیتون بمالید. قبل از اینکه روی گریل بگذارید، اجازه دهید ماریناد اضافی روی مرغ چکه کند. بسته به ضخامت، قطعات گریل را در مجموع حدود 5-6 دقیقه (کمی بیشتر برای ران ها) بچرخانید، تا زمانی که مرغ سفت شود اما در لمس سفت نباشد.

ماریناد 1: لیمو سبز
این ماریناد جیب پشتی من است زیرا همیشه آنچه را که برای درست کردنش نیاز دارم دارم. راز این سس مایونز است که برای حفظ رطوبت مرغ مفید است.

2 قاشق غذاخوری مایونز
1/4 فنجان روغن زیتون
فشار دادن عسل (نه زیاد)
2 قاشق چایخوری خردل دیژون
نمک کوشر و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
2 حبه سیر، پوست کنده و نصف شده
آب نصف لیمو
رزماری تازه، آویشن، یا برگ های ریحان پاره شده (یا ترکیبی)

ماریناد 2: ماریناد به سبک ویتنامی
من دستور پخت سنتی تکان دادن گوشت گاو آندریا نگوین (از ویتنامی هر روز) تعداد دفعات زیادی برای شمارش نیست، بیشتر به این دلیل که ماریناد بسیار خوش طعم است – شیرین، شور و بد بو. خوشبختانه برای ما، همین مواد با مرغ نیز کار می کنند. در اینجا انطباق اندک من است.

1 1/2 قاشق غذاخوری سس صدف
2 قاشق چایخوری سس سویا
قند خرد کن
1 1/2 قاشق چایخوری سس ماهی
فلفل سیاه تازه آسیاب شده
2 حبه سیر، له شده
روغن کنجد
1/4 فنجان روغن خنثی

ماریناد 3: ماریناد ماست هربی
تفاوت با این یکی این است که باید همه مواد را در مخلوط کن پردازش کنید، سپس حدود 1/4 فنجان از ماریناد را کنار بگذارید (قبل از اینکه مرغ را اضافه کنید)، تا بتوانید بعداً از آن به عنوان دیپ استفاده کنید. (فقط در یخچال نگهداری کنید.) با خیال راحت با ادویه بازی کنید – من گارام ماسالا را دوست دارم، اما گاهی اوقات پودر کاری یا مقدار زیادی فلفل سیاه تازه آسیاب شده را عوض کنید. نکته کلیدی در اینجا ماست است که مرغ را خرد می کند و طعم عالی به آن می دهد.

2 فنجان ماست ساده با شیر کامل
1 فنجان برگ و ساقه گشنیز تازه درشت خرد شده
1/2 پیاز بزرگ (درشت خرد شده)
1/3 فنجان روغن زیتون
4 حبه سیر (پوست کنده) درشت خرد شده
آب یک لیموترش آبدار
گارام ماسالا 1 قاشق غذاخوری
1 تکه 2 اینچی زنجبیل تازه (پوست کنده و خرد شده) نمک کوشر و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

مارینادهای مورد علاقه شما چیست؟ لطفا به اشتراک بگذارید.

PS وعده غذایی تابستانی مورد علاقه ما، و یک دسر سریع برای آوردن به هر مهمانی.

(عکس‌ها توسط CWP، LLC/Stocksy.)