آیا شما دنبال جانشینی بوده اید؟ من از پویایی شیو و تام سیر نمی شوم. (گذاشتن!) در اینجا خلاصه ای از خطوط عالی آورده شده است، از جمله اینکه گرگ توضیح می دهد که چرا او بهترین مرد برای یک کار نیست: “حدس می زنم او گاهی اوقات در گذشته نسبت به لطف خاص من … نسبت به من ابراز تنفر کرده است.”

تریلر فصل چهارم Never Have I Ever به تازگی منتشر شد و عالی به نظر می رسد. تقویم های خود را برای 8 ژوئن علامت گذاری کنید.

خواننده‌ای به نام سارا می‌گوید: «من در آستانه فارغ‌التحصیلی با مدرک کارشناسی ارشد هستم (!!!!!!) اما به معنای واقعی کلمه نمی‌دانم در مراسم چه بپوشم. آیا آن را بیزینس نگه دارم؟ گاه به گاه؟ لباس سرهمی بپوشم؟ اکثر زنان بیست و چند ساله گروه من لباس های کوچک سفید پوشیده اند. این برای من کمی جوان است (مادر مجرد دو فرزند اواسط دهه سی). اول از همه، به خاطر یک موفقیت بزرگ تبریک می گویم. دوم، سوال جالب! در مورد تراز کردن زاویه لباس سفید چطور؟ یک لباس آجدار، یک دامن شیک یا یک میدی پوپلین را در نظر بگیرید. یا! اگر می خواهید کاملاً به پهلو بروید، این کت و شلوار چهارخانه را با رژ لب صورتی تند بپوشید و خانه را پایین بیاورید. در هر صورت، تبریک بزرگ!!!!!! تو شگفت انگیزی

من، یکشنبه آینده

PS چیزهای سرگرم کننده تر، و پنج صحنه کمدی عالی.