هر چیزی می تواند پستو باشد | جام جو

دستور پخت پستو آسان

وقتی کسی می‌گوید پستو، حدس من این است که مغز شما بلافاصله پیش‌فرض می‌شود ریحان پستو، نوعی که به طور سنتی با ریحان تهیه می شود، البته، به علاوه آجیل کاج، پارمزان، روغن زیتون، نمک، فلفل و شاید کمی لیمو. منظورم این است که به یک دلیل کلاسیک است: دستور غذا عالی است.

اما هر چه در جهت گیاهی عمیق تر می روم، بیشتر متوجه می شوم که شما می توانید اکثر پستوها را به پنج قسمت اصلی تقسیم کنید:

سبزیجات (یا سبزی) + روغن زیتون + آجیل + لیمو + نمک و فلفل. (پنیر: اختیاری)

بهترین دستور پخت پستو

اکنون متوجه شدم که تقریباً از هر سبزی پستو درست می کنم. قبلاً در مورد پستو بروکلی، یکی از موارد مورد علاقه من، که اخیراً با استفاده از مارچوبه بخارپز شده به جای کلم بروکلی بازسازی کردم، خوانده اید.

بهترین دستور پخت پستو

من همچنین به پستو آرگولا علاقه زیادی داشتم (در بالا، با سیب زمینی سرخ شده نخود نشان داده شده است)، که به نظر می رسد سس جادویی دریزل است که همه دستور العمل ها را در کتاب آشپزی بعدی که روی آن کار می کنم، گرد هم می آورد. دوستم رابین شروع به تهیه پستو با اسفناج کرد که به صورت تصادفی شروع شد: “من به اندازه کافی ریحان نداشتم” او به من گفت: “بنابراین برای جبران تفاوت از برگ های بچه اسفناج استفاده کردم.” دختران او در آن زمان جوان بودند و تا به امروز او آن را به این ترتیب آماده می کند تا فاکتور تغذیه را بالا ببرد.

بهترین دستور پخت پستو

حتی آن نان تست های له شده ای که همیشه درست می کنیم، نوعی پستو هستند: نخود + نعناع + لیمو + روغن زیتون + پارم. آن را با کمی آب رقیق کنید و تصور کنید که چقدر روی اسپاگتی خوب است!

بهترین دستور پخت پستو

این فقط نیست سبزی این آجیل نیز قابل تعویض است – آجیل ها نیز می توانند هر کسی را که هنگام برداشتن (سپس گذاشتن) ظرف آجیل کاج، شوک برچسبی را تجربه کرده است خوشحال کند. می توانید از گردو یا بادام (در تصویر بالا، چرخانده شده با ریحان، روغن زیتون و لیمو) استفاده کنید…

بهترین دستور پخت پستو

… یا پپیتاس که در مخلوط کن با گشنیز، لیموترش و روغن زیتون به زیبایی می رقصند. پستوی گشنیز که به دست می‌آید، برای ریختن روی تاکوی لوبیا سیاه، مورد علاقه من است.

در زیر دستورالعمل های کلی من برای تهیه پستو آمده است، اما این زمان خوبی برای تمرین عضلات بداهه است!

پستو هر چیزی می تواند باشد

حدود 4 فنجان سبزیجات پخته شده (کلم بروکلی، مارچوبه، نخود فرنگی، فلفل قرمز برشته شده در شیشه) یا سبزیجات (اسفناج، آروگولا، کلم پیچ) یا سبزی ها (گیاه گشنیز، جعفری، یا، البته، ریحان)
حدود 1/3 فنجان آجیل مانند بادام، آجیل کاج، گردو، پسته یا پپیتا
حدود 1/2 فنجان روغن زیتون
آب لیموی تازه یا لیمو ترش را فشار دهید
نمک و فلفل برای چشیدن
2-3 قاشق غذاخوری پارمزان (اختیاری)
1 حبه سیر، تقریباً خرد شده

سبزیجات یا سبزی ها یا سبزی ها (یا ترکیبی!)، آجیل، لیمو (یا لیموترش)، نمک و فلفل و پنیر (در صورت استفاده) را به مخلوط کن اضافه کنید. آنقدر عمل کنید تا همه چیز ریز خرد شود.

مخلوط کن را روشن کنید، سپس روغن را به آرامی از دهانه بالایی داخل آن بریزید تا پستو امولسیون شود و رنگ آن روشن شود. اگر روی آن ضخیم بود، کمی آب اضافه کنید (آب ماکارونی برای این کار عالی است، اما اگر فقط شیر دارید، این کار نیز جواب می‌دهد)، اگر خیلی رقیق بود، سبزیجات یا سبزیجات بیشتری اضافه کنید. به چشیدن پستو ادامه دهید و آن را مخلوط کنید تا نمک یا لیمو یا روغن بیشتری اضافه کنید یا آب بیشتری برای رقیق شدن آن اضافه کنید. (این بیشتر یک هنر است تا یک علم.)

با پاستا مخلوط کنید، تاکو بپاشید یا روی ساندویچ بمالید.

هک های PS Trader Joe، کیک “همه چیز” دوری گرین اسپن، و تنها پنج سس سالاد مورد نیاز شما.

(اولین و آخرین عکس از کریستین هان.)