آخر هفته خوبی داشته باشید | جام جو

سگ

آخر هفته چه کاره ای؟ جشن تولد 13 سالگی توبی فردا است. زمان نوجوان! (با اینکه دیروز به دنیا آمد). ما بسکتبال بازی می کنیم و یک کیک بسکتبال می خوریم و این شخص جادویی را جشن می گیریم. امیدوارم که شما یک لینک خوب داشته باشید، و در اینجا چند لینک از سراسر وب وجود دارد…

شما در کدام تیم هستید: پاچینوی جوان یا دنیرو جوان? این سوال این هفته اینترنت را شکست.

پیدا شد! بهترین شلوار جین سفید ملوانی برای تابستان.

یک سالاد تابستانی خوشمزه، به خصوص با یک تخم مرغ مربا.

اگر من یک زن سفید پوست بودم، آیا فرزندم دو ماه زودتر به دنیا می آمد؟ زمانی که وارد اتاق عمل شدم، از بسیاری جهات برای من خیلی دیر شده بود. من قبلاً در انتهای یک زنجیره طولانی از بی عدالتی ها قرار داشتم که در آخرین حلقه نمی توان آن را قطع کرد. کمپین چند دهه ای دولت برای عقیم سازی اجباری زنان سیاه پوست. دکتری که در دهه بیستم، وقتی از درد پریود شکایت می کنم، به طور اتفاقی از من پرسید که آیا نمی خواهم به طور کلی از شر رحم خلاص شوم؟ (این کار را نکردم!) این باور مداوم اما نادرست که سیاه پوستان تحمل درد بالاتری دارند. زمانی که در زمین بازی از من پرسیدند که آیا سیاه پوستان احساساتی دارند یا خیر. لیست ادامه دارد. آیا اگر به طور مستقیم یا غیرمستقیم همه اینها را تجربه نمی کردم، نتیجه برای من متفاوت بود؟ شاید.” (لینک هدیه Vogue)

پیدا کردن زیبایی، حتی در یک پارکینگ.

آپارتمان نویسنده مارژون کارلوس در بروکلین، که او در آن با یک اتاق‌دار چهارپا شریک است: «در تولد 39 سالگی‌اش، دوست پسرش جعبه‌ای به او هدیه داد. جعبه ای به اندازه کافی بزرگ برای یک بولداگ فرانسوی. این یک بولداگ فرانسوی بود.»

باغ های پیاده رو.

مامان بغل میکنه

بیایید در مورد یائسگی صحبت کنیم. «بیشتر مردم حتی نمی توانند تشخیص دهند که یائسگی چیست! اما بله، موضوع همین است – و من به زنان زایشی دست نمی زنم. آنها در این کتاب برای من بسیار مفید بودند. اما تصور کنید که پزشک متخصص زنان و زایمان یا پزشک مراقبت های اولیه شما فقط می گوید: “خوب، شما در 30 سالگی خود هستید.” این چیزی است که در راه است. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید. در اینجا به علائمی که باید توجه کنید، آمده است تا بتوانید الگوها را شناسایی کنید.»

این میان وعده دقیقاً در سفرهای جاده ای مرا به یاد دوران کودکی ام می اندازد.

هاهاها

به علاوه، سه نظر خواننده:

امیلی در مورد اینکه کجا به یک سابق برخورد کرده‌اید، می‌گوید: «من با دوستانم در حال خوردن صبحانه نشسته بودم که دیدم یکی از دوستان سابق از رستوران خارج می‌شود. جدایی اخیر و سختی بود، بنابراین پاسخ من این بود که سرم را روی میز بگذارم. انگار مرا نمی دید و همه دوستانم را نمی شناخت. پشیمان نیست.»

لورن او. در مورد اینکه کجا به یک سابق برخورد کرده اید: «من در یک اتاق حمام مشترک در خوابگاه جوانان در آمستردام بودم و مجبور شدم با مردی که در دکه کنار غرفه ام بود گپ بزنم. ما مشخص کردیم که هر دو آمریکایی هستیم، هر دو اهل ساحل غربی، کالیفرنیایی، کالیفرنیای جنوبی، هر دو اهل اورنج کانتی، و او گفت: «صبر کن»، «…لورن؟»

Gretchen on 8 خوانندگان سرگرمی‌های خود را به اشتراک می‌گذارند: «سرگرمی‌های مورد علاقه من خوردن و خواندن است، بنابراین چند سال پیش، آن را به صفحه اینستاگرام تبدیل کردم که در آن کتاب‌ها را مرور می‌کنم و آنها را با غذاهایی که در خانه می‌پزم جفت می‌کنم. خواندن یک کتاب و فکر کردن، “چه چیزی با این کار خوب است؟” راضی کننده است؟ بهترین سرگرمی که تا به حال داشته ام.»

و، اگر قبلا ایمیل هفتگی ما را دریافت نکرده اید، و مایل هستید، لطفا اینجا ثبت نام کنید. xoxoxo

(عکس از آنی دیمی/استاکسی.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.