آخر هفته ی خیلی خوبی داشته باشید. | جام جو

پیوندهای آخر هفته Cup of Jo

پیوندهای آخر هفته Cup of Jo

آخر هفته چه کاره ای؟ مدرسه آنتون امشب یک مهمانی بلوک دارد، بنابراین ما به دنبال هات داگ و قلعه های فنری می رویم. و فردا ممکن است یک غرفه لیموناد داشته باشیم. سوال سریع: روز دیگر، یک بچه در بروکلین فنجان های کوچک را به قیمت 2.50 دلار می فروخت (خواننده، من یکی خریدم)، اما نرخ ادامه آن هنوز حدود 50 سنت است، درست است؟ امیدواریم که یک لینک خوب داشته باشید، و در اینجا چند لینک سرگرم کننده از سراسر وب وجود دارد…

دسر مورد علاقه ی شما چیست؟ مال من موس شکلاتی است.

اووووووووووووووو این پیژامه

چگونه با والدین خود شام بخوریم بدون اینکه آنها چیزی را تشخیص دهند، هاها.

ایسلند یک آهنربا برای گردشگران است. آنها می گویند اگر می خواهید با یک بریتانیایی ملاقات کنید، به یک میخانه بروید. اگر می خواهید با یک فرانسوی ملاقات کنید، به یک کافه بروید. و قطعا اینجا در ایسلند، شما به یک استخر شنا می‌روید، زیرا در آنجا می‌توانید با مردم ملاقات کنید – صبح، بعدازظهر یا عصر… آنها تمیز و مقرون به صرفه هستند، و این کاری است که همه مردم محلی انجام می‌دهند.» (لینک هدیه NYTimes)

به علاوه، نحوه والدین در ایسلند چگونه است.

این رنگ ناخن پیروانی دارد. (جما دیشب آن را پوشیده بود.)

مکالمه با خانم های نیویورک در آسانسور.

آیا دوست ندارید با جولیا لوئیس دریفوس ارتباط برقرار کنید؟ مصاحبه ای در مورد بداهه نوازی در فیلم جدید تو به احساسات من آسیب می زنی: «آن صحنه ای که پسرمان … به خانه آمده تا بگوید که از دوست دخترش جدا شده است و سپس به اتاقش می رود و روی تخت دراز می کشد. و من وارد آنجا می شوم و سعی می کنم به او دلداری بدهم، اما خوب پیش نمی رود. او دارد…شاید متعصب این کلمه کاملاً درستی نیست، اما من و او با هم هماهنگ نیستیم، درست است؟ ایده ای داشتم که چگونه صحنه را به پایان برسانم: او باید در هنگام خروج من را متوقف کند و از من بپرسد که آیا در خانه شیرینی داریم یا خیر. فکر می‌کردم این یک راه خنده‌دار برای پایان دادن به صحنه خواهد بود، و همچنین دریچه‌ای به پویایی بین این مادر و پسر، پویایی پرورش‌دهنده بین آن دو، نوعی همبستگی که قطعاً وجود دارد. این فقط یک یا دو خط است، اما صحنه را دکمه می‌داد، بنابراین جالب بود.» (هارپرز بازار)

خواندن این فونت بسیار سخت است!

خدایا من اهل سبیل هستم. (لینک هدیه NYTimes)

به علاوه، سه نظر خواننده:

روث در مورد چهار مراسم عروسی تالار شهر نیویورک می‌گوید: «زمانی که در حال برنامه‌ریزی عروسی‌مان بودیم، به ما افتخار می‌کردم که می‌توانستیم از معنا به عنوان راهنمای تصمیم‌گیری استفاده کنیم. نتیجه ترکیبی عالی از مردم، لباس‌های زیبا، فضای باز، و انبوهی از غذا برای احترام به فرهنگ‌های متمرکز بر غذا، اما همچنین یک فضای آرام بود. سال‌ها بعد، دوستان – از جمله بزرگ‌ترها – هنوز درباره استراحتی که ما در روز همه ایجاد کرده‌ایم صحبت می‌کنند.

سامانتا در مورد اینکه از چه عینک آفتابی استفاده می‌کنید می‌گوید: «من واقعاً عینک آفتابی گودر را دوست دارم. آنها به اندازه کافی ارزان هستند که در صورت از دست دادن آنها استرس نداشته باشید، اما به اندازه کافی با کیفیت هستند که از چشمان شما محافظت می کنند و برای مدت طولانی دوام می آورند. به علاوه، رنگ ها و نام ها بسیار سرگرم کننده هستند. من فلامینگوها را در یک کروز مشروب دارم!»

آنا در خانه مادرم در میشیگان می‌گوید: «ورقه‌های گینگهام، پنیر برای شام، و نوه‌هایی که دوست دارند و در ازای آن دوست دارند. این را برای همه ما آرزو می کنم.»

(عکس از Kayla Johnson/Stocksy.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.