آخر هفته خوبی داشته باشید | جام جو

گل ها

آخر هفته چه کاره ای؟ من و خواهرم در حال انجام یک سفر جاده ای کوچک هستیم و من برای گذراندن وقت فقط با او هیجان زده هستم. ما سال‌هاست که یک نفر واقعی (بدون بچه، بدون پدر و مادر، بدون پسر عمو) نداشته‌ایم! امیدواریم که یک لینک خوب داشته باشید، و در اینجا چند لینک سرگرم کننده از سراسر وب وجود دارد…

بسته بندی بهترین لباس زیر روزانه برای سفرمان. (به علاوه، آنها در فروش هستند.)

“هرگز دلیلی برای درآوردن جوراب هایت”: 12 قانون آداب مهماندار هواپیما. (لینک هدیه NYTimes)

لیموناد توت فرنگی قرمز روشن برای تابستان؟ بله لطفا.

“فکر نمی‌کنم شما یک جاسوس بزرگ بد باشید، فکر می‌کنم فقط خرابکاری کردید.” در مستند جدید HBO Reality، سیدنی سوینی نقش یک زن 25 ساله را بازی می کند که در سال 2016 یک سند طبقه بندی شده دولتی را فاش کرد.

به علاوه ۲۵ فیلمی که باید در تابستان امسال ببینید. نمی توانم برای شماره 4 صبر کنم.

این کیف مسافرتی به شکل یک مستطیل کوچک تا می شود.

بعد از اینکه هوشیار می شوید چه اتفاقی می افتد؟ در سال 2015 طی یک گفتگوی پر از اشک با همسرم روی کاناپه‌مان، مشروبات الکلی را ترک کردم و در همان لحظه به دو دسته متخاصم از خودم تقسیم شدم. همان من هوشیار بودم که کمک خواستم و من مستی که ماه ها، هفته ها، ساعت ها قبل در زندگی ام به هم می خوردم.» (هارپرز بازار)

مولی باز مجموعه جالبی از لوازم جانبی سرو درست کرد.

Hot and Single یک سریال سرگرم‌کننده اینستاگرامی است که در آن نیویورکی‌ها اتفاقات زندگی عاشقانه‌شان را به اشتراک می‌گذارند، پرچم‌های قرمزشان چیست و چرا باید با آنها قرار ملاقات بگذارید.

من مادر شما هستم که در حال انجام یک بازی ویدیویی هستم و اگر آهنگ صدای خود را تماشا نکنید، این آواتار را درست برگردانم. هاهاها

بگذار درب تاب بخورد.

همچنین، پنج فروش عالی این آخر هفته:
* با کد WEEKEND در J.Crew، مانند بهترین شورت، 40٪ تخفیف دریافت کنید.
* 30٪ تخفیف با WARMUP کد در Madewell دریافت کنید. (من عاشق اینها هستم!)
* 25٪ تخفیف با کد HAPPY7 در فروشگاه کودکان Lewis دریافت کنید.
* 20٪ تخفیف، بدون نیاز به کد، در لولو و جورجیا دریافت کنید.
* نوردستروم در حال فروش حماسی است.

به علاوه، سه نظر خواننده:

ارین مری در مورد محل زندگی شما می گوید: «من در یک اتاق کوچک یک خوابه در واشنگتن دی سی زندگی می کنم، پنجره های بزرگی دارد که دوست دارم وقتی قهوه ام را می نوشم کنارش بنشینم و سگم به خیابان خیره شود. همچنین اغلب فراموش می کنم که پنجره های بزرگی دارم و با لباس زیر وارد اتاق نشیمن می شوم. من زندگی به عنوان تنها انسان را دوست دارم، زیرا از بودن در اطراف مردم خسته می شوم. من لکنت دارم و کار حرف زدن طاقت فرسا است. در خانه بالاخره می توانم استراحت کنم. داشتن ضربان قلب دیگر در آپارتمان برای من مهم است، اما خوشحالم که این ضربان قلب یک سگ است.»

کاف در یک چک لیست تابستانی بسیار ساده می گوید: «از 12 سالگی عینک می زدم. من هرگز بدون آنها نیستم. اما اخیراً شروع کردم به پیاده روی و گذاشتن آنها در خانه. این یک پادزهر جادویی برای تمایلات نوع A من بوده است. احساس می‌کنم که درون یک نقاشی امپرسیونیستی هستم. من آن را “تابستان دختر تار” می نامم.

هالی در مورد چیز شماره 1 برای سفر چمدان می‌گوید: «بیشتر عمرم را صرف این کرده‌ام که با هم ترکیب شوم، اما اکنون در چهل سالگی‌ام، کارم با این مزخرفات تمام شده است. پس از سال‌ها تمایل به سوراخ کردن تیغه‌م، بالاخره این کار را انجام دادم و اکنون برای خرید چیزی صورتی و افسانه‌ای به مغازه صرفه‌جویی می‌روم. من یک دختر شش ساله دارم و از مدل شدن برای او آگاه بوده ام (و به خودم یاد می دهم) چگونه خود را دوست داشته باشم. این یک فصل شفابخش زندگی بوده است، و بدون شوخی، CoJ نقش مهمی داشته است (همه با برنده شدن در جایزه Dame شروع شد). از همه شما خیلی متشکرم.”

(عکس از گل کوچک شکوفه.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را توصیه می کنیم که واقعاً دوست داریم. خیلی ممنونم.