سه دستور پخت با بورسین | جام جو

پاستا بورسین و نخود

آیا Boursin، پنیر ترد و گیاهی که از نرماندی پخش شده است را امتحان کرده اید؟ من و پسرها عاشق خوردن آن با کراکر هنگام تماشای تلویزیون هستیم. و در مهمانی‌ها، همیشه اولین غذایی است که ناپدید می‌شود، که تنها با پیاز رقیب است. بنابراین! وقتی یک ماکارونی Boursin را در اینستاگرام اتانی لی دیدم، بلافاصله با او تماس گرفتم تا آن دستور پخت و سایر ایده های الهام گرفته شده را دریافت کنم…

پاستا با بورسین و نخود

اتانی می‌گوید: «من عاشق درست کردن این پاستا زمانی هستم که به چیزی آسان و راحت نیاز دارم. “برای غذا خوردن در حالی که روی کاناپه یا روی تخت خوابیده اید و در حال تماشای یک کمدی رمانتیک هستید عالی است.”

پاستا با بورسین و نخود
خدمت 4

شما نیاز دارید:
1 بسته سیر و گیاهان خوب بورسین
1 پوند پاستا به انتخاب شما (من شخصا عاشق فوسیلی کورتو بوکاتی هستم)
1 فنجان نخودفرنگی تازه یا یخ زده (می توانید ورقه لوبیا خرد شده، کلم بروکلی یا اسفناج را جایگزین کنید)
نمک و فلفل
1 عدد لیمو، اختیاری

یک قابلمه آب با نمک زیاد را به جوش بیاورید. پاستا خود را اضافه کنید و بگذارید بپزد تا تقریبا بپزد آل دنته (از آنجایی که پاستا کمی دیرتر پخته می شود، در ماهی تابه با بورسین). اگر از نخود فرنگی منجمد استفاده می کنید، آن را در چند دقیقه آخر پخت ماکارونی بریزید.

پاستا (و نخودفرنگی، اگر از یخ زده استفاده می کنید) را آبکش کنید و حداقل 1 فنجان آب پاستا ذخیره کنید.

در یک قابلمه بزرگ، روی حرارت متوسط، بورسین را اضافه کنید و اجازه دهید به حرارت برسد تا شروع به ذوب شدن کند. پاستا خود را و یک یا دو پاشش آب ماکارونی سنگین اضافه کنید و با هم هم بزنید تا سس خامه ای به دست آید. اگر از نخود فرنگی تازه استفاده می کنید، اکنون آن را اضافه کنید. به دلخواه با فلفل سیاه و نمک تازه خرد شده مزه دار کنید.

قبل از سرو، مقداری آب لیمو و پوست لیمو را اضافه کنید. لذت ببرید!

پاستا بورسین و نخود

در مورد سایر گزینه ها؟ در بهار، اتانی دوست دارد تارت گیاهی درست کند با پخش پنیر روی خمیر پف دار ذوب شده، سپس با مارچوبه (یا بروکلی)، روغن زیتون، لیمو و نمک دریا و پختن به مدت نیم ساعت در دمای 375 درجه فارنهایت.

سه دستور پخت بورسین

یا بورسی را روی دو طرف سیاباتای برشته شده بپاشید و چغندر، آووکادو و سبزیجات (مانند هویج، خیار و جوانه) برش داده شده بپاشید، سپس با لیمو و روغن زیتون تمام کنید. چقدر برای یک ناهار کار از خانه خوب است؟

سه دستور پخت ماکارونی ساندویچی Boursin

خیلی ممنون، اتانی. در صورت تمایل می توانید خبرنامه او را در اینجا دنبال کنید. این توسط Boursin حمایت نمی شود، ما فقط طرفداران هستیم!

PS پاستاهای سه ماده‌ای شامل ریگاتونی با گورگونزولا و پیاز کاراملی‌شده و نسخه تریدر جو خواهرم.

(عکس از اتانی لی.)