کرامبل توت فرنگی پنج ماده ای | جام جو

دستور العمل آسان کرامبل توت فرنگی پنج ماده ای

ما همیشه از طرفداران بزرگ کیک توت فرنگی Smitten Kitchen بوده ایم. اما روز دیگر در حالی که دسرهای توت فرنگی را در پوشه اینستاگرام خود ذخیره می کردم (همانطور که یکی می کند)، یک دستور ساده دیگر را کشف کردم: کرامبل توت فرنگی جسیکا هیلتون. چقدر مربا و خوشمزه به نظر می رسد؟ این فقط از پنج ماده استفاده می کند و می تواند وگان باشد. در اینجا نحوه درست کردن آن آمده است…

کرامبل توت فرنگی وگان با 5 ماده

کرامبل توت فرنگی پنج ماده ای
خدمت 2
دستور غذا از جسیکا در آشپزخانه

“این کرامبل توت فرنگی یک غذای فوری برای تهیه در یک شب هفته است، اما همچنین به اندازه کافی تاثیرگذار است که می توانید سه برابر کنید و در یک مهمانی سرو کنید. جدای از توت فرنگی، مواد اولیه اصلی هستند که احتمالاً از قبل در دست دارید.»

پر كردن
1 1/2 قاشق غذاخوری شکر
1 1/2 قاشق غذاخوری آرد
1/2 قاشق چایخوری نمک دریا
1 1/2 پوند توت فرنگی، خرد شده

تاپینگ کرامبل
1/2 فنجان آرد
1/2 فنجان جو دوسر نورد شده
1 قاشق غذاخوری شکر
2 قاشق غذاخوری کره گیاهی ذوب شده یا کره معمولی

فر را با دمای 375 درجه گرم کنید. دو عدد رامکین را کنار بگذارید.

در یک کاسه، ۱/۲ قاشق غذاخوری شکر، ۱/۲ قاشق غذاخوری آرد و نمک دریایی را با هم مخلوط کنید. توت فرنگی ها را اضافه کنید و هم بزنید تا بپوشند. اجازه دهید 10 دقیقه بماند تا طعم توت فرنگی ها ظاهر شود و آب آن غلیظ شود.

در کاسه ای دیگر جو دو سر، 1/2 فنجان آرد و 1 قاشق غذاخوری شکر را با هم مخلوط کنید. کره گیاهی ذوب شده را کم کم به آن اضافه کنید تا یک کرانبل شل شکل بگیرد. زیاد مخلوطش نکن

مخلوط توت فرنگی را به طور مساوی بین دو رامکین تقسیم کنید. مخلوط جو دو سر را روی آن قرار دهید و رویه را به طور مساوی بین دو رامکین تقسیم کنید.

رامکین ها را روی یک تابه نیم ورقه ای قرار دهید تا آب میوه هایی که از رامکین حباب می کنند گرفته شود. به مدت 30 دقیقه بپزید. قبل از سرو 10 دقیقه اجازه دهید خنک شود.

(باقی مانده غذا را می توان تا سه روز در ظرف دربسته در یخچال و تا دو ماه در فریزر نگهداری کرد. به سادگی آن را در مایکروویو یا فر با دمای 350 درجه فارنهایت در زمانی که آماده مصرف هستید دوباره گرم کنید. اگر یخ زده است، قبل از گرم کردن مجدد، یک شب در یخچال ذوب کنید. غذا خوردن.)

کرامبل توت فرنگی وگان با 5 ماده

خیلی ممنون، جسیکا!

PS دستور العمل های بیشتر، از جمله کیک صبحانه توت فرنگی و میان وعده تابستانی عالی.

(عکس از جسیکا.)