آخر هفته ی خیلی خوبی داشته باشید. | جام جو

ژان گدارد جوانا جرمی لوسی در پاریس

ژان گدارد جوانا جرمی لوسی در پاریس

آخر هفته چه کاره ای؟ من برای روز مادر به دیدن مادرم در میشیگان می روم. قرار است قدم بزنیم و همچنین خانه او را تقلبی کنیم که همیشه راضی کننده است. امیدوارم که یک آغوش خوب داشته باشید – بفرستید یک آغوش بزرگ برای هر کسی که به آن نیاز دارد – و در اینجا چند پیوند سرگرم کننده از سراسر وب وجود دارد…

من این رژ لب سکسی قرمز فرانسوی را صبح روز دیگر پوشیدم و قبل از اینکه قهوه بخورم، سه تعریف دریافت کردم.

چه کسی می خواهد یک لقمه از این کیک شکلاتی سه ماده ای داشته باشد؟

شما به احساسات من آسیب می زنید، یک فیلم جدید درباره ازدواج با بازی جولیا لوئیس-دریفوس، عالی به نظر می رسد.

JR Moehringer درباره روح‌نویسی خاطرات آندره آغاسی و شاهزاده هری می‌گوید: «برای هزارمین بار در حرفه‌ی ارواح‌نویسی‌ام، به خودم یادآوری کردم: این کتاب اثربخش شما نیست.» (نیویورکر، از طریق Kottke)

عاشق این شورت های جذاب

چرا مردم به من اجازه نمی دهند که مادر نباشم؟ یکی از مشترکین ایمیل چند سال پیش وقتی مقاله ای را که درباره بچه دار نشدن نوشته بودم فرستادم، به من گفت: «روز مادر هم برای توست. او توضیح داد، “چون شما یک مادر هستید. تو یک مادر هستی…به حرف! پشت این برچسب این فرض نهفته است که من به عنوان یک زن، بدون رابطه مادری با کسی یا چیزی ناقص هستم. و این نیاز به اعطای «امتیازات مادری» افتخاری چیزی است که هنوز اشتباه می‌کنیم.» (ال)

ههههههه مامانا

این خاطرات یکی از بهترین خاطراتی است که تا به حال خوانده ام.

مایوهای چاپ شده بسیار زیبایی

“وقتی بزرگ شدم، فکر می‌کردم نامگذاری به نام کانی چانگ من را منحصر به فرد کرد… سپس با بقیه آشنا شدم.” (لینک هدیه NYTimes)

عجب آشپزخانه رنگی!

به علاوه، سه نظر خواننده:

کلر در مورد آنچه اخیراً دیده‌اید می‌گوید: «من به الف صدای موسیقی چند ماه پیش آواز بخوان، و اوه، مرد، تا زمانی که صدای 150 نفر را نشنیدی که درست قبل از نت‌های بلند در «بالا رفتن از هر کوهی» مردد بودند و بعد می‌خندیدند و متوجه می‌شوند که همه‌مان همین را داشته‌ایم. فکر. به هر حال نت های بالا را امتحان کردیم. این خنده دارترین و وحشتناک ترین صدایی بود که تا به حال شنیدم و آن را دوست داشتم.»

کورتنی درباره آنچه اخیراً دیده‌اید، می‌گوید: «گل صد تومانی‌های همسایه‌ها شکوفا می‌شوند! بهترین بو کشیدن در مسیر ایستگاه اتوبوس. همچنین، وقتی به کودک چهار ساله‌ام گفتم که می‌تواند شب گذشته در حمام بستنی بخورد، او گفت: “خب، این می‌تواند کمی سرگرم کننده باشد.”

تارا در مورد وضعیت رابطه شما می گوید: «من به انتخاب خود یک مادر مجرد هستم، اکنون که پسرم یک ساله شده است، قرار می گذارم. بهترین قسمت قرار ملاقات، 20 دقیقه قبل از رفتن، انتظار است. ترس درست قبل از ورود به نمایه آنها. بازم اسمشون چی بود؟ اوه، باشه، مارک، و او دوست دارد موج سواری کند. من در 30 سالگی بیش از هر زمان دیگری با غریبه ها کنار آمدم. من هم خیلی گریه کردم چون پیام ندادند. این یک جنجال ذهنی است، اما خام ترین و بی‌هدف‌ترین کاری است که انسان می‌تواند انجام دهد. من با یک نفر جدید قرار ملاقات دارم، خیلی تازه است. او برای پسرم زغال اخته خرید زیرا من در مورد اینکه چقدر آنها را دوست دارد صحبت کردم. او با اولین دوست پسر من که شیرین ترین پسر است به اردو رفت. من فقط احساس می کنم که این یک فال خوب است. او واقعاً به غذاهای سالم علاقه دارد، به شدت. کیمچی همه جا دعوا می کند. با این حال، من شروع به دوست داشتن کیمچی کردم.

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.