کمک! چه عینک آفتابی میزنی؟

عینک آفتابی قایق Succession کندال

عینک آفتابی قایق Succession کندال

وقتی در کالیفرنیا بودیم، خواهرم از دست من عصبانی شد. ما به تازگی ماشین را در خلیج بودگا پارک کرده بودیم و در حال بالا رفتن از بلوف بودیم. “عینک آفتابی شما کجاست؟” او پرسید.

من پاسخ دادم: “من هیچکدام را نمی پوشم.” “من همیشه آنها را از دست می دهم و نور چشمانم را آزار نمی دهد.”

“چی؟! جو! وای خدای من، مجبوری!» لوسی به وضوح از پشت سایه هایش وحشت زده به من گفت. او به ماشین خم شد و یک جفت اضافی را بیرون آورد.

فیلم محکم

فیلم محکم

من قبلاً یک کت ترنچ پوشیده بودم و حالا با عینک آفتابی لوسی، شبیه مرد ترسناک The Firm به نظر می رسیدم.

اما، همانطور که در میان گل‌های وحشی قدم می‌زدیم و صدای پارس فوک‌ها را می‌شنیدیم، لوسی توضیح داد که چرا عینک آفتابی بسیار مهم است: قرار گرفتن در معرض آفتاب ممکن است یک عامل خطر برای دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن باشد که می‌تواند دید مرکزی شما را تار کند. پدربزرگ نازنین ما دژنراسیون ماکولا داشت و بینایی اش در دهه هفتادش خیلی بد شد. او نمی توانست صورت ما را بخواند یا حتی ببیند. او به من گفت: “من چندین جفت دارم و آنها را در کیف، ماشین و آشپزخانه ام نگه می دارم.” من آنها را هر بار که بیرون می روم می پوشم.

لوسی

(دیگه عصبانی نیستم)

وقتی به خانه در بروکلین برگشتم، چند جفت خرید کردم. شاید همه از قبل این را بدانند، اما عینک های محافظ با کیفیت باید عبارت “100 درصد محافظت در برابر اشعه UVA/UVB” یا “محافظت UV 400” را داشته باشند.

من در نهایت دو جفت سفارش دادم – بزرگ (فقط 15 دلار!) و مربع – که به نظر می رسد این ترفند را انجام می دهند.

بنابراین، اکنون کنجکاو هستم: چه عینک آفتابی می‌زنی؟ این روزها چه چیز جالبی است؟ توصیه یا راهنمایی؟ (مدیر بازاریابی ما مورین می گوید که این ری بن ها برای همه خوب به نظر می رسند.)

خوانندگان PS 12 خالکوبی های معنی دار خود را به اشتراک می گذارند، و شما چه شلواری را سر کار می پوشید؟

(عکس برتر از Succession، که btw بهترین فینال تمام دوران را داشت، فکر نمی کردید؟ اومگ من خیلی راضی بودم!)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.