وضعیت رابطه شما چیست؟ | جام جو

عدل بندی میندی

عدل بندی میندی

از زمانی که من و الکس جدایی مان را اعلام کردیم، اولین سوالی که همه از من می پرسند این است…

“آیا با کسی قرار ملاقات داری؟” “آیا قرار ملاقات خواهی گذاشت؟” “میخوای قرار بذاری؟” “با کی قراره قرار بذاری؟” “آیا می توانم شما را قرار ملاقات بگذارم؟” “چه زمانی قرار ملاقات را شروع می کنید؟”

این باعث خنده ام می شود، اما آن را هم می فهمم. قرار ملاقات سرگرم کننده است که درباره آن شایعه کنیم (من عاشق یک داستان دوستیابی خوب هستم)، و چه کسی نمی خواهد ببیند دوستانش عاشق می شوند؟ اما در حال حاضر من به تنهایی پرواز می کنم و از این بابت خیلی خوشحالم، این بار با بچه هایم غوطه ور می شوم و دوستانم را می بینم و کتاب می خوانم و پیاده روی طولانی می کنم و جدول کلمات متقاطع را انجام می دهم و عصرها روی تختم می نشینم و گاهی فقط به سقف خیره می شوم. . من واقعا دوست دارم با خودم معاشرت کنم! مثل این است که نورا افرون گفته است: “بیش از همه، قهرمان زندگی خود باشید.”

با این حال، یکی از این روزها، فکر می کنم خودم را در حال و هوای ملاقات با یک نفر جدید می یابم یا شاید با یک بابای ناز یک نوشیدنی بنوشم… خواهیم دید! اگرچه دوستیابی آنلاین به نوعی من را می ترساند. آیا این روزها به صورت آنلاین قرار می گذارید یا در گذشته بوده اید؟ برای شما چطور بوده است؟ هر نکته حرفه ای؟

همچنین، این پرسشنامه میانه تاریخ خنده دار است. گزیده ای:

1. آیا من زیبا به نظر می رسم؟
2. آیا این را فقط به این دلیل می گویید که من آن را مطرح کردم؟
3. وقتی ساقی اومد تو یه صدای کوچولو گذاشتی یا اینطوری حرف میزنی؟
4. وقتی زودتر حرف شما را قطع کردم، دوست داشتنی بود یا آزاردهنده؟
5. این لباس برای من پنجاه و پنج دلار قیمت داشت. بدون استفاده از ماشین حساب آیا ارزشش را داشت؟
6. وقتی ده ساله بودم، جسدی را در جنگل دیدم و هرگز به کسی چیزی نگفتم. به نظر شما اگر من بودم چیزی تغییر می کرد؟

بنابراین! من کنجکاو هستم: وضعیت رابطه شما چیست؟ تنها؟ دوستیابی؟ نامزد شده؟ هچ شده؟ جدا شده؟ پیچیده است؟ آیا از وضعیت خود راضی هستید یا به دنبال تغییر هستید؟ لطفا در زیر به اشتراک بگذارید، من دوست دارم بشنوم… xoxo

PS نکته جالب دوستیابی خواهرم، و 14 نظر خواننده عالی در مورد قرار. همچنین، چگونه می دانید که شریک زندگی شما یکی است؟

(عکس از پروژه میندی.)