لیفت شقیقه چیست ؟

یکی از سوالات شایع در میان افراد متقاضی این است که چه افرادی کاندیدای مناسب برای جراحی لیفت شقیقه هستند؟ برای کاهش کبودی می توان از کمپرس آب سرد استفاده نمود. برطرف کردن حالت افتادگی پلک ها و ابروها باعث کاهش سایه های اطراف چشم می شود و موجب روشن تر و شاداب تر چهره می شود. در هنگام استراحت از بالش های بیشتری برای بالا نگهداشتن سر نسبت به بدن استفاده کنید.

حد بالایی نیز برای سن افراد وجود ندارد. پس از مدتی بعد از جراحی باید از انجام حرکات فیزیکی شدید و ناگهانی پرهیز نمود و لازم است فرد تا ۲ الی ۳ روز بعد از انجام جراحی از رفتن به حمام نیز پرهیز کند. در روابط اجتماعی لیفت شقیقه کمک می نمایید تا بتوانیم با دیگران ارتباط راحت تر و بهتری برقرار کنیم، چرا که به اشتباه شما را فردی نگران یا عصبی قلمداد نمی کنند همچنین باعث افزایش حس اعتماد به نفس در فرد متقاضی و حس جوانی در فرد می گردد. پس از ایجاد برش های لازم، چربی های اضافه را برداشته و پوست را به سمت بالا می کشد و در محل مناسب بخیه می زند.

لیفت شقیقه نسبت به لیفت پیشانی کم تهاجمی تر است که در آن دم ابرو و گوشه چشم به سمت شقیقه کشیده می شوند و تاثیری روی قسمت میانی پیشانی ندارد. لیفت شقیقه باعث کاهش چین و چروک های روی پیشانی در قسمت بالایی بینی می شود. بعد از جراحی لیفت شقیقه در کرمانشاه با رعایت یکسری موارد می توانید طول دوران نقاهت خود را کاهش دهید و از بروز عوارضی همچون درد، خونریزی و یا عفونت جلوگیری کنید. برای جلوگیری از تابیدن مستقیم آفتاب به محل زخم می توانید از کرم های ضد آفتاب تجویز شده توسط پزشک معالجتان استفاده نمایید.

4- محل برش، لای موی شقیقه است و به راحتی دیده نمیشود بنابراین فرد میتواند بدون مشکل در اجتماع و یا محل کار حاضر شود. در صورتی که بین ابروها چین و چروک وجود نداشته باشد و فقط افتادگی دم ابرو وجود داشته باشد، لیفت تمپورال یا شقیقه روش مناسبی است که در این روش برش در محل شقیقه داده می شود لیفت قسمت خارجی ابرو ها انجام می گردد. در صورتی که ارتفاع پیشانی کمتر از هفت سانتی متر باشد و افتادگی ابرو در حد ملایم و متوسط باشد، لیفت شقیقه به روش آندوسکوپیک از طریق برش های کوچکی که در ناحیه موها داده می شود گزینه بسیار لیفت شقیقه اندوسکوپیک مناسبی خواهد بود.