سایت های وردپرسی، کاربران فراوانی دارند

استفاده از وردپرس برای طراحی سایت در برابر دیگر روش های طراحی سایت تفاوت هایی دارد که اغلب آنها برتری فاحش وردپرس را صدق میکند در اینجا به چند دلیل بارز برای استفاده از وردپرس اشاره میکنیم. در اینجا لیستی از انواع سایت هایی که میتوان با وردپرس راه اندازی کرد را میتوانید ببینید. ما با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس سایت کارنوین را راه اندازی کردیم. نکته : سیستم مدیریت محتوای وردپرس با استفاده از زبان PHP ساخته شده است. از آنجا که با بررسی دوره های آموزش وردپرس موجود در ایران به این نتیجه رسیدم که تاکنون هیچ راهنمای سریع و کاربردی منسجمی برای شروع کار با وردپرس تهیه نشده است و حتی دوره های جامع نیز چنین ویژگی ندارند، تصمیم به تهیه این دوره دانلود فیلم آموزش وردپرس گرفتم. سیستم وردپرس با زبان برنامه نویسی php ساخته شده php هم یک زبان اوپن سورس و رایگان هست که این ویژگی در وردپرس هم وجود دارد بنابراین اگر وبسایت وردپرسی شما نیاز به تغییر یا توسعه برای شخصی سازی داشته باشد هر برنامه نویسی که در زبان php تخصص داشته باشد میتواند کار شما را انجام دهد در حقیقت وردپرس برای توسعه و شخصی سازی به هیچ عنوان محدود به یک شرکت یا تیم خاص نیست و همینطور که عرض کردم تمام برنامه نویسان php در سراسر دنیا میتوانند روی وردپرس و توسعه آن کار کنند بنابراین شما برای توسعه وبسایت خود محدود به همکاری با یک شخص یا شرکت خاصی نیستید و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

برای آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا رسیدن به مرحله پیشرفته پیشنهاد می شود که ابتدا شما یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند همانند وردپرس را دانلود و نصب کنید و تنظیمات آن را با مشاهده ویدیو های آموزشی که در بخش بالا مشاهده می کنید به صورت کامل یاد بگیرید. ادامه قسمت های آموزش طراحی سایت به تدریج اضافه خواهد شد . اگر در فکر راه اندازی یک وبسایت فوق العاده حرفه ای با امکانات عالی هستید اما نمیخواهید هزینه زیادی بابتش پرداخت کنید وردپرس بهترین انتخاب است، اگر خودتان مهارت های لازم جهت طراحی سایت با وردپرس را بلد باشید راه اندازی یک وبسایت حرفه ای با وردپرس نهایتا یک میلیون تومان هزینه خواهد داشت و شاید هم خیلی کمتر در صورتی که همان وبسایت با سیستم اختصاصی میتواند بالغ بر ۲۰ میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد، توجه داشته باشید ارزان بودن محصولات و ابزارهای وردپرسی اصلا دلیل بر بی کیفیت یا ناکارامد بودن آن نیست. بله این پکیج آموزش رایگان طراحی سایت کامل هست و از ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت با وردپرس در آن به صورت کاملا رایگان تدریس میشود. آموزش وردپرس : یکی از مهم ترین مزیت های وردپرس این که است شما میتوانید بدون کدنویسی هم سایت طراحی کنید!

اما خبر خوب اینکه در دوره تخصصی طراحی قالب وردپرس که بالاتر معرفی کردیم همه این مهارت هارا آموزش میدهیم درواقع این دوره به معنای واقعی “آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس” است به گونه ای است که باتوجه به کسب مهارت های تخصصی کدنویسی وردپرس و همچنین مهارت های طراحی سایت بدون کدنویسی از شما یک طراح سایت حرفه ای و تمام عیار میسازد. در این دوره از آموزش طراحی سایت شما یاد میگیرید که چگونه یک سایت وردپرسی را طراحی بکنید . آموزش لاراول به شما کمک می کند تا به صورت حرفه ای تر در مسیر آموزش طراحی وب سایت گام بردارید. سعی شده است در این دوره اموزش طراحی سایت همه امکاناتی که یک سایت باید داشته باشد را در این دوره به صورت پروژه محور بیان بکنیم و امکاناتی مانند : منوها ، هدر ،اسلایدر ، ساید بار ، قسمت مطالب ، پیج بندی ، نظرات ، پیشنهاد برای کاربر ، ساخت برگه جدا و … در پایان گام اول شما می توانید اولین سایت خود را راه اندازی کنید و در دسترس جهانیان قرار دهید. در این دوره از فیلم آموزش طراحی سایت وردپرسی اول قالب سایت را با استفاده از HTML و CSS طراحی می کنیم و سپس آن را با استفاده از PHP به وردپرس تبدیل می کنیم .

البته وب سایت MDN این هم یکی دیگر از سایت های قدرتمند در زمینه یادگیری برنامه نویسی و طراحی سایت است که خوشبختانه تا به امروز فیلتر نشده و شما می توانید از این وبسایت هم کمک بگیرید. مورد سوم انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی و سیستم مدیریت محتوا برای کنترل و مدیریت وبسایت شما میباشد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که میتوانید با استفاده از آن هر نوع سایتی مثل آموزشی، مجله خبری یا فروشگاهی را راه اندازی کرده و کسب و کار آنلاین خود را استارت زده و محصولات فیزیکی یا دانلودی به فروش برسانید. راهنمای جامع یا راهنمای سریع تفاوتی ندارد، نوع ارائه مطالب باید جذاب و منسجم باشد تا یک دوره کاربردی تولید شود. حتی هدف از آموزش در این نوع ارائه مشخص نیست. اما اگر هدف شما از یادگیری طراحی سایت کسب درآمد است حتما می بایست اقدام به شرکت در دیگر دوره های طراحی سایت مانند html و css و یا سئو نمایید که آموزش های رایگان این دوره ها هم در سایت آریا تهران موجود می باشد. یادگیری کدنویسی وردپرس هم چندان سخت نیست اگر تصمیم به آموزش وردپرس حرفه ای دارید و حاضر هستید حدود ۲ ماه زمان یادگیری اختصاص دهید بهترین مسیری که در کمترین زمان شما را به هدف تان میرساند دوره تخصصی طراحی قالب وردپرس است که در بالا معرفی کردیم.