راهنمای خرید هارد سرور

درایوهای ۳.۵ اینچی تا ۱۴ ترابایت اطلاعات ذخیره می کنند، در حالی که درایوهای ۲.۵ اینچی در حدود ۲-۴ ترابایت می توانند اطلاعات ذخیره نمایند. شما اگر نیاز به فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات بر روی سرور خود هستند میتوانید از انواع دیگر هارد سرور hp استفاده کنید. یکی از تکنولوژی های پرطرفدار برای افزایش کارایی هاردها، افزایش سرعت خواندن و نوشتن، تکنولوژی RAID است و اهمیت آن در حفاظت از دادهها در سرور و قابلیت بازیابی اطلاعات قابل توجه است. در نسل های hp g8 و hp g9 و hp g10 استفاده از HP Smart Start مرسوم نیست و قابلیت های آن با نامهای جدید در قسمت بایوس سیستم قرار گرفته است. یادداشت ویراستار: اصل این مطلب در مهر ۹۶ نوشته شده بود و در فروردین ۹۹ دوباره بررسی و بهروز شده است. این هارد درایوها دو رابط کاربری دارند (SAS 12G, تعویض هارد سرور hp dl380 6G) و (SATA 6G) و همچنین در دو شکل ظاهری (SFF 2.5″) و (LFF 3.5″) در دسترس هستند.

پورتهای موازی SATA به دلیل انتقال اطلاعات به صورت موازی در دستگاههای مختلف در شبکه ، نیاز به پهنای باند بیشتری دارد حال آنکه پهنای باند در SAS کاملاً منحصر به یک دستگاه است، که این امر باعث میشود سرعت انتقال افزایش یابد. سرعت انتقال اطلاعات (Read/Write) هاردهای SATA HDD از 140MB/s الی 180MB/s میباشد. درایوهای این کلاس از رابط SAS بهره برده و با سرعت 10 تا 15 هزار دور بر دقیقه میچرخند. سرعت انتقال این هارد ۶ گیگابیت در ثانیه بوده که با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه این عمل را انجام می دهد. است. اگر قطعه مورد نظر شما در لیست این صفحه موجود نبود، با کارشناسان رسام سرور تماس بگیرید. شما میتوانید با توجه به نیازهای شبکه ای خود یکی از انواع این هارد ها را با گارانتی 12 ماهه معتبر و ارسال فوری دریافت نمایید. نرخ انتقال ارتباط این هارد سرور 300گیگ در حدود 6gb بر ثانیه است که میتوانید با خیال آسوده اطلاعات خود را در آن سیو کنید. پادکست” مراجعه کنید و در زمینه ریکاوری و بازیابی اطلاعات RAID، اطلاعات مفیدی کسب کنید.

بیشتر کاربران هنگام جستجو در گوگل ، معمولا در همان صفحه اول نتایج به هدف خود می رسند و به صفحات بعدی مراجعه نمی کنند. کافیست پس از مرحله بوت سرور، دکمه F10 را بزنید تا این ویژگیها را دیده و تنظیمات خود را انجام دهید. سرور همیشه روشن است پس هارد سرور باید بتواند در ساعات زیاد و با حجم زیاد اطلاعات کار کند. براکت هارد محفظه ای از جنس فلز و پلاستیک است که از هاردها در برابر ضربه و آسیب محافظت می کند. این راهکار رمزگذاریِ کنترلرمحور برای سرورهای اچ پی در نظر گرفته شده که دادههای موجود در هر نوع استوریج متصل به سیستم، محافظت میکند. همانطور که میدانید برای تجهیز کردن سرور به رم و هارد سرور نیازمندید. همانطور که میدانید در حال حاضر در دنیا ماین ماین رمز ارزها رواج پیدا کرده است. برای ماین چیا تنها به یک سرور تجهیز شده نیاز است. این هارد را میتوان در سرورهای ماین چیا استفاده نمود. 101.6میلیمتر تولید شده و با وزنی معادل 0.66 کیلوگرم در بازار سرور به فروش می رسد. هارد دیسکها به صورت کلی در دو اندازه 3.5 و 2.5 اینچ به بازار ارائه میشوند. هیچ شکی نیست که بزرگانی مثل HP، IBM و Dell هارد دیسک به بازار عرضه میکنند اما در بسیاری موارد آنها محصول نهایی را از شرکت های ثانویه خریداری کرده، آنها را تست میکنند و در نهایت با لوگوی خودشان به بازار میفرستند.

تفاوت هارد ۱۰k با ۱۵k که در سرورهای به کار میروند، در سرعت است. ۵. هارد را مانند تصویر زیر درون سرور نصب کنید. با این کار تصویر زیر ظاهر میشود که کنترلر رید، نوع رید و وضعیت آن را نشان میدهد. حالا دیگر LED هاردها که سبز رنگ بودند خاموش میشوند. 4. حالا ، روی مدل رید کنترلر ( Raid Controller ) کلیک کرده و سپس به قسمت Diagnose میرویم. حالا با انتخاب گزینه Create Logical Drive شروع به ساخت آرایه جدید و raid بستن هاردها خواهید کرد. ۵. پس از انتخاب گزینه Create Logical Drive وارد صفحهای می شوید که هاردها را در سمت چپ و انواع RAID را در سمت راست میبینید. در رابطه با کدگشایی نام مدل های مختلف ، حروف پس از ProLiant معرفی کننده سایز سرور دست دوم HP هستند . در این مقاله قصد داریم به بررسی و قیمت این hard سرور SFF اچ پی بپردازیم. Caddy Cage هارد سرورهای اچ پی، برای هر نسل طراحی منحصر به فردی دارند.