قرص ماریانا برای تنگی واژن نی نی سایت – راهنمای کامل شما

حتی می توانید برای لذت بیشتر از رابطه خود از یک روز قبل آن را م. سپس غسل را به اندازه ۴ تا ۵ سانتی متر داخل واژن شیاف کنید پس از آن نیاز است که به مدت نیم ساعت دراز بکشید و اجازه دهید تا قرص به خوبی به دیواره رحم بچسبد و جذب شود. از گیاه ماریانا امروزه در قرص و محلول های مناسب برای تنگ کردن واژن استفاده میشود. در شیاف ماریانا از ترکیبات گیاهان مختلف به همراه گیاه اصلی ماریانا استفاده شده است که همگی دارای خاصیت تنگ کنندگی در واژن هستند. آنها از ماریانا به عنوان بهترین تنگ کننده واژن یاد کرده اند.

شیاف ماریانا داروی تنگی واژن (تنگ کننده) و رفع عفونتهای نه . ۲.خاهرم ۳ ساله ک بود زمین خورد و از واژن خون امد ایا ب پرده اش اسیبی وارد شده باشه دکترم نبردیم ایا پرده از سن کوچیکی هس یا ن؟ دکتر رفتم هم نمونه پایپل انجام دادم هم سونو، نمونه مشکلی نداشت اما سونو ضخامت رحم نشون داد که ۱۳ بود و دکتر واسم قرص دوفاستون تجویز کرد که تقریبا هفت دوره مصرف کردم، و اینکه تیروید هم دارم و قرص مصرف میکنم.حالا مشکل من به نظرتون چیه که عادت ماهیانه ام اینقدر طولانیه؟

در صورتی که استفاده از شیاف ماریانا بعد از مدت زمانی باعث تاثیر دایمی آن میشود. مگه الان متوجه گشادي شده ك بعد متوجه تنگي بشه؟ سلام.نوبت ۲۰۰۳ ام. دختر ۱۹ ساله هستم. من ۳۲ ساله و مجرد هستم. میخواستم بدونم میشه دوره پریودیم رو جابه جا کنم که وقتی با همسرم هستم اتفاق نیوفته؟ سلام خانوم دکتر عزیز این سواله خواهرمه موقع رابطع دور واژنش خیلی قرمزمیشه و دردزیادی داره جوری که بعدش خیلی دل درد میگیره …

ببخشید خانم دکتر من پریودی هام از موقعی که اومدم خونه خودم منظم نبوده همیشه ۳یا۴ روز دیرو زود میشه تا اونجایی که خوندم درسته میگن چند روز مشکلی نداره و سواله دومم ابنکه من چند وقته پیش مقعدم هنگام ادرار یه سوزشی داشت انگار چیزی رو توی یه زخم فرو کنن واسه همون موقع ادرارم مشکل داشتم ولی چند وقتی با وازلین چرب میکردم خوب شده دیگه مشکلی ندارم میتونم بپرسم چی بوده که من ابنطور شدم ؟ سوال دومم اینکه باز هم برای کسی که بچه دار نشده هنوز iud مضره؟

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شیاف ماریانا جذب میشه بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.