یک CoJ Reader سه مدل Nisolo می پوشد (به علاوه، یک کد تخفیف)

کد تخفیف بهترین کفش های پایدار نیسولو

کد تخفیف بهترین کفش های پایدار نیسولو

بهار امسال در مورد رژ لب و لباس صحبت کرده ایم، اما اکسسوری ها چطور؟ وقتی هوا گرم می شود، همیشه به سراغ صندل ها و کیف های پایدار Nisolo مستقر در نشویل می رویم. بنابراین، ما فکر کردیم که جالب خواهد بود که از سوخی پاتل، خواننده قدیمی جام جو و عاشق الگو بخواهیم تا سه قطعه مورد علاقه خود را در Nisolo سبک طراحی کند…

کد تخفیف بهترین کفش های پایدار نیسولو

پاشنه: صندل پاشنه دار استلا بلوک. کیف: Cleo Convertible Crossbody. لباس: قدیمی، مشابه.

سوخی می‌گوید: «از اولین باری که آنها را در Cup of Jo دیدم، به استایل‌های Nisolo چشم دوخته‌ام، بنابراین برای ورود به تابستان با این صندل‌های زیبا هیجان‌زده هستم. پاشنه‌های بلوک برای پیاده‌روی راحت هستند و مکمل هر لباسی هستند – هر چند جسورانه یا ظریف. سایه برهنه نیز برای روزها در دفتر عالی است.

کد تخفیف بهترین کفش های پایدار نیسولو

کیف: Cleo Convertible Crossbody.

بعدی: یک کیف چرمی زیبا. سوخی می‌گوید: «من عاشق کیف‌های سنگین نیستم، بنابراین معمولاً دختری هستم که در جیبم پول می‌گیرم». “اما این کراس بادی کره ای آنقدر سبک است که در واقع فراموش می کنم آنجاست.”

پاشنه: صندل پاشنه دار استلا بلوک. کیف: Cleo Convertible Crossbody.

شماره بافته شده به راحتی می تواند برای تلفن، کیف پول، رژ لب، کلید و سایر لوازم ضروری قرار گیرد. او می افزاید: «برای راحتی، دوست دارم بتوانم بند ها را عوض کنم یا آن را به دور کمرم ببندم. “این می تواند یک کیف کلاچ، کمربند، کراس بادی یا کیف شانه باشد.”

کد تخفیف بهترین کفش های پایدار نیسولو

صندل: صندل Go-To Flatform. لباس: مارا هافمن، مشابه.

سوخی همچنین به سمت بی دردسر بودن صندل های اسپرت بلند Nisolo که در هفت رنگ عرضه می شوند جذب شد. او می‌گوید: «با یک بچه، ما برای همیشه از خانه بیرون می‌رویم، بنابراین من از تسمه‌های چسب نواری آسان خوشم می‌آید. «صندل ها کاربردی اما شیک هستند. من آنها را با یک لباس یا بلوز کوتاه برای خرماهای قهوه ست می کنم. همچنین کفی های مموری فوم (!) شبیه تشک های کوچکی برای پاهای شما هستند.

کد تخفیف بهترین کفش های پایدار نیسولو

کفش: صندل Go-To Flatform. کیف: Cleo Convertible Crossbody.

ما سال‌ها و سال‌ها Nisolo را که اکنون یک شرکت معتبر B معتبر است، می‌پوشیم و دوست داشته‌ایم. هر خریدی به تامین دستمزد زندگی برای تولیدکنندگان در سراسر زنجیره تامین و محافظت از درختان در برابر جنگل زدایی در حوضه آمازون کمک می کند. آنها همچنین یک نام تجاری تایید شده برای آب و هوای خنثی هستند – متعهد به اندازه گیری، کاهش و جبران انتشار کربن خود تا 100٪. آن‌ها یکی از آن شرکت‌های فوق‌العاده‌ای هستند که از حمایت ما خوشحال و مفتخریم. خیلی ممنون، نیسولو!

کد تخفیف بهترین کفش های پایدار نیسولو

خبر عالی برای همه خوانندگان: امروز، Nisolo 20٪ تخفیف برای اولین سفارش شما (به استثنای کیت های تمیز کردن، ماسک ها و بازار اخلاقی آنها) با کد COJ20 ارائه می دهد. تا 25 آوریل خوب است. من به این جفت بامزه چشم دوخته ام و همیشه آنها را دوست داشته ام. xoxo

(عکس‌های Scarlett Crews برای Cup of Jo. این پست توسط Nisolo، شرکتی که سال‌ها دوستش داشتیم حمایت می‌شود. از شما برای حمایت از مارک‌هایی که به اجرای Cup of Jo کمک می‌کنند، تشکر می‌کنیم.)