چه فیلم های خوبی اخیرا دیده اید؟

آیا اخیراً فیلم های خوبی دیده اید؟ در اینجا چهار فیلم آینده را معرفی می کنیم که عالی به نظر می رسند…

لوبیا (5 نوامبر). خلاصه داستان: “لوبیا دوازده ساله در لبه است: بین کودکی معصومانه و نوجوانی بی پروا پاره شده است. او مجبور شد به سرعت بزرگ شود و به جنگجوی سرسختی موهاوک تبدیل شود که باید در جریان بحران اوکا باشد، قیام متلاطم بومی که کبک و کانادا را برای 78 روز پرتنش در تابستان 1990 از هم جدا کرد. تریلر فوق العاده به نظر می رسد.

اسپنسر (5 نوامبر). توضیحات: ازدواج پرنسس دایانا و پرنس چارلز مدت هاست که سرد شده است. اگرچه شایعات روابط و طلاق فراوان است، اما صلح برای جشن های کریسمس در ملکه ساندرینگام ملکه مقرر شده است. خوردن و آشامیدن، تیراندازی و شکار وجود دارد. دیانا بازی را بلد است. اما امسال، همه چیز عمیقا متفاوت خواهد بود. اسپنسر تصور می کند که چه اتفاقی ممکن است در آن چند روز سرنوشت ساز افتاده باشد. بررسی های اولیه می گویند که کریستن استوارت یک مکاشفه است.

فرار (3 دسامبر). پیش‌فرض: «فرار داستان امین نوابی را روایت می‌کند که با راز دردناکی دست و پنجه نرم می‌کند که به مدت 20 سال مخفی نگه داشته است، رازی که زندگی‌ای را که برای خود و همسر آینده‌اش ساخته است، تهدید می‌کند. او که بیشتر از طریق انیمیشن به کارگردانی یوناس پوهر راسموسن بازگو می شود، برای اولین بار داستان سفر خارق العاده خود را به عنوان یک کودک پناهنده از افغانستان تعریف می کند. یک مستند انیمیشنی چقدر باورنکردنی به نظر می رسد؟

یک پسر (10 دسامبر). داستان: «پسر که به عنوان «درامی که به طرز ماهرانه‌ای احساسات پیچیده انسانی را در بافت اجتماعی، فرهنگی، تاریخی و سیاسی آن‌ها به تصویر می‌کشد» توصیف می‌شود، یک درام خانوادگی شدید درباره عزیز 11 ساله است که پس از مجروح شدن شدید به پیوند کبد نیاز دارد. در طی یک کمین تروریستی در تعطیلات در سال 2011. در بیمارستان، یک راز خانوادگی فاش خواهد شد. وای، بازیگری فوق العاده به نظر می رسد.

همچنین، چند موردی که در مورد آنها صحبت کرده ایم: پیتزا شیرین بیان و کینگ ریچارد و به بالا نگاه نکنید. به علاوه، 2 را برای بچه های کوچک بخوان!

تو چطور؟ چه فیلم های خوبی را اخیرا تماشا کرده اید؟ آیا شما مشتاقانه منتظر هستید؟

PS مجموعه ای بزرگ و شاداب از توصیه های پاییز، و سه فیلم برتر شما در تمام دوران ها کدامند؟

(عکس برتر از لوبیا.)