مقاله های 100 متری مورد تجزیه و تحلیل: آنچه برای نوشتن بهترین سرفصل ها نیاز دارید [2021]

نظر کارشناسان بازاریابی

هایدی کوهن

مدیر ارشد بازاریابی ، راهنمای بازاریابی قابل اجرا

این به روز رسانی در تجزیه و تحلیل 100 متر عنوان BuzzSumo 2017 نشان می دهد که چگونه چشم انداز بازاریابی در 5 سال گذشته تغییر کرده است. مهمتر از همه ، این 3 تغییر کلیدی رفتار مشتری را به دلیل همه گیری نشان می دهد:

  • اشباع محتوا همچنان بر همه مشتریان غلبه می کندبه در نتیجه ، آنها روی عناوین کوتاه تر ، 11 کلمه یا حداکثر 65 نویسه تمرکز می کنند. حداقل ، پیام اصلی تیتر خود را از قبل بارگذاری کنید.
  • اعتماد بر سایر عوامل محتوا برای همه مشتریان بیشتر استبه اگر مخاطبان شما به شما و بستری که در آن انتشار می دهید اعتماد ندارند ، پس آنها به محتوای شما نگاه نمی کنند! بنابراین برندسازی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.
  • استفاده از رسانه های اجتماعی جایگزین تعاملات واقعی در طول همه گیری شدبه مردم به فیس بوک روی آوردند تا با افرادی که دیگر نمی توانستند به صورت حضوری آنها را ببینند ، ارتباط برقرار کنند. در همان زمان ، دیگران زمان کمتری را در توییتر سپری کردند زیرا اطلاعات خود را از طریق کانال ها و منابع دیگر دریافت کردند.

بر اساس این نتایج ، من به بازاریابان توصیه می کنم که بر مبانی اصلی بازاریابی تمرکز کنند تا اطمینان حاصل کنند که در دراز مدت از سرمایه گذاری بازاریابی خود بیشترین بهره را می برند.

علاوه بر این ، با بیرون آمدن جهان از همه گیری ، به صحبت با مشتریان فعلی خود بپردازید تا مشخص شود که چگونه نیازهای آنها تغییر کرده است.

همچنین گزینه های جدیدی را برای دسترسی به مخاطبان گسترده تر آزمایش کنید.

جولیان شاپیرو

موسس ، منحنی تقاضا

یکی از بالاترین گزارش های سیگنال به نویز در مورد بازاریابی محتوا. این نوع داده ای است که BuzzSumo می تواند به طور منحصر به فرد در کنار هم قرار دهد.

رند فیشکین

موسس ، SparkToro

اگر شما خالق محتوا ، استراتژیست یا بازاریاب هستید ، بررسی داده ها در مقیاس این مطالعه یک سرمایه گذاری بسیار عاقلانه است. این فقط در نوشتن سرفصل ها به شما کمک نمی کند (گرچه برای آن کاملاً ارزشمند است) ، بلکه با تضاد آنچه در گذشته کار می کرد در مقابل آنچه امروز کار می کند ، کمک می کند. Clickbait ، محرک های احساسی ، فهرست ها ، محتوای توطئه و آزمونها مدتهاست که در تفکر بازاریابان در مورد آنچه در بسترهای رسانه های اجتماعی کار می کند ، موقعیت غالب را حفظ کرده اند. تحقیقات BuzzSumo برخی از آنها را تأیید می کند ، برخی دیگر را افسانه می کند ، و تفاوت های آنچه واقعاً کار می کند را روشن می کند.

راس سیموندز

موسس ، بنیاد

جالب است که ببینیم سالها بعد از اینکه BuzzFeed صنعت روزنامه نگاری را با تیترهای “دوستانه کلیک” تکان داد که اکنون توسط توده ها و حتی کسانی که در ابتدا این رویکرد را کنار گذاشته اند ، پذیرفته شده است. موفقیت استفاده از کپی آموزشی مانند “شما باید” و “شما باید” بینش شگفت انگیزی است که مارک های بیشتری باید در نوشتن تیتر خود به آن توجه کنند. در پایان روز ، این کل مطالعه اهمیت درک روانشناسی انسان و تمایل انسان به از دست ندادن اطلاعاتی که برای محافل ما مهم است را نشان می دهد.

برایان دین

موسس ، Backlinko

دیدن عناوین آموزشی در فیس بوک بسیار جذاب است. این یک تغییر بزرگ از دوران شکوفایی ارگانیک فیس بوک است ، که همه چیز در مورد clickbait به سبک BuzzFeed بود. این داده ها نشان می دهد که امکان دریافت محتوا در حضور مخاطبان خود در فیس بوک وجود دارد. اما کاربران امروزی فیس بوک باید بدانند که محتوا چیز جدیدی به آنها یاد می دهد.

آماندا میلیگان

مدیر بازاریابی ، فراکتل

من عنوان تیتر «آموزشی» را جذاب می دانم ، زیرا قطعاً متوجه محبوبیت آن در سال های اخیر شده ام ، و شرط می بندم که این در پاسخ به تمایل فزاینده مردم برای شنیدن و یادگیری از متخصصان است. وقتی سرفصل ها این نوع زبان را نشان می دهند – “هر آنچه شما نیاز دارید” ، “چرا باید” ، “این بهترین است” و غیره – ذاتاً اقتدار را نشان می دهد. آن منبع خبری فقط اطلاعاتی را در اختیار شما قرار نمی دهد. آنها می گویند می دانند چه چیزی بهتر است من مارک ها را تشویق می کنم که اقتدار خود را در فضای خود در نظر بگیرند و چگونه می توانند از آن برای خوانندگان از طریق این نوع محتوا استفاده کنند.