نحوه ایجاد وبینار: راهنمای نهایی توسط BuzzSumo

به این ترتیب شما می توانید کسانی را که به وبینار شما ملحق نشده اند اما ممکن است به نسخه ضبط شده علاقه داشته باشند ، درگیر کنید.

میزبان یک تمرین لباس باشید و با نرم افزار آشنا شوید

اگر این اولین وبینار شما است و / یا اگر دارای پنل تخصصی هستید ، این مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در نظر داشته باشید که یک وبینار آزمایشی با میزبانان ، panelists یا مصاحبه شوندگان خود داشته باشید تا خود و آنها را با مجوزهای مربوط به نقش ، اشتراک صفحه ، کیفیت صدا و فیلم و غیره آشنا کنید.

علاوه بر این ، با شخصی که به عنوان عضو مخاطب به آن می پیوندد ، تصمیم بگیرید که چه کسی اسلایدها را هدایت می کند و عناصر تعاملی شما را آزمایش کنید.

تبلیغ ، پیگیری و توزیع برای همیشه

سئو

اگر هنگام طوفان مغزی موضوع وبینار ، تحقیقات کلید واژه ها را در نظر گرفتید ، این قسمت را نیمه کاره در نظر بگیرید. از اینجا ، آنچه شما باید انجام دهید این است:

  • از این کلمات کلیدی در عنوان و متا توضیحات صفحه فرود وبینار خود استفاده کنید
  • یک کپی شامل کلمات کلیدی اصلی و ثانویه خود ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که از زیر عناوین و نقاط گلوله برای ساختاردهی کپی خود استفاده کنید و کلمات کلیدی خود را در صفحه برجسته کنید
  • از کلمات کلیدی در متن جایگزین تصویر روی صفحه استفاده کنید
  • پیوند به وبینار شما در سراسر سایت (ممکن است بلوک های پیوند در سراسر سایت ، بلوک های محتوای مرتبط یا پیوندهای درون محتوا از مقالات موجود شما باشد)

این یک کار اساسی SEO است که به رتبه وبینار شما برای کلمات کلیدی انتخابی شما کمک می کند. البته ، می توانید چند پیوند خارجی به وبینار خود بدست آورید ، که قطعاً رتبه بندی ارگانیک را افزایش می دهد ، اما این یک موضوع جداگانه است که من در اینجا به آن پرداخته ام.

چه در حال بارگذاری وبینار کامل و چه مواردی از آن باشید ، بهتر است آن صفحه YouTube را بهینه کنید.

این امر به آن کمک می کند تا در چرخ فلک های ویدئویی گوگل رتبه بندی کرده و نوردهی بیشتری را به همراه داشته باشد.

در اینجا یک مقاله مفصل در مورد تحقیقات کلمات کلیدی YouTube وجود دارد و این چک لیست من است که برای هر ویدئویی که در Youtube بارگذاری می کنم استفاده می کنم: