طرح لبخند دیجیتالی – دکتر سعید فروزش متخصص دندانپزشکی زیبایی در ارومیه

انتخاب درمان پس از طراحی دیجیتال لبخند: از آنجا که قبلاً تعداد زیادی از دندان ها با کامپوزیت پر شده بودند، تصمیم گرفته شد که روی شش دندان پیشین و دو دندان مولر روکش قرار گیرد. همانطور که می توانید تصور کنید، تعداد جلسات مورد نیاز برای طراحی لبخند دیجیتال برای هر بیمار یکسان نیست. در طراحی لبخند (DSD) به بیمار این فرصت داده می شود که از ابتدا در برنامه درمانی نهایی شرکت کند و شکل لبخند نهایی خود را از ابتدا مشاهده کند.

در اين روش طراحی لبخند نيز از سراميک های کريستالی و ترکيبی مشابه عاج دندان استفاده می شود و حداکثر زيبايی را جهت لبخند دلخواه برای شما در بر دارد. شما حتی قبل از آغاز درمان نیز می توانید نتایج مورد نظر خود را ببینید، با این امکان که لبخند جدید خود را روی چهره خود امتحان کنید. امروزه داشتن دهان بدون مشکلات بیولوژیکی تنها ملاک رضایت بیماران عزیز نیست و آنها می خواهند با هماهنگی طبیعی و هماهنگ با ویژگی های صورت ، لبخند زیبایی را بکشند که همه اینها در طرح لبخند دیجیتال (DSD) تعبیه شده است. با این حال، گاهی اوقات لازم است اقداماتی مانند درمان پوسیدگی، درمان لثه یا جیگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت انجام شود.

با طراحی لبخند دیجیتالی که بسیاری از افراد می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند، می توان لبخندی فوق العاده و سازگار با ویژگی های صورت به دست طراحی لبخند دیجیتالی چیست آورد. راهنمای لبخند موسسه طراحی و بازاریابی دیجیتالی است که سابقه طولانی در صنعت خلاقیت دارد. بدون شک مهمترین مزیت طراحی لبخند دیجیتالی این است که بیمار قبل از مرحله کاربرد می بیند که چه لبخندی خواهد داشت.

بنابراین، نسبت به اینکه چه روش هایی در درمان گنجانده می شود، ممکن است بودجه هایی که بیماران باید اختصاص دهند نیز تغییر کند. این پروسه ممکن است در چند جلسه تست و بررسی شود و بیمار میتواند بهترین نتیجه را بین چند گزینه انتخاب کند. بیمارانی که به طراح لبخند خود ، DSD Design مراجعه می کنند ، از ابتدا خواسته های خود را مجاز می دانند ، و متخصص زیبایی به خوبی درک می کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از طراحی لبخند دیجیتالی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.