قطعات لیزر, آموزش – معرفی ورق مولتی استایل

برش و نصب ورق های مولتی استایل راحت است. 1) برش حروف : در این روش طرح یا کاراکترهای مدنظر توسط دستگاه برش لیزری ، برش داده می شود . لایه پلاستیکی محافظ روی ورق و جداسازی آن در پایان فعالیت، تمام دودههای برش را ازبین میبرد و سطحی یک دست و تمیز در پایان برش باقی میماند. اگر رنگ متریال سفید یا روشن نبود، حتما باید قبل از چاپ طرح اصلی، یک لایه رنگ سفید روی سطح متریال چاپ شود. مجتمع چاپ دیجیتال هنر نوین از بهترین متریال های با بهترین کیفیت و دستگاه های مدرن فلت بد یووی استفاده می نماید.

تابلو راهنما مولتی استایل با استفاده از متریال مشابه فلز ساخته می شود . به دلیل اینکه ورق مولتی استایل کاربردهای زیادی در حوزه تابلوسازی دارد ، این متریال در تابلوسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده واقع می شود . فرمت فایل باید Tiff و PSD و به صورت لایه بسته باشد. مُد رنگی فایل حتما با فرمت CMYK ذخیره شده باشد. این موارد کمک می کند تا نتیجه چاپ با کیفیت باشد. پیشنهاد می کنیم از الکل و مواد شوینده قوی استفاده نکنید تا از کیفیت چاپ و جذابیت رنگ ها با گذشت زمان کاسته نشود.

برای چاپ بر روی انواع ورق های مولتی استیل بهتر است تا با شرکت های بسیار معتبر همکاری شود، تا کار خروجی خوبی داشته باشد. رنگ بندی متنوع و چاپ طرح های مورد دلخواه سبب شده تا طراحان داخلی از این متریال، جهت ایجاد طرح های خاص استفاده نمایند. محاسبه هزینه چاپ مولتی استایل براساس مترمربع، طرح و نوع رنگ پس زمینه انجام می شود.

ورق مولتی استایل در کرج در واقع نوعی ورق پلاستیکی با طرح فلز هستند. وزن کم و ضخامت پایین باعث سهولت در استفاده و نصب آن می شود .امروزه اغلب متریالی که برای تولید تابلوی تبلیغاتی استفاده می شود دارای وزن زیاد و ضخامت بالا هستند که کاربرد آن ها را با مشکل مواجه می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد حروف مولتی استایل لطفا به بازدید از وب سایت ما.