زیباترین جواهرات (و کد تخفیف)

در دهه گذشته، مقصد جواهرات مورد علاقه من فروشگاه کوچک Catbird در بروکلین بوده است. این فروشگاه توسط زنان تأسیس شده است، کارکنان صمیمی هستند و می‌توانید حلقه‌های روی هم، گردنبندهای درخشان و دستبندهای سیگنتی را پیدا کنید. همه چیز فقط زیباست من عاشق این هستم که آنها به دختران طرفدار خود “گربه گربه” می گویند، و وقتی آنتون بالاخره گوش هایش را سوراخ می کند، در یکی از رویدادهای سوراخ کردن آنها خواهد بود!

Catbird طراحان جالبی را می فروشد و با استفاده از طلای بازیافتی و مواد دارای گواهی پایدار، مجموعه ای به نام خود را می سازد. قطعات آنها توسط جواهرات داخلی آنها در استودیوی Brooklyn Navy Yard ساخته شده است.

خوشبختانه، Catbird راهنماهای هدایای تعطیلات خود را زود منتشر کرد، و من هیجان زده بودم که کادوهای خود را از محبوب ترین جواهرات آنها جمع آوری کنم، و همچنین چند کالای لوکس زیر 20 دلار که می توانستند جوراب های بامزه یا هدایایی میزبان درست کنند. در اینجا نه انتخاب وجود دارد…

قطعات مورد علاقه شما Catbird چیست؟ (من همچنین عاشق این عیار کوچولو هستم – اشاره، الکس!)

به علاوه، یک خبر عالی برای خوانندگان Cup of Jo: قبل از فصل تعطیلات، با 10% تخفیف برای هدایای خود در خبرنامه Catbird ثبت نام کنید. به‌علاوه، اعلان‌های اولیه در مورد نسخه‌های محدود و معاملات را دریافت خواهید کرد، و هدیه همراه با تبلیغات خرید همیشه ابتدا به مشترکان خبرنامه می‌رسد. (پیشنهاد تخفیف فقط برای مشتریان جدید است، ممکن است برخی استثناها اعمال شود.)

(این پست توسط Catbird حمایت می شود، شرکتی که ما سال ها آن را دوست داشتیم و می پوشیدیم. از شما برای حمایت از مارک هایی که به اجرای Cup of Jo کمک می کنند، تشکر می کنیم.)