آخر هفته ای شیرین داشته باشید. | جام جو

سگ ها

آخر هفته چه کاره ای؟ پسرها برای هالووین بسیار هیجان زده هستند. توبی به عنوان یک بازیکن بیسبال می رود و آنتون یک مرد ماسک ترسناک خواهد بود. همچنین، من فکر کردم که دوست دارید این کپشن اینستاگرام را در مورد اینکه کامنت‌گذاران CoJ چقدر فوق‌العاده هستند، ببینید. کاملا موافقم. امیدواریم که یک لینک خوب داشته باشید، و در اینجا چند لینک سرگرم کننده از سراسر وب وجود دارد…

سوال: آیا فرزند شما دو ساله است؟

بسیار به این صابون دوش برای صاف ترین پوست.

رول های شام قدیمی.

من با این عکس های اسکار آیزاک ازدواج خواهم کرد. (مجله نیویورک)

خاطرات حضور در مرکز خرید «تو دوازده ساله هستی. شما روی یک نیمکت کنار یک فواره هندسی در مرکز خرید هستید… شما فقط یک کپسول حمام را در Bath & Body Works که در مقداری یونجه قرار داشت بیرون زدید، و سپس قبل از اینکه فروشنده بتواند بیاید و بپرسد چرا شما از آنجا خارج شدید. در آن سبد تزئینی دور و بر می گشتند.»

کوه های یخ زیبا هستند.

دوست دارم این پیراهن سکسی را بپوشم.

این داستان پادکست دو دقیقه ای – در مورد قرار ملاقات – باعث شد من با صدای بلند بخندم. این 11 دقیقه – در مورد بازدید از بیمارستان – همچنین باعث شد من با صدای بلند بخندم.

این مصاحبه های ملکی وحشیانه بود. (مجله نیویورک)

پرتره های استتار شده

به علاوه، سه نظر خواننده:

لورن درباره دودهای مقدس می‌گوید، من 20 سال است که در نیویورک زندگی می‌کنم: «وقتی کسی رسماً نیویورکی می‌شود جوهر زیادی ریخته شده است، اما برای من غیرقابل انکار بود. من در یک شیفت داوطلبانه در یک بیمارستان حیات وحش در بالای شهر کار می کردم و داشتم به یک کبوتر بیمار غذا می دادم. کبوتر شروع به بازگرداندن غذای مایع کرد، بنابراین من به سرعت لوله را برداشتم و او را نزد یکی از کارکنان بردم تا توضیح دهد که چه اتفاقی دارد می‌افتد. این قسمت را با حرکت آهسته به یاد دارم: وقتی شروع کردم به گفتن “هی، این بیچاره استفراغ می کند”، کبوتر سرش را تکان داد، کمی غذا پرواز کرد و در دهان باز من فرود آمد. یک کبوتر در دهانم خفه شد. این داستان منشأ من است.»

لیندا در مورد بهترین توصیه‌ای که تا به حال دریافت کرده‌ام می‌گوید: «شوهر من به‌طور باورنکردنی بلاتکلیف است. او در مورد هر تصمیم بزرگ یا کوچکی فکر می کند. یک روز او سعی می کرد بین هویج یا خیار برای جعبه های نهار یکی را انتخاب کند و از او پرسیدم که چطور تصمیم گرفت با من ازدواج کند. او به سرعت گفت: “تو یک ضرورت بودی نه یک انتخاب.” ما واقعاً برای یکدیگر هدایایی نمی‌خریم، اما من این نظر را مانند یک الماس در اطراف خود حمل می‌کنم.»

کیتی درباره نظرات قوی استنلی توچی در مورد پاستا می‌گوید: «هرگز فراموش نمی‌کنم زمانی را که آنقدر از غذاهای محلی الهام گرفته‌ایم که ماکارونی پستو را در Airbnb در جنوا درست می‌کردیم و در آن بیکن می‌ریزیم. میزبان Airbnb ما منزجر شد. فکر می‌کنم مهمان‌های خوبی بودیم، اما در بررسی ما او ما را “خوب اما بی‌نظم” خطاب کرد، و فکر می‌کنم ما باید از بیکن + پستو برای گرفتن 4/5 ستاره تشکر کنیم.

(عکس از goldendoodledoos.)