راهنمای هدیه تعطیلات 2021: بچه ها

راهنمای هدیه کودکان 2021

بهترین ژاکت پفکی بچه گانه 48 دلاری که قابل شستشو با ماشین لباسشویی است و از مواد 100% بازیافتی ساخته شده است. (آنها در 12 رنگ هستند.)

راهنمای هدیه کودکان 2021

مهره های آب، 8 دلار، که غیر سمی، سازگار با محیط زیست و به طور قانونی خنک هستند. دانه های کوچک را چند ساعت در آب قرار می دهید و پر از آب می شوند. آنها احساس عجیبی عالی و آرامش بخش دارند و برای بازی های حسی خوب هستند. آنتون هشت ساله وسواس دارد.

راهنمای هدیه کودکان 2021

ساعت ضد آب بچه گانه 50 دلاری که می توانید در حمام بگیرید. بدون ترفند، فقط عالی است.

راهنمای هدیه کودکان 2021

آرون اسلیتر، تصویرگر 18 دلاری، پسری مبتلا به نارساخوانی را نشان می دهد که عاشق داستان است. این کتاب با فونت سازگار با نارساخوانی چاپ شده است و آرون دو مادر و یک خواهر یا برادر بزرگتر با سمعک دارد. عاشق این سری از کتاب‌هایی هستید که تنوع و تفاوت‌های یادگیری را جشن می‌گیرند. (یکی دیگر از کتاب‌هایی که در حال حاضر به آن علاقه‌مندیم کیک میکس اثر میکی هرناندز است.)

چند اسکناس دو دلاری ترد که می توانید در اکثر بانک ها تهیه کنید. (اگر آن‌ها را به روش‌های جالبی تا کنید، امتیازهای جایزه را دریافت کنید.)

راهنمای هدیه کودکان 2021

کیت جواهرات DIY، 49 دلار. (این گوشواره و گردنبند پری دریایی هم باحال هستند.)

راهنمای هدیه کودکان 2021

Mindscope Twister Tracks، 25 دلار. آنها در تاریکی می درخشند، می توانید مسیرهای مختلفی بسازید، ماشین در یک حلقه شیرین کاری 360 درجه وارونه می شود!

راهنمای هدیه کودکان 2021

برچسب‌های صورت سفارشی از خودشان، ۱۷ دلار، برای چسباندن روی نوت‌بوک، دوچرخه یا بطری‌های آب. هیچ چیز خنده دار تر برای باز کردن.

راهنمای هدیه کودکان 2021

یک سنجاق، 2.50 دلار — یا یک کلاه یا کتاب عکس برای دوستداران سگ کوچک.

راهنمای هدیه کودکان 2021

جعبه تکل ترش، 26 دلار، برای خوردن آب نبات مورد علاقه خود و سپس استفاده از جعبه تکل برای سکه / جواهرات / بریس. (شکلاتی اینجاست.)

PS راهنمای هدیه کودکان 2018، راهنمای هدیه کودکان 2019، و راهنمای هدیه کودکان 2020.

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم. ما فقط محصولاتی را توصیه می کنیم که واقعاً دوست داریم. خیلی ممنونم.