آخر هفته لذیذی داشته باشید | جام جو

نان تست فرانسوی

آخر هفته چه کاره ای؟ همانطور که الکس می گوید، ما فقط در حال “تقوع کردن” هستیم. امیدوارم او سوپ کدو حلوایی درست کند و شاید در طول روز فیلمی ببینیم که یکی از لذت های بزرگ زندگی است. امیدواریم که یک لینک خوب داشته باشید، و در اینجا چند لینک سرگرم کننده از سراسر وب وجود دارد…

پل راد واکنش خنده‌داری به انتخاب شدن به عنوان جذاب‌ترین مرد دنیا نشان می‌دهد. “من می خواهم کارت ویزیت درست کنم.”

منتظر سریال جدید Mindy Kaling در HBO هستیم.

بسیاری از خوانندگان در مورد این شیرینی ها هول کردند، و من نمی توانستم بیشتر موافق باشم!

گالتی برای تمام فصول.

بروک شیلدز داستان تبلیغات شلوار جین معروف خود در دهه 80 کالوین کلاین را بیان می کند.

چقدر دوست دارید با قطار سفر کنید؟

ساده ترین شام مرغ.

آیا همه با این کلاه ها زیبا به نظر می رسند؟

15 کودک نیویورک در حال دریافت واکسن. “فقط احساس می کنم، خوب، حالا منتظر بعدی هستم تا بتوانم در کریسمس به دیدن پسرعموهایم بروم.” (اهل نیویورک)

دوست دارم این کتاب چگونه عنوان خود را تغییر می دهد.

“سلام، من بهترین دوست شما هستم که می توانم هر چیزی را توجیه کنم.” (اهل نیویورک)

خبر عالی: Dame 15٪ تخفیف برای همه چیز ارائه می دهد، از جمله این شگفتی که بازی را تغییر می دهد.

به علاوه، سه نظر خواننده:

مرین در مورد اینکه فردای روز شکرگزاری چه می خورید، می گوید: «یک سال، برادرم باقیمانده شکرگزاری را در یک فنجان ریخت که انگار یک پارفه بود. همه ما از این روش پیروی کردیم و صادقانه بگویم، این یک جور شگفت انگیز بود.»

Anne on می‌گوید آیا شما با زنان مسن‌تری دوست هستید: «من فکر می‌کنم دلیل اینکه چرا من هرگز از پیر شدن نترسیده‌ام به خاطر تمام زنان مسن‌تری است که در طول زندگی‌ام می‌شناختم. یادم می‌آید که کشیش دوران کودکی‌ام هنگام طوفان برف، با مادر و مادرشوهرش نزد ما می‌ماند. این خانم ها در دهه 80 و اوایل دهه 90 بودند و با برادر بزرگترم معاشقه می کردند، هیستریک می خندیدند، بازی ها را به ما آموزش می دادند و این طوفان برف را انفجار می دادند. من و خواهرم تخت‌هایمان را به خاطر آنها واگذار کردیم و آنها یادداشت‌های سپاسگزاری را زیر بالش‌ها گذاشتند، که باعث شد احساس کنیم خیلی بزرگ شده‌ایم و به خاطر فداکاری‌های کوچک‌مان قدردانی می‌شویم. من فقط خانم های مسن را دوست دارم.»

اما در مورد وضعیت رابطه شما می گوید: «فوکوس خودکار مجرد، اما برای اولین بار احساس آرامش در مورد آن داشته باشید – شاید همیشه! – در 32 سالگی من بیست و پنج ساله به همه شعله های قدیمی اش پیامک می دادم و دنبال حس می گشتم. تابستان امسال برای من کمی تلخ بود، و از زمانی که پاییز ظهور کرد، به طریقی به خودم بازگشتم که فقط می توانم توضیح دهم که در جریان هستم. من از دوستان و خانواده دانا/مهربان/زیبام سپاسگزارم، آپارتمانی برای خودم که امکان حمام ساعتی ظهر و درست کردن صبحانه برهنه را فراهم می‌کند، و البته توله دخترم، رابین، که اولین و طولانی‌ترین هم‌روی من تاکنون بوده است. . من به آینده و هر کسی که به آن قدم بگذارد امیدوار هستم، زیرا با حال احساس راحتی می کنم. با این حال، خدا یک ویبراتور را رحمت کند.»

(عکس از Maurizio Leo.)