دور بزرگ و آبدار از توصیه های پاییز

سقوط بروکلین

دیروز اعتدال پاییزی بود ، بنابراین پاییز رسماً فرا رسید! امیدها و رویاهای شما برای این فصل (جدا از خوردن کدو تنبل ریس هر شب بعد از شام) چیست؟ فقط برای سرگرمی ، در اینجا فهرستی از آب میوه های جالب برای خواندن ، تماشا ، آشپزی و پوشیدن وجود دارد…

https://www.youtube.com/watch؟v=BKP_0z52ZAw

فیلم ها: در کینگ ریچارد (19 نوامبر) ، ویل اسمیت ، پدر سرسخت و سرنوشت ساز قهرمانان تنیس سرنا و ونوس ویلیامز را بازی می کند. اسمیت در اینستاگرام نوشت: “یکی از بزرگترین افتخارات به عنوان یک بازیگر این است که بتوانیم میراث کسی را جشن بگیریم تا زمانی که او هنوز در حال ایجاد آن است.” تریلر بسیار زیبا به نظر می رسد و امیدوارم این فیلم زندگی نامه ای نباشد و از پیچیدگی های هر شخص دوری کند. انگشتانش روی هم رفت. نکته جانبی: چقدر ژاکت های پیست را دوست دارید؟

فردا شب ، من می روم من مرد تو هستم (24 سپتامبر) ، و نمی توانم صبر کنم. فیلم آلمانی داستان دانشمندی در برلین است که باید سه هفته با یک ربات انسان نما زندگی کند که برای او شریک زندگی ایده آل است. همانطور که می توانید تصور کنید – مخصوصاً به این دلیل که ربات توسط دن استیونز بازی می شود – احساسات او پیچیده می شود. او از او می پرسد: “آیا مردم نمی گویند:” عشق حد و مرزی نمی شناسد؟ ” اما ، او می پرسد ، آیا می توانی چیزی را دوست داشته باشی که واقعی نیست؟

جانشینی

تلویزیون: فصل سوم Succession در 17 اکتبر افت می کند – آیا تقویم شما مشخص شده است ؟! درام طنز درباره خانواده روی بسیار ثروتمند ، که همه برای کنترل شرکت رسانه ای خود می جنگند ، یکی از سریع ترین برنامه های تلویزیونی است که تا به حال دیده ام. صادقانه بگویم ، من از اولین قسمت های زن و شوهر متنفر بودم – شخصیت ها فقط اینطور بودند خیلی بد و ناخوشایند – اما بعد جارو شد و حالا معتاد شدم. آیا آن را تماشا می کنید؟

و در 24 اکتبر ، برنده جایزه کمدی درام ناامن پنجمین و آخرین فصل خود را آغاز می کند. در پایان فصل چهارم ، عیسی متوجه شد که دوست دختر سابق لارنس باردار است ، و اکنون ما خواهیم فهمید که در آینده چه اتفاقی می افتد. عیسی رای ، خالق و ستاره می گوید: “هر چه که هست ، من فقط می خواهم او جای پای خود را پیدا کند و خوب باشد-و همچنین خراب نشود.”

برای بچه ها ، راه اندازی مجدد The Wonder Years از دیشب آغاز شد و فصل دوم The Baby-sitters Club در 11 اکتبر نمایش داده شد.

کتابها: خبر خوب: فیبی رابینسون ، کمدین-مجری مشترک 2 Dope Queens-با مجموعه مقالاتی جدید منتشر می شود ، لطفاً با لباس های بیرونی خود روی تخت من ننشینید (28 سپتامبر). او در مورد روابط خود با دوست پسر خود (ملقب به “بریکس بایکوف”) ، تصمیم خود برای بچه دار نشدن و تلاش مداوم برای دوست داشتن موهای 4C خود – اما صادقانه می گوید که او می تواند در مورد خیره شدن به دیوار آجری بنویسد و من هنوز هم پیش سفارش می دهم. این کتاب.

رمان مورد علاقه من Olive Kitteridge است ، و اکنون نویسنده برنده جایزه پولیتزر ، الیزابت استروت ، با کتاب جدیدی به نام اوه ویلیام روانه بازار می شود! (19 اکتبر). این فیلم درباره یک زن مسن است که با شوهر سابق خود سفر جاده ای را آغاز می کند. و در حالی که این فرض ممکن است عادی به نظر برسد ، می توانم به شما بگویم ، این کتاب شگفت انگیز است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که یک نسخه بازبینی پیدا کردم ، و می خواهم از پشت بام در مورد این رمان باشکوه فریاد بزنم ، که مانند یک دوست عزیز صحبت می کند که حکایت های خنده دار می گوید و افرادی را که هر دو می شناسید تجزیه و تحلیل می کند.

سایر کتابهای مورد انتظار پاییز امسال: سرزمین فاخته ابری نوشته آنتونی دوئر (28 سپتامبر) و هارلم شافل از کالسون وایتهد (14 سپتامبر).

سالاد مرغ

دستور پخت: این روزها چی می پزی؟ من به عنوان طرفدار همه چیز لیمویی ، این سالاد مرغ روشن را برای ناهارهای سریع در یخچال علامت گذاری کردم. و برای شام ، اسپاگتی کره کدو سبز از دب پرلمن ، که همیشه آن را درست دریافت می کند.

زیبایی: پاییز فصل زیبایی برای زیبایی است. اخیراً ، من رژ لب را کنار می گذارم و در عوض گونه های گلگون را دو برابر می کنم. برای داشتن رنگ توت زیبا ، من عاشق این چوب هستم. همچنین ، شاید یک موی قدیمی قدیمی خوب؟ برای پوست ابریشمی ، مدیر بازاریابی ما مورین بعد از دوش گرفتن به Follain Glow Oil قسم می خورد. و البته این پسر کوچک ، همیشه و برای همیشه.

روش: در نهایت ، هر بار که بیرون می نشینیم تا مشروب بخوریم یا در محله قدم می زنیم ، من زنانی را مشاهده کرده ام که مری جینز را پوشیده اند. کفش ها با شلوار جین و تاپ ، خنک و معمولی به نظر می رسند. همچنین ، در اینجا یک پیراهن اسب کار عالی و یک بلوز روفل با لرزش های Döen وجود دارد. (به هر حال ، تشویق عمده برای Old Navy در حال حاضر حمل همه سبک های آنها در اندازه های 0 تا 30 ، هر دو آنلاین و در فروشگاه ها. همچنین ، هنگامی که در وب سایت آنها هستید ، می توانید مدلهای مختلف را مشاهده کنید که سایزهای کوچک ، بزرگ یا فوق بزرگ دارند ، بنابراین بهتر می توانید تصور کنید که قطعات روی بدن شما چگونه خواهند بود. براوو!)

چه توصیه های دیگری را اضافه می کنید؟ این روزها مشغول چه کاری هستید؟ xoxo

PS راهنمای نهایی تلویزیون و بایدها و نبایدهای خنده دار.

(عکس برتر توسط استلا بلکمون.)