من آن را امتحان کردم: ناخن های پرس شده

پرس سردخانه روی ناخن ها

آیا وقتی کلمات “ناخن های فشرده” را می شنوید ، ذهن شما به دهه 80 برمی گردد؟ این همیشه واکنش من بود ، تا زمانی که متوجه شدم ، شاید من سی و چند سال بعد هدف ناخن های پرس لی باشمبه

همانطور که تا کنون می توانید حدس بزنید ، من وسواس زیادی برای کشیدن ناخن هایم دارم. اخیراً ، من به چیلهاوس چشم دوخته بودم و از رویکرد آنها به عنوان یک آبگرم مدرن امروزی با محوریت مراقبت از خود خوشم آمد. به عنوان یک امتیاز اضافی ، آنها یک مشاغل متعلق به زنان سیاه پوست هستند و به طور اتفاقی ناخن های فشرده ای را به فروش می رسانند. من ماه ها داشتم روی طرح تخته شطرنجی اسطوخودوس هشدار می دادم ، بنابراین تصمیم گرفتم که این کار را انجام دهم.

هر کیت دارای 24 میخ قابل استفاده مجدد ، چسب ناخن غیر سمی ، چوب کوتیکول و سوهان ناخن است. پس از آماده کردن ناخن های طبیعی و پیدا کردن اندازه های مناسب برای هر انگشت ، به آرامی شروع به چسباندن هر یک از آنها کردم. در واقع فوق العاده آسان بود ؛ شما فقط به یک دست ثابت و کمی صبر احتیاج دارید.

آنها هنوز برای من کمی طولانی بودند ، بنابراین تصمیم گرفتم آنها را با ناخن گیر و سوهان کمی برش داده و شکل دهم.

ناز ، درسته؟ هنگامی که اندازه ناخن مورد نظر خود را از یک دست گرفتم ، همان اندازه را برای دست مخالفم برش دادم و شکل دادم. (سگ دوست من گابی ، اتو ، سرپرست عالی بود.)

آن شب هنگام صرف شام با گابی ، کمی حواسم پرت شد. هربار که لیوان شرابم را می گرفتم نمی توانستم به دستانم نگاه کنم! مطمئناً در آینده دوباره آنها را می پوشم.

آیا ناخن های فشاری را امتحان می کنید؟ خیلی دوست دارم بدونم

PS پستهای بیشتر در مورد ناخن ها ، از جمله ناخن های مات و ناخن های آبی آسمانی کیم در پاییز گذشته.