استفاده از درمارولر به جای میکرونیدلینگ ؟

درمارولر در چه مواردی مورد استفاده قرار میگیرد؟ اگر پیشتر درمارولر را ندیده باشید، ممکن است با دیدن این دستگاه برای اولین بار، متوجه نشوید که چه دستگاهی است. این روش درمانی ممکن است به مدت زمان طولانی نیاز داشته باشد تا اثر خود را بگذارد؛ بنابراین برای نتیجه گرفتن لازم است تا صبر و حوصله زیادی به خرج داد. یکی از معایب آن این است که ممکن است تا حدودی برای فرد دردآور باشد. درمارولر اسکیناوو 5 در 1 ، یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های میکرونیدلینگ 5 کاره می باشد که برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی از جمله افزایش کلاژن سازی و شفاف سازی پوست ، از بین برنده و جلوگیری از چین و چروک، درمان جای جوش و زخم و اسکار جراحی، بهبود کشیدگی ها و خطوط پوستی، از بین برنده تیرگی و پف زیر چشم و بهبود لک و تیرگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی دستگاه Dermaroller دستگاهی بسیار عالی جهت از بین بردن سلول های مرده ، تحریک پوست برای تولید پروتئین کلاژن و جوان سازی و پاک سازی ، از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی ، کاهش سلولیت و پف و تیرگی زیر چشم ، از بین بردن لکه های تیره ، از بین بردن فرورفتگی های پوستی ، استفاده در روش درمانی پی ار پی ، رفع جای بخیه و …

سوزنهای با ضخامت متفاوتی برای این ابزار وجود دارند که با توجه به عمق چین و چروکها و هر گونه آسیب دیگر بر روی پوست، انتخاب میشوند. ضخامت این سوزنها در حد میکرون و طول آنها از 0.2 تا 3 (دو دهم تا سه) میلیمتر است. در صورتی که از آستانه تحمل درد اندکی برخوردارید ، می توانید از پمادهای بی حس کننده موجود در داروخانه ها استفاده کنید.

در صورتی که خارش داشتید می توانید از مرطوب کننده ها، آبرسان ها و یا کرم های ترمیم کننده استفاده کنید. درمارولر را میتوان به راحتی پیدا کرد و دسترسی به آن سخت نیست بنابراین در صورتی که افراد تمایل به درمان خارج از خانه نداشته باشند میتوانند از آن در منزل هم استفاده کنند. یکی از مهمترین مزایای آن این است که استفاده از آن از راحت بوده و افراد در منزل هم میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد درمارولر شادی بیوتی لطفا از صفحه ما بخواهید.