راهنمای خرید ردیاب خودرو آهنربایی – تابناک

ردیاب نظامی بهترین ردیاب ماهواره ای خودرو است و دارای قابلیت تماس با مالک در لحظه تشخیص سرقت خودرو می باشد. قیمت ردیاب خودرو ویگو به خصوص مدل GT800 که به صورت آنلاین و آفلاین، با توجه به کاربرد متفاوت هستند و تولید کننده بودن ای ویگو کمترین قیمت را برای شما تضمین میکند. این ردیاب به خوبی در برابر آب، ضربه و حرارت عایق بندی شده است و با استفاده از آهنربایی قوی در بدنه، قابلیت نصب در تمام بخش های خودرو را داراست.باتری آن از کشور های اروپایی تامین شده و تولید می شود. آهنربای قوی این ردیاب خودرو، اطمینان خاطر را به صاحب خودرو می دهد.

ردیاب آهنربایی GP023 A بهترین جی پی اس آهنربایی بازار با قابلیت یکماه ردیابی آنلاین و سه روز تست رایگان دارای ویژگی های پیشرفته و ساختار محکم و قوی با عمر باتری طولانی مدت بوده که با استفاده از سه سیستم موقعیت دهی LBS ، GPS و wifi موقعیت دقیق خود را ارسال می نماید. ردیاب آهنربایی (ردیاب مگنتی) بدون نیاز به نصب و تنها با خاصیت آهنربایی بسیار قوی به خودرو می چسبد. ردیابی آفلاین نیز با استفاده از ارسال پیامک توسط این ردیاب ممکن است. از این رو برای پیشگیری از سرقت خودرو و ردیابی آن در صورت سرقت از انواع تجهیزات مدرن و به روز بهره گرفته می شود.

در صورتی که شما مدیر یک ناوگان حمل و نقل هستید و لازم است سابقهی هر کدام از خودروها را به صورت جداگانه بررسی نمایید؛ ردیاب آهنربایی خودرو به هیچ وجه انتخاب مناسبی نیست. این ردیاب با اتصال به سیستم های آنتن دهی و نیز GPS یا سیستم مکان یابی پیشرفته و ارسال موقعیت وسیله نقلیه به صورت SMS می تواند کمک شایانی به مالک خودرو نموده و موقعیت خودرو را از این طریق در اختیار وی قرار دهد. شما میتوانید در حالت آنلاین از این اطلاعات استفاده کنید.

البته که خیلی راحت می توان این ردیاب را بین خودروهای خود جابجا کنید. ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی ویژگی و امکانات متفاوتی دارند و بزرگترین تفاوت این نوع ردیاب ها این است که در ردیاب های نصبی بیست دقیقه زمان برای سیم کشی خودرو لازم هست در صورتی که ردیاب آهنربایی نیازی به سیم کشی ندارد و همچنین جی پی اس آهنربایی در اندازه کوچک بوده و شما میتوانید همزمان در جاهای دیگر ردیاب آهنربایی دیجی کالا نیز استفاده کنید.