کرم ضد لک: 4 ضد لک گیاهی و روش های پیشگیری و درمان لک صورت

هنگامی که صحبت از سرم ضد لک و روشن کننده پوست و یا کرم های ضد لک و به طور کلی روشن کردن پوست و از بین بردن لک های پوست می شود معمولا ممکن است اسم مواد مختلفی را بشنوید که در روشن کردن پوست بسیار تاثیر دارند ! کرم ضد لک یونیتون ۴ وایت آیسیس فارما این محصول حاوی ترکیبات ضد لک قوی است که انواع لک های ایجاد شده بر روی پوست از قبیل لک هایی که در اثر افزایش سن،به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا در اثر مصرف برخی داروها به وجود می آیند، را از بین می برد.

وجود لکهای پیری و یا کک و مکهای ناشی از افزایش سن در اثر تماس زیاد با نور خورشید ایجاد میشود. بیشترین شهرت گیاه ساکسی فراگا که در فارسی به آن سفرس خزنده نیز گفته میشود، به دلیل خواص ضد التهاب ، آنتیاکسیدان و ضد پیری است. با زدن ضد آفتاب از لایه خارجی پوست در برابر اشعه ماورا بنفش (UV) محافظت کرده و این کار از چروک و پیر شدن زودرس پوست شما میکند.

برند تایتان کازمتیک با همین رویکرد اقدام به تولید و فرمولاسیون یک سرم فوق العاده با کیفیت با همین دو ترکیب کرده است که حاوی مواد فوق العاده دیگری نیز به طور همزمان است ، از ویتامین ای گرفته تا عصاره آلوورا و عصاره شیرین بیان و بساری از مواد اثر گذار و شناخته شده دیگر در صنعت مراقبت از پوست.

عبارت Sun Protection Factor فاکتوری به معنای حفاظت پوست در برابر آفتاب است که در هر کرمی متفاوت خواهد بود و در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. استفاده از کرم ضد آفتاب برای افراد بزرگسال و کودکان امری ضروری بوده و نباید آن را فراموش کرد. با توجه به نوع پوست خود، صورت خود را با شوینده کرم ضد لک سانیورا ای ملایم بشویید. مواردی که اختیاری هستند و بهتر است تحت نظر پزشک انجام شوند، استفاده از تونر و لایه بردار های مخصوص است که بر طبق نیاز خود قبل از مصرف این کرم مورد استفاده قرار می گیرد. برای دور چشم و اطراف لب نیز باید از این نوع کرم استفاده کنید، زیرا نقاط حساسی هستند و بهسرعت چروک میشوند.