ردیاب مگنتی (یک ماه شارژ)GM2500

البته خودروهای ایرانی را میتوان با سوکت فابریک نصب کرد و هیچ مشکلی برای گارانتی خودرو پیش نمی آید . ردیاب دلتا تنها ارائه دهنده خدمات فابریک کارخانه میباشد . با وجود باتری های آهنربایی تنها کافیست به قسمت های آهنی را به ردیاب نزدیک کنید. مثلا تنها قسمتی که نیاز به قطع سیم دارد ، رله خاموش کن جی پی اس است .

انتخاب جی پی اس مناسب برای کار بسیار مهم است. این ردیاب به یک باطری بسیار پر توان مجهز است و می تواند با یکبار شارژ بمدت 14 الی 20 روز شارژدهی داشته باشد و در مدت زمان خیلی کوتاهی 4 الی 12 ساعت دستگاه بصورت کامل شارژ میشه، و اندازه بسیار کوچک اون باعث شده است که بتوانید بدون دردسر در قسمتی از خودرو اون رو مخفی کنید.

شارژ ردیاب مغناطیسی نیز بسیار آسان است ، می توانید به سادگی دستگاه را برداشته و پس از شارژ کامل مجدداً آن را وصل کنید. ردیاب های GPS مغناطیسی چگونه کار می کنند؟ هیچ مشکلی برای ردیاب های GPS مغناطیسی وجود ندارد. تعداد بیشماری دستگاه ردیابی GPS در بازار وجود دارد که در اشکال مختلف وجود دارد و مجهز به ویژگی های قدرتمندی است. بسیاری از صنایع تجاری وجود دارند که می توانند از این دستگاه های مناسب بهره مند شوند. دستگاه های ردیاب علاوه بر ردیابی و پیدا کردن موقعیت اطراف کاربرد های مفید دیگری نیز دارند و برای تأمین امنیت خودرو به یک کالای اساسی تبدیل شده است.

برای ردیابی ترانزیتهایی که برای صادرات به خارج از ایران سفر میکنند نیز با تغییر سیمکارت امکان ردیابی در هر لحظه فراهم است. برخلاف دستگاه های ردیابی با سیم سخت ، گزینه های مکان یابی برای این دستگاه های کاربردی نامحدود است و این یکی از مزایای اصلی آنها است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ردیاب آهنربایی قوی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.