زمان بندی همه چیز است | جام جو

واکرهای پل بروکلین

واکرهای پل بروکلین

شما می توانید تمام قطعات مناسب را در اختیار داشته باشید ، همه کارها را به درستی انجام دهید و مانند همیشه آماده باشید ، و به نظر می رسد هنوز اتفاقاتی رخ نمی دهد. متأسفانه فقط باید صبور باشید.

مردم دوست دارند موفقیت را به سخت کوشی نسبت دهند و این بخش بزرگی از آن است. بیشتر چیزها به طور تصادفی اتفاق نمی افتند و محصول تلاش هستند. اما تا حد زیادی به زمان بندی خوب متکی است ، خواه در موقعیت مناسب در هر لحظه قرار گرفتن ، موقعیت منحصر به فرد برای یک فرصت ، یا فقط برقراری ارتباط با شخص دیگری در زمان مناسب برای آنها ، در زندگی آنها نیز باشد.

به عنوان فردی که همیشه می خواهد برنامه داشته باشد و دقیقاً می داند چه اتفاقی می افتد ، کنار آمدن با این زمان بندی می تواند کار سختی باشد. برای من ، وقت شناسی مهم است ، حتی اگر به خصوص جدی نباشد. من آن مردی هستم که مهمانی برپا می کنم که از ساعت 8:00 شروع می شود اما از ساعت 7:55 به بیرون نگاه می کند تا ببیند مردم کجا هستند. من باید به خودم یادآوری کنم که مردم به موقع به مهمانی نمی آیند و در بسیاری از موقعیت های اجتماعی ، اگر واقعاً نمی خواهم به عنوان یک فرد بیش از حد مشتاق یا حتی بی ادب برخورد کنم ، باید کمی دیرتر حاضر شوم. من فردی هستم که معمولاً بدون دلیل ، آنقدر سریع قدم می زنم که مردم تصور می کنند من می دانم کجا می روم. این اغلب به عنوان اطمینان یا آشنایی نشان می دهد ، تا حدی که تا مدتی نمی توانستم در Urban Outfitters خرید کنم بدون اینکه از من س askedال شود که اتاق رختکن کجاست (آنها در طبقه بالا هستند). همه اینها برای گفتن این است که زمان برای من اهمیت دارد حتی زمانی که در واقع برای هیچ کس دیگری اهمیتی ندارد.

روابط نیز مربوط به زمان بندی است. بسیاری از ما “برای رابطه آماده ایم” و خود را بیرون گذاشته ایم ، تمام تلاش خود را کرده ایم تا در دسترس باشیم ، با کسی ملاقات کرده ایم ، فکر کرده ایم که اوضاع خوب پیش می رود ، و سپس ناگهان … اینطور نیست. آنها می گویند “این شما نیستید ، من هستم.” هر ارتباطی ، چه عاشقانه ، چه شغلی و چه دوستی ، به این معناست که ما در لحظات خاصی از زندگی خود با یکدیگر ملاقات می کنیم ، زمانی که آماده ، باز هستیم و به اندازه کافی از تجربیات مختلفی که قبلاً نیاز داشتیم برخوردار بودیم تا بتوانیم ما را به این یکی ، در این زمان از زمان ، با هم ، و آن را بچسبانید.

صبر کردن سخت است ، به ویژه وقتی که واقعاً مطمئن نیستید در انتظار چه چیزی هستید. آیا تا به حال احساس کرده اید که برای چیز بعدی آماده هستید ، اما مطمئن نیستید که آن چیز چیست؟ آیا برای مکانی که هنوز نرفته اید احساس غربت کرده اید؟ شاید حس عمیقی از اشتیاق برای نسخه ای از خودتان که هرگز وجود نداشته است اما گاهی اوقات بسیار ممکن است احساس می کنید؟ آیا احساس اشتیاق عمیقی برای داشتن یک فرد باحال و جمع آوری شده و بالغ در آینده داشته اید که آنقدر قابل لمس بود که در واقع به قفسه سینه شما آسیب می رساند و می خواهید از بدن خود بیرون بروید تا روح شما (یا هر چیز دیگری) بتواند برای آن تلاش کند؟ فقط من؟

من می خواهم به شما بگویم که در نهایت رویاهایتان به حقیقت می پیوندد و شما به همه چیزهایی که منتظرش بودید می رسید ، اما ممکن است نه! مقصد شما تغییر می کند زیرا هرگز مکانی نبوده و رویای شما به حقیقت می پیوندد اما اکنون رویای دیگری است. زندگی به شما اطلاع می دهد که شما کی هستید و چه می خواهید ، بنابراین گذشته ای که رویای آینده را داشتید ، نمی توانید جزئیات را به درستی بدست آورید زیرا آنها هنوز به واقعیت تبدیل نشده اند. شما نمی توانید مجموعه ای را برنامه ریزی کنید یا در جهت نسخه دقیق آنچه فکر می کردید می خواهید کار کنید زیرا نمی دانستید که آنچه را که اکنون می دانید می دانید. اما باید باور داشته باشید که در نهایت زندگی همه چیز را مرتب می کند و ممکن است آن چیزی نباشد که تصور می کردید ، اما در آن زمان درست خواهد بود.


آدام ج کورتز

آدام ج کورتز

Adam J. Kurtz نویسنده کتاب زیبایی است که شما اینجا هستید (در حال حاضر): راهنمای یافتن راه خود ، که امروز منتشر می شود. او یک طراح ، هنرمند و سخنران است که کار تصویری او ریشه در صداقت ، طنز و کمی تاریکی دارد. او همچنین آثار هنری ، لوازم التحریر و هدایا ایجاد می کند. متشکرم ، آدم!

PS کلمات عاقلانه در مورد زیبایی ، شادی و شکست های عصبی.

(عکس از ست مورا/استوکسی. این گزیده از You Are Here (در حال حاضر) با مجوز TarcherPerigee ، اثر گروه انتشارات پنگوئن ، بخشی از Penguin Random House ، LLC منتشر شده است. حق چاپ 2021 توسط Adam J. Kurtz.)