شمع های کیپ مرا در واقع از هوای سرد لذت می برند

شمع بخرید

شمع بخرید

طی چند سال گذشته ، شمع های کیپ را در اطراف خانه خود سوزانده ایم. وقتی مردم می آیند ، اغلب می گویند خانه ما بوی بسیار خوبی دارد. (راز ما همیشه همین شمع ها است).

شمع بخرید

کدام یک از هشت رایحه شمع آنها را انتخاب می کنید؟ این شبیه یک مسابقه شخصیت است. برای اتاق نشیمن ما اغلب منگنولی پنبه ای را روشن می کنم که هم تازه و هم لوکس است.

شمع بخرید

برای خواب ، عاشق اسطوخودوس و گلبرگ هستم. روشن کردن شمع قبل از خزیدن در زیر کاورها همیشه به من کمک می کند تا خاموش شوم. و آیا خواندن با شمعی که در کنار شما سوسو می زند ، یک لذت ساده نیست؟

شمع بخرید

الکس به سمت کابین چوبی حرکت می کند که دارای نت هایی از سرو و دود و خزه مرطوب است. مناسب برای ماه های سرد

شمع بخرید

شمع های کیپ با موم نارگیل پایدار در کینگستون نیویورک ساخته می شوند و به مدت 45 ساعت می سوزند. همه رایحه ها از طبیعت الهام گرفته اند ، قابلمه ها قابل استفاده مجدد هستند و بسته بندی 100٪ فاقد پلاستیک است.

شمع بخرید

بیشتر از همه ، من اشتراک های ماهانه یا دو ماهه آنها را دوست دارم ، که با اندیشه ، مراقبت و تماس انسانی بسیار همراه است. به عنوان مثال ، شما رایحه های منحصر به فردی دریافت می کنید ، و آنها یک یادداشت دست نویس در هر بسته قرار می دهند. آنها همچنین به شما اجازه می دهند در صورت تمایل ابتدا نمونه ها را امتحان کنید. چقدر عالی است؟ (این یک هدیه عالی خواهد بود.)

شمع بخرید

پاداش برای همه خوانندگان: 10 off تخفیف برای اشتراک جدید Keap با کد CupofJo دریافت کنید. بدون تاریخ انقضا ؛ لطفا در هر زمان لذت ببرید متشکرم ، کیپ!

(این پست توسط Keap ، شرکتی که سالها از آن استفاده می کردیم و دوستش داشتیم ، حمایت می شود. از حمایت شما از مارک هایی که از Cup of Jo پشتیبانی می کنند متشکرم.)