خرید گیفت کارت های معتبر از فروشگاه های معتبر

کاربران میتوانند به ارزش مالی هر بازی، تعداد کلیدهای مختلفی را از فروشندهها خریداری و با فروش آنها در بازار استیم، حساب کاربری استیم والت خود را شارژ کنند. حال اگر به هر دلیلی این ویژگی غیرفعال بوده یا از فعال بودن آن اطمینان ندارید، تنها کافی است برنامه استیم را باز کرده و از قسمت بالا سمت چپ، گزینه Steam را انتخاب کنید. از منوی بالا سمت چپ، گزینه استیم را انتخاب و سپس وارد Setting شوید. را جست و جو کنید.در ادامه، آن را انتخاب کنید و در پایین صفحه بهروزترین قیمت برای فروش را مشاهده کنید.

خرید گیفت کارت در لحظه

با اوریجین میتوانید به انواع بازی آنلاین دسترسی داشته باشید، آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید، همچنین با بازیکنان چت کنید. برای اینکه بدانید برای خرید یک بازی به چه تعداد کلید نیاز دارید، تنها کافی است قیمت بازی مورد نظر را مشاهده و آن را به یاد بسپارید. برای مثال اگر حساب کاربری آرژانتین دارید، حتما کارت شما هم باید مختص به ریجن آرژانتین باشد.نحوه وارد کردن کد استیم والت هم بدین صورت است که از بالا سمت راست، روی اسم خود کلیک کرده و وارد Account Details شوید.

همچنین استیم بخش Redeem Code را هم برای استفاده کنندگان درنظر گرفته است. شما با خرید گیفت کارت UC PUBG می توانید سریع و به صورت کاملا ایمن وارد اکانت بازی خود شده و حساب خود را شارژ کرده و در بازی از آن استفاده کنید.

گیفت کارت PSN به شما اجازه میدهد تا آیتمهای دیجیتالی را از فروشگاه اینترنتی کنسول خود خریداری کنید.

ظرفیت 3 اشتراک PlayStation Plus Essential : با خریداری ظرفیت 3 پلی استیشن پلاس اسنشیال اکانتی که توسط پشتیبانی سایت ساخته شده و اشتراک پلاس پلی استیشن اسنشال از قبل بر روی این اکانت خریداری شده است برای شما ارسال می شود و در کنسول خود با این اکانت لاگین می کنید و بازی ها را باید با این اکانت اجرا کنید.

شما در این صفحه میتوانید گیفت کارت پلی استیشن 60 دلاری آمریکا را خریداری کنید.

نکته دوم این است که اگر میخواهید یک سی دی کی روسیه خریداری کنید، حتما باید ریجن اکانت شما هم روسیه باشد. البته اشاره کنم که برنامه موبایل استیم را هم باید نصب کرده و وارد حساب کاربری خود شده باشید.پس از انجام کارهای ذکر شده، باید کلیدهای خود را خریداری کنید.

سپس Add funds to your Steam Wallet را انتخاب کنید و در انتها، با انتخاب گزینه Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code، کد اعتباری خریداری شده را وارد کنید.

خرید گیفت کارت ارزان↑ Buchanan, Matt. “The Vile History of Gift Cards and How They Came to Destroy Christmas”. کمتر کسی پیدا میشود که با بازیهای پلی استیشن آشنایی نداشته باشد یا اینکه تاکنون نام این بازی را نشنیده باشد که این موضوع نشان از محبوبیت این بازی در میان گیمرها دارد.

همانگونه که اطلاع دارید آمازون یک کتابخانه ی فوق العاده بزرگ می باشد به طوریکه می توان گفت که تقریباً همه چیز را می توان در آن پیدا نمود و به این خاطر است که دانشجویان و مترجمان به این گیفت کارت توجه خاصی دارند .

خرید گیفت کارت

دراینمیان و قبل از شروع هر توضیحی، اشاره کنم که حتما باید استیم گارد (Steam Guard) خود را برای انجام فعالیتهایی مثل خرید بازی و از همه مهمتر امنیت بالای حساب کاربری، فعال کنید.

چگونه در هر خرید از سایت تخفیف بگیرم؟ یادتان باشد، هر قیمتی که برای فروش قرار داده شده است، کمی از آن را کم کنید، زیرا استیم مبلغی را بهعنوان کارمزد معامله کم میکند. برای فعال کردن سی دی کی یا گیفت هم باید از برنامه تغییر آیپی استفاده کنید، اما سرور شما مهم نیست که روی چه کشوری قرار گرفته باشد.

پس با خرید گیفت کارت ارزان یوسی پابجی می توان اسلحه ها و لباس هایی را که در حالت عادی امکان استفاده از آنها وجود ندارد را در اختیار داشت. فروشگاه آنلاین دیکاردو بزرگترین فروشگاه گیفت کارت در ایران می باشد که بیش از ۴۰۰ محصول را ارائه می دهد .

روش دوم که راه ساده و ارزانقیمتتری نسبت به خرید یک بازی بهصورت مستقیم از فروشگاه استیم با کارتهای استیم والت به حساب میآید، خرید سی دی کی یا گیفتهای بازی است. بهعبارتی استیم را همانند پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو میتوان یک فروشگاه برای پلتفرم پی سی دانست که خدمات مختلفی را اختیار کاربران قرار میدهد.

گیفت کارتهای شرکت سونی برای کنسولهای پلیاستیشن 4، پلی استیشن ۳ و پلیاستیشن ویتا قابل استفاده هستند. البته اگر محصول خریداری شده گیفت باشد، باید روی لینکی که فروشنده ارسال میکند، کلیک کرده و آن را به فهرست بازیهای خود اضافه کنید. شما با پرداخت ریالی در این سایتها، گیفت کارت استیم را خریداری میکنید و سایت، کد گیفت کارت را برای شما ارسال میکند. همچنین سی دی کی یا گیفت تمامی بازیهای استیم هم در دسترس نیست و فروشندگان بیشتر بهسراغ محصولاتی میروند که تقاضای بیشتری داشته و شناخته شده باشد. ازاینرو با اینکه روش سادهای است، اما هزینه کاربر را افزایش میدهد.بهدلیل تغییرات اخیر در ساختار قوانین استیم، اگر خواستید بهسراغ خرید استیم والت بروید، حتما تاکید میکنم که قبل از خرید، ریجن کارت استیم والت مورد نظر را با فروشنده چک کنید.

در سالهای اخیر و بیشتر شدن کاربران ایرانی این پلتفرم، تصمیم گرفتیم بهسراغ روشهای خرید و بهصرفهترین راه برای تهیه بازی برویم.متاسفانه بهدلیل قوانین جدید استیم، دیگر مواردی مثل تغییر ریجن از استیم در حال حاضر حذف شده است و کارتهای استیم والت هم با ریجنهای متفاوت به فروش میرسند. اولین و معمولترین راه برای کاربران استیم، این است که ازطریق کارتهای اعتباری بینالمللی، اقدام به خرید از فروشگاه استیم کنند.

فروشگاه مورد نظر میبایست دارای یک آدرس پستی معتبر باشد که میتوان گفت در بسیاری از سایت های فروش آنلاین گیفت کارت برخی از این موارد موجود نیست اما سایت گیفت مکس تمامی این موارد را در اختیار کاربران قرار داده است.

از آنجایی که کلیدهای تیم فورترس 2 آیتم نایابی نیست و میتوان آن را جزو محبوبترین آیتمها دانست، در همان گزینههای ابتدایی صفحه اول بازار استیم مشاهده میشود. با خرید گیفت کارت آمازون محصولات متنوع و بسیار زیادی در وب سایت این شرکت در دسترس هستند که میتوان گفت تمامی سلیقهها را نیز پوشش میدهند. افراد با خرید گیفت کارت ریزر گلد میتوانند انواع بازیها را بخرند یا پرداختهای درون برنامهای انواع بازیها را انجام دهند. متاسفانه محدودیتی که در این نوع خرید وجود دارد، این است که در زمان تخفیفهای فصلی یا رویدادهای مختلف نمیتوانید سی دی کی بازیها را با تخفیف خریداری کنید.

منبع خرید گیفت کارت : https://dicardo.com/giftall