تهیه و خرید لوازم یدکی لیفان از چین اتو یدک – مدرسه کارآفرینی غنچه

یکی از دلایلی که می تواند در عمر مفید خودروی شما و کاهش استهلاک آن موثر باشد، استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت است. لیفان X60 هم جزو خودروهایی است که از آن برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد. برند جیلی در سال 1997 در چین تاسیس شد و تولید خودرو را آغاز کرد. گروه خودروسازی لیفان از جمله باسابقهترین کارخانجات در صنعت خودرو کشور چین است. خودرو جک تولید کشور چین است که به دلیل بهره گیری از امکانات فوق العاده، از رقبایش متمایز شده است. خودرو جک حداکثر 140 اسب بخار دارد که گیربکس 5 سرعته دستی داشته و برای سفرهای طولانی مدت خودروی ایده آلی است.

کاوان یکی از برندهای تازه وارد در ایران است که دینو موتورز در ایران تولیدکننده محصولات این برند است. های یدک با فروش لوازم یدکی ماشین چینی و ارائه گارانتی با مناسب ترین قیمت بازار اقدام به فروش این محصولات می کند. قیمت لوازم یدکی جیلی مناسب است و شما میتوانید با توجه به نیاز و بودجه خودتان قطعات خودرو را به راحت پیدا کنید. جهت دریافت لیست قیمت و ثبت سفارش عمده با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. پس اگر شما هم مالک یکی از این خودروها هستید و یا قصد خرید خودرو را دارید با ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

در صورت تمایل به خرید لوازم یدکی لیفان X60 ، لوازم یدکی لیفان X50، لوازم یدکی لیفان 820 و سایر مدل ها اعم از لوازم بدنه، موتوری، جلو بندی و گیربکس با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. فروشگاه لوازم یدکی آرن پارتس با ۲۰ سال سابقه در صنعت قطعات یدکی خودرو، واردات و پخش قطعات یدکی انواع خودروهای چینی از جمله لوازم و قطعات یدکی خودرو های چینی جک JAC , لوازم یدکی جک J3 , لوازم یدکی جک جی ۳ , لوازم یدکی JAC J4 اتومات , لوازم یدکی جک جی ۴ دنده ای , لوازم یدکی جک J5 , لوازم یدکی اس JAC 3 , لوازم یدکی جک جی ۳ , لوازم یدکی جی JAC 5 , لوازم یدکی چری ARRIZO 5 , قطعات یدکی چری ARRIZO 6 , لوازم یدکی چری آریزو ۵ , قطعات یدکی چری آریزو ۶ , فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی چری TIGGO 7 , لوازم یدکی چری TIGGO 5 , قطعه یدکی چری تیگو ۷ , فروش آنلاین قطعه یدکی چری تیگو ۵ , قطعات یدکی LIFAN , لوازم یدکی لیفان ۵۲۰ , قطعه یدکی لیفان ۶۲۰ , لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ , قطعات یدکی لیفان X50 , لوازم یدکی لیفان X60 , قطعات یدکی لیفان ایکس ۵۰ , لوازم یدکی ۳۱۵ MVM جدید , لوازم یدکی ام وی ام ۵۳۰ , لوازم یدکی ام وی ام X22 , فروش آنلاین لوازم یدکی MVM X33 , قطعات یدکی ام وی ام ایکس ۲۲ اتومات , لوازم یدکی MVM ایکس X22 اتومات و سایر خودروهای چینی می باشد.

اینکه شما چه قطعه ای را با چه کیفیتی خریداری می کنید می تواند تا حد زیادی از آسیب رسیدن به سایر لوازم خودرو جلوگیری نماید. این خودرو با ویژگی های ظاهری درجه یک، طرفداران زیادی در ایران دارد. یکی از راه های تشخیص قطعات اصلی و با کیفیت، شماره فنی کالا است که با جستجوی ساده در اینترنت نوع کالا و کیفیت ساخت آن قابل شناسایی است. لیفان ۸۲۰ را میتوان به عنوان حجیم ترین خودرو مونتاژی در ایران دانست که پیش از آن این عنوان در اختیار نیسان ماکسیما بوده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لوازم یدکی لیفان همدان لطفا از سایت ما دیدن کنید.